Krofarn89 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei jeg ser etter en pc til ca 10 000, så kom jeg over følgende bærbare pc. HP Pavilion dv7. Hvis ikke denne er noe å satse på, noen tips? Blir glad for komentarer på HPèn, postivive og negative. Teknisk info: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=98928 Lenke til kommentar
riroil Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kommer vel an på hva du skal bruke denne til. Har vært borti den noen ganger. Altså testet den, men ikke hatt den selv. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Kva skal denne brukes til egentlig? les posten over deg, alfred! såg egentlig ut som ein heilt grei pc, men du bør kanskje sjekke hw.no's anbefalingar? Endret 10. mars 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Krofarn89 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 tenkte jeg skulle bruke den til litt spilling å sånne ting Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 En kompis av meg har den PCen der og skryter av den som om den var midtpunktet i livet hans Har prøvd den og hatt litt sammenligning med min egen FSC og fant ut at den yter tilnærmet likt som min egen. God PC for all del, drar de fleste spill på ok grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå