Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overraske kjæresten på en romantisk måte?

Gjest Guest_Endorfin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Endorfin_*

Jeg har vært aktiv i forumet ganske lenge, men skriver anonymt siden jeg har en anelse om at kjæresten min snikfølger med på mine innlegg. Bare gøy det. :p

Hvis du er en jente og leser denne tråden, setter jeg ekstra pris på om du vil komme med noen synspunkter. Det er ikke så rent ofte vi menn legger skjela i å være romantisk.

Jeg traff min (22 år gamle) kjæreste for ca. 3 mnd. siden. Hun passer meg på alle måter og jeg elsker måten hun noen ganger overrasker meg med små enkle sukkersøte ting, som å snike en lapp ned i lomma mi med påskriften "Du er min.. *undertegnede*". Vi menn synes vel ofte at ting kan bli for sukkersøtt. Mange av oss foretrekker det enkle. Men jeg liker det. ;)

Greia er at jeg vil overraske henne tilbake, men klarer aldri å finne på noe. Jeg er ikke av typen som klipper ut små hjerter eller skriver dikt, og jeg tror ikke helt at hun forventer det heller. Derfor trenger jeg hjelp. Hvordan har du overrasket kjæresten din på en romantisk måte? Eller enda bedre; hvis du er jente, hvordan ønsker du å bli overrasket?

Har tenkt på en ting. I helgene bruker vi gå en liten dagstur oppover fjellet på ski. Tenkte jeg kunne gå ett par dager i forveien og grave ned en sekk med f.eks. en primus og noe god mat, evt. ett par pils. Blir det for teit? Tenkte å gjøre klart et sted vi kan sitte å kose oss.

Jeg liker ikke å gå ut for en bedre middag på et eller annet fancy sted. Det blir etter min (og jeg tror hennes) mening litt uekte. Jeg stivner i større sosiale sammenhenger og klarer ikke helt være meg selv uansett i sånne settinger. Det er jo uansett ikke en overraskelse å gå ut.

Jenter der ute, hva vil dere ha? Hva forventer dere av oss ukompliserte og til tider hjernedøde menn?

Hjelp meg. Jeg er bare forresket. <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det da vi skal begynne å gjette på hvem du er først? :p

den ideen med å grave ned noe god mat og drikke var jo helt genial!

Ja, det var egentlig det :p

"Kom her jenta mi, så går vi ut en tur." Deretter gir du dama et kart og en spade og ber henne finne krysset som er avmerket på kartet.. :D

Lenke til kommentar
Er det da vi skal begynne å gjette på hvem du er først? :p

den ideen med å grave ned noe god mat og drikke var jo helt genial!

Ja, det var egentlig det :p

"Kom her jenta mi, så går vi ut en tur." Deretter gir du dama et kart og en spade og ber henne finne krysset som er avmerket på kartet.. :D

haha:P

sørg for å hide det veldig godt da, så hun bruker timer på å finne "skatten"

Lenke til kommentar
sørg for å hide det veldig godt da, så hun bruker timer på å finne "skatten"

og enda viktigere: grave det 3-4 meter ned i jorden.

Neida men den jeg synes det var en super ide. Annet er at du kan ha tilberedt en bedre middag når hun kommer hjem fra jobb? Eller stå opp før henne og lage speilegg etc til frokost til henne.

hehe ble mye mat her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...