soft Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 finnes det noe verktøy for dette ?? Har prøvd med Stools , men alle programmer er der fortsatt, ønsker en helt clean 3650 !! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ? System tools har jeg brukt 2 ganger før. Husk at du må formatere MMC kortet også, hvis du har installert noe på det også! (dette kan du gjøre fra telefonen - "verktøy -> minne" eller noe slikt.) Det skal også gå an å taste inn *#7370# for å formatere telefonen. Lenke til kommentar
soft Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Prøvde *#7370# Fikk engelsk språk , og alle mine aps er der fortsatt :-) HAR formatert mmc via verktøy osv.. Grrrrrrrrrrr !! merkelig... Lenke til kommentar
soft Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Kan jeg slette "vilt på C: ?? Vil mobilen altid "boote fra ROM ?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Du gjør definitivt ett eller annet galt... 1. Ta utav MMC kortet ditt. 2. Bruk system tools - format phone (det nederste alternativet) Det skal ta litt tid å starte telefonen nå, siden den formaterer den. Når telefonen starter nå, kan umulig noen av instillingene dine være på plass!? (i og med at du også har tatt ut MMC kortet). Jeg har som sagt gjort det der 2 ganger før, og det har funket helt fint. Lenke til kommentar
soft Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Ok når jeg tar ut mmc er alt borte, altså er det fortsatt timg påmmc etter at jeg har formatert... Ahh, får en feilmelding når jeg formaterer nå, NÅ formaterer den, det tar sikkert 10 minutter, den får ligge til i morgen, regner med at alt er ok nå, Takk for hjelpen... :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hmm. skal ta under 1 minutt å formatere den... Lenke til kommentar
soft Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Det var mmc 128mb som tok så lang tid. Jeg hadde gjort det 2 ganer før, og fått sprmål om nytt navn på kortet, så jeg trodde jo at det var formatert på 2 sec :-) Nå er iallefall alt formatert, klart til clean inst. Har jo fått formatert LapTop'en i mellomtiden så det er litt jobb med den også Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hva var problemet med mobilen soft? Lenke til kommentar
soft Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Ikke noe problem i det hele tatt !! Jeg har installert og kø... med den i 4 uker. Med 128MB minne er det plass til mye dritt :-) Jeg tror at fordet om jeg installerer på mmc så hender det rett som det er at noe legger seg på c: og jeg ville rett og slett begynne på nytt, med de sw som jeg ønsket.. ' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå