Barry White Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei! Jeg har vært på en del fester nå, og jeg strides med en del hva som er best å blande med 96%. Hva syns dere? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hørte om noen som testa metanol ifjor Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei! Jeg har vært på en del fester nå, og jeg strides med en del hva som er best å blande med 96%. Hva syns dere? vi merker jo det hvertfall på irc ved 3-tida :wink: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 hysj da!....kaffe er godt det....mere? Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kaffe er desidert best å blande med ! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Bomba eller Red bull.. Kjenner ikke spritsmaken så godt da og det er noe årsaken til at så mange fjortiser ligger å spyr i grøftekanten på denne årstiden Kødder ikke med 96%, det skal ikke mye til før man dør. Vær forsiktig! :=) drikk med måte. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg liker forresten å blande (blå) 9-6 med core og kjøleribber. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kaffe? Cheese så kjedelig. Melk og da eller? Nei... skal man være mann, må man blande med øl. Men ikke drikk 96. Det er for jenter < 15... KJøp deg en Jack Daniels. Det er flybensin det. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ta ett melkeglass å dypp toppen i vann og deretter i sukker Putt glasset i frysern i ca 5-10 min Fyll opp 2 cm med 96% (sil det i kullfilter, for 14isser skal ikke stole på noen ) Fyll opp så det er 4 cm igjen av glasset med Sprite Fyll 1 cm til med juice Fyll 3-4 store dråper med grapefrukt-juice (litt rompiss blandevann er for noen ikke til å forakte..-=San Fransisco=-) Ta gjerne med en skive av sitron eller kiwi å pynt glasset..to sugerør(ta gjerne noen annanasbiter å putt i glasset) Voila! 8) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hysj da!....kaffe er godt det....mere? selfølgelig digger du karsk du er jo fra Trøndelag Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Fyll opp glasset 6/10 med sprit - 3/10 med Iste (peach) og så har du litt battery el. lignende på toppen. Krute godt! Ta ett melkeglass å dypp toppen i vann og deretter i sukker Putt glasset i frysern i ca 5-10 min Fyll opp 2 cm med 96% (sil det i kullfilter, for 14isser skal ikke stole på noen ) Fyll opp så det er 4 cm igjen av glasset med Sprite Fyll 1 cm til med juice Fyll 3-4 store dråper med grapefrukt-juice (litt rompiss blandevann er for noen ikke til å forakte..-=San Fransisco=-) Ta gjerne med en skive av sitron eller kiwi å pynt glasset..to sugerør(ta gjerne noen annanasbiter å putt i glasset) Jøsses! Så bra ut den, men det er vel kanskje anbefalt å kjøre den varianten tidlig på kvelden. Kan vel kanskje bli litt vanskelig å få det helt riktig senere på kvelden når man er godt i farta Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Fyll opp glasset 6/10 med sprit - 3/10 med Iste (peach) og så har du litt battery el. lignende på toppen. Krute godt! Ta ett melkeglass å dypp toppen i vann og deretter i sukker Putt glasset i frysern i ca 5-10 min Fyll opp 2 cm med 96% (sil det i kullfilter, for 14isser skal ikke stole på noen ) Fyll opp så det er 4 cm igjen av glasset med Sprite Fyll 1 cm til med juice Fyll 3-4 store dråper med grapefrukt-juice (litt rompiss blandevann er for noen ikke til å forakte..-=San Fransisco=-) Ta gjerne med en skive av sitron eller kiwi å pynt glasset..to sugerør(ta gjerne noen annanasbiter å putt i glasset) Jøsses! Så bra ut den, men det er vel kanskje anbefalt å kjøre den varianten tidlig på kvelden. Kan vel kanskje bli litt vanskelig å få det helt riktig senere på kvelden når man er godt i farta hehe. sant det.. holder meg til pils jeg.. sprit er farlige greier 8) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 jesus....kaffe er godt...jeg har sagt det! Men begynner å bli litt lei av karsken. Noen andre forslag? Og man skal drikke MYE før man dør! Jeg drikker maks 1/2 liter før jeg gir meg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Lunket vann, en dæsj sitron, og en dæsj sukker. Rør rundt å drikk. Te er også et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå