knegg Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hei Fyst og frems ville eg ha reid 1 på harddiskane mine (2 stk på ein terrabyte kvar) med å bruke asus sin ALT+I under boot og lage raid opsett der, men etter det er gjort boota ikkje windows lenger. Høyrt eg må installere windows på nytt og lage til. Bruka no EZ backup trur eg, det lyse grønt nede i status ikonet vertfall. Men eg får ikkje sjå disk 2 under manage når eg høgreklikka på min datamaskin. So fungera opsettet? ikkje får eg sjå om disken er der, eller om der faktsik er data på disken. Gape er at det står at 0% er Unused alltid på EZ backup'n Det eg vil ha er optimalt sett raid 1, men korleis fungera EZ softwaren? sletta den file når frå disk 2 når eg sletta frå disk 1? og her er link til komplett om kva type HK eg har. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 RAID fungerer i prinsipp slik at OSet ikke ser diskene under. Dessverre med fakeRAID så er ikke dette helt sant. Du ser kun 1 harddisk av de du har i ett RAID array, sletter du en fil så forsvinner den fra begge diskene. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Då fungera no det sånn som eg vil ha det eigentleg, eg har sånn opsett om ein disk ryke so har eg forsatt all data på eine disken. 100% recovery. I teorien Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Les RAID tråden i lagringsmedier for mer forståelse av RAID... Dette er RAID 1 med enkelt oppsett, ikke noe annet... Så det som står i guiden for RAID 1 er det som gjelder hos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå