Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Det faktum at man spiller et spill legitimerer ikke automatisk uetisk oppførsel.

Deg om det. Folk burde vite hva de går til, og sannsynligheten for at det blir tøft når du bryter med de fastsatte normene i huset er nesten tre siffret og er bare en konsekvens du må ta hvis du velger å ikke følge dem. Jeg forsvarer ikke Lene, men jeg har full forståelse for de som holdt kjeft og lot helvete fortsette. Surt å måtte øke muligheten for å ryke ut med xx % bare for å leke moralpoliti. Skal man vinne må man være lur, å la 'selvrespekten' komme i veien er bare dumdristig. Betyr det at man skal legge seg på et fullstendig lavmål? Nei, men som jeg kan se det er det ingen av gutta som har gjort nettopp det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig Alex kommer til å velge Camilla under parseremonien, hvor kommer Margrethe til å bli stående da???

André? Alex gikk ut i går. Det virket ikke som André og Camilla var bestevenner, og de har ikke snakket noe særlig heller, skal vi stole på klippingen til TV3.

Sorry, jeg som tuller litt, mente selfølgelig Andre.

Ærlig talt, det er et spill, det lønner seg ikke å ha ryggrad. Går du mot fellesskapet, går du ut.

For det første tror jeg ikke dette nødvendigvis trenger å stemme. For det andre er det bedre å gå ut med selvrespekten i behold og respekten fra alle som ser på programmet, enn å bli der og ha en større sjanse for å vinne hvis dette betyr at man må oppføre seg som en feig og empatiløs person. Det faktum at man spiller et spill legitimerer ikke automatisk uetisk oppførsel.

Veldig bra sagt. :thumbup::yes:

Lenke til kommentar
Det faktum at man spiller et spill legitimerer ikke automatisk uetisk oppførsel.
Deg om det.

Er du uenig?

Folk burde vite hva de går til, og sannsynligheten for at det blir tøft når du bryter med de fastsatte normene i huset er nesten tre siffret og er bare en konsekvens du må ta hvis du velger å ikke følge dem. Jeg forsvarer ikke Lene, men jeg har full forståelse for de som holdt kjeft og lot helvete fortsette. Surt å måtte øke muligheten for å ryke ut med xx % bare for å leke moralpoliti. Skal man vinne må man være lur, å la 'selvrespekten' komme i veien er bare dumdristig.

For noen personer finnes det viktigere ting i verden enn å vinne penger og å vinne et spill. Man leker ikke "moralpoliti" når min hindrer noen i å oppføre seg hårreisende, man utviser et minimum av empati. Jeg har også forståelse for hvorfor de handlet som de gjorde, men det at jeg forstår tankegangen deres betyr overhodet ikke at de ikke fortjener kritikk. Jeg tror heller ikke at man nødvendigvis må gjøre seg selv upopulær bare man sier sin mening om en ting. Man kan være taktisk og balansert selv om man er ærlig og sier det man mener.

Betyr det at man skal legge seg på et fullstendig lavmål? Nei, men som jeg kan se det er det ingen av gutta som har gjort nettopp det.

Jeg synes det er fullstendig lavmål å bli med på grov mobbing av en person fordi det er populært, og Petter og André gjorde nettopp dette.

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar

Nå blir det langt innlegg her, har nettopp registrert meg og dør etter å få etta hjertet litt!

som de aller fleste her inne som har noen år på rumpa(vel, les:20) så fikk jeg vondt i meg når jeg så mandagens episode, jeg har ikke hatt noe favoritter tidligere men nå har jeg jaggu meg noen jeg misliker!

For det første har jeg aldri sett noen på realitydeltakere med så lite selvinsikt som Lene og Karita, Nanna er jeg litt usikker på da hun bare slenger seg på der det passer hun og gjentar det den sterkeste spilleren for øyeblikket sier. Det å være en "follower" har jeg vel alltid sett på som en dårlig egenskap, men det provoserer meg somewhat mindre at hun dilter etter Lene, enn at Lene trer frem som hun gjør.

Det å i det hele tatt finne frem de glosene Lene klarte på Mandagen(Jeg er selv fra tjukkeste nordnorge, men ville nok heller skutt meg selv enn å lire av meg noe så usselt, usakelig og ondsinna), for så å sitte på mandag og "pandoras" idag og hardnakka si at man ikke angrer, det gjør rett og slett vondt å se. Forsåvidt sete jeg liten lit til seher.nos artikkel hvor de ber Margrethe om unskyldning, når man må bli fortalt "Heidu, frøken, HER burde samvittigheten din spille inn og du bør be om unskyldning" tjorten ganger før man faktisk klarer å komme med det, som for meg virka som, ei ussel unskyldning. Det er bare så uforstålig at det gjør vondt!

Karita Trenger å bli rista i, hun virker som typen som er villig til å gå fra gård og grunn for å bli akseptert av de som sitter hakket høyere i" rang". Snakk om å selge sjela si. Hvorfor hun ikke tidligere har sett at hun bare fungerer som vekstang for "kjernegjengen" skjønner jeg ikke. Lett manipulerbar, rett og slett.

Noor irriterer meg are uansett hva hun gjø, så her sliter jeg med å si noe som helst. Har ingen konkrete eksmepler på noe, har alltid tissepause når hun kommer på skjermen.

guttene virker som dårlige mannfolkemner, det at ingen tør si ifra når slikt skjer mellom jentene er forferdelig. Det lille forsøket til William og tildels Kevin teller ikke, de sitter relativt trygt der inne og begge hadde hatt rådd til å stoppe den krangelen og ha det på sin side. For ikke å snakke om Petter.

Eneste grunnen til at Andre er der er vel for at de i produksjonen fant en X som også var dum nok til å bli med? Håper vel på noe action der... Kan ikke se at han skal ha noen annen funksjon i gruppa..

PUH! Godt å lufte seg!!! :w00t:

Lenke til kommentar
Skal det snart komme på webtv eller? Jeg var så dum å lese en nettavis så jeg vet litt hva som skjer, men jeg vil SE NÅ!!

Edit: Har ikke lest noen av innleggene over her da. Ødelegge minst mulig :p

Er i samme situasjon! LEGG UT DEN JÆVLA EPISODEN

Lenke til kommentar

Skulle ønske Lene kunne gjort halvparten så mye innsats som margrethe når det kommer til øyenbryn, sånn ettersom hun påpekte margrethes...

Hun kler seg forsåvidt vanvittig dårlig selv, til å ha påpekt at andres klær ser billige ut har hun mye Cubus o.l!

Men det som plager meg mest er det UFATTELIGE DÅRLIGE VAGET AV EXTENSIONS! ! ! JESUS! Tenk å ta på det eller å greie det? Må jo være forjævlig!

Lenke til kommentar
Skal det snart komme på webtv eller? Jeg var så dum å lese en nettavis så jeg vet litt hva som skjer, men jeg vil SE NÅ!!

Edit: Har ikke lest noen av innleggene over her da. Ødelegge minst mulig :p

Er i samme situasjon! LEGG UT DEN JÆVLA EPISODEN

Fant en melding på nettsiden..

"På grunn av tekniske problemer er onsdagens episode for øyeblikket ikke tilgjengelig på web-TV. Vennligst prøv igjen senere. Vi beklager!"

Jaja, dere får vel vente =)

Lenke til kommentar

På en skala fra 1-10! (med enkelte unntak...)

JENTENE:

Margrethe 10 :love: - Veldig søt og sjarmerende jente! Stå på :)

Camilla 7 - Fine former og virker relativt oppegående. Dog et stort minus at ex'en er Andre'..

Iris 7 - Hvordan klarer hun å overleve i leilighet i Oslo med Lene og Nanna!?

Therese 5 - Blir det liming med Noor? ;)

Ida 4 - Kunne ikke bade da hun måtte putte inn mer silikon før oppholdet..

Yvonne 2 - Stakkars Øystein!

Negar 1 - Utrolig nok kom det inn en med lavere IQ.. (A****') "Hvilken salat?"

Noor 0 - Falskere menneske skal man lete lenge etter!

Karita 0 - Tragisk..

Nanna 0 - Bye bye *2

Lene 0 - *****

GUTTENE:

Øystein 9 - Kjempekar!

Alexander 7 - Heldiggris! Fikk rota med Margrethe :p

Petter 6 - Skumpa har det i kjeften, men mangler visst bæller...

Kjetil 6 - Festlig å se han prøve å snakke taktikk med Andre' :-)

William 5 - Eneste som prøvde å forsvare Margrethe... Kevin bare disset Nanna..

Odd Ivar 4 - Ingen spesiell formening..

Rune 3 - Morsom i fylla, men en større tøffel skal du lete lenge etter!

Kevin 3 - Gleder meg til å se han klikke når han ryker ut :D

Mats 2 - Konstant ruset eller bare hyper? I tillegg er han en tøffel..

Vegard 1 - Uææh..

Andre' 0 - Fyren har jo innovertiss! Gir faen my ass!

--------------------------

#paradise /H

[spoilers kan sendes på pm hvis ønskelig, røper ikke vinneren(e)!]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...