Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig som noen her påpeker. Ble litt skuffet over Petter. Han har vært min favoritt til nå, men når det kommer til stykket, så hadde han ikke guts nok til å si i fra. Han reflekterer i etterkant, men det er litt for lite, og altfor sent.

Har fått mer respekt for William, han virket som en sånn type som gir f... i alt, men han var den eneste av guttene som sa i mot Lene, og i diskusjoner tok parti med Margrethe og sier at det som skjer er helt feil.

Alex, uff...

Lenke til kommentar

Mine refleksjoner etter dagens episode:

André virker lettere tilbakestående. Petter er en populist som følger "fellesskapet" uansett hvor moralsk forkastelige veier det tar. Noor har ikke empati nok til å støtte et offer for en jentegjengs mobbing, når hun selv har fått merke tendensene fra denne gjengen før, men valgte heller å bli med på langt grovere oppførsel enn den hun selv ble utsatt for. William virker som en utrolig bra fyr, han har ihvertfall empati med andre selv om det er upopulært å ha det. Camilla virker også empatisk og har et par eksepsjonelt velformete pupper. Triana er kanskje ikke den mest rutinerte programlederen, men det virker som hun har et godt hjerte og mye samvittighet.

Angående folk generelt trenger de utvilsomt å få tilbakemelding fra ytre elementer. Hvis man først lar gruppementaliteten ta overhånd brytes gradvis grenser ned, og oppførsel som for utenforstående virker forkastelig, får en slags merkelig aksept innad i gruppen.

Lenke til kommentar

Pleier ikke engasjere meg i sånna programmer, men fulgt litt med i det siste med krangeln og det.

Må si jeg elsker Triana for øyeblikket og hater fortsatt Lene og Nana. Sånna folk er det verste jeg veit!

Bortsett fra det lille William sa var alle guttene noen jævla pyser da Lene skjelte ut Margrethe. Tragisk!!! De som er med i det programmet er norges avskum bortsett fra noen få unntak!

Endret av Tomas09
Lenke til kommentar
Ærlig talt, det er et spill, det lønner seg ikke å ha ryggrad. Går du mot fellesskapet, går du ut.

For det første tror jeg ikke dette nødvendigvis trenger å stemme. For det andre er det bedre å gå ut med selvrespekten i behold og respekten fra alle som ser på programmet, enn å bli der og ha en større sjanse for å vinne hvis dette betyr at man må oppføre seg som en feig og empatiløs person. Det faktum at man spiller et spill legitimerer ikke automatisk uetisk oppførsel.

Lenke til kommentar
Det var som guttene sa, går du imot jentene ryker du. Jævlig lett for oss å si som sitter her å ser på en redigert versjon og kan si hvor lite baller osv guttene har. Men alt i alt, de vil jo selvfølgelig vinne og lar heller jentene ordne opp i deres problemer.

Gi kast på alt av moral og prinsipper for en pengepremie? Javel, ballene og ryggmargen vokser ikke tilbake for det om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...