Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hva den gjennomsnittlige bh-størrelsen er nå som nanna røyk :p

haha, 1 cup opp i hvertfall.

Men Lene skal ha creds for at hun prater med Margrete.. Hater Lene bittelitt mindre nå. Håper bare Margrete kommer seg litt mer inn i gruppa nå, virker som alle fikk litt realitet inn i hodet nå...

Lenke til kommentar

1. Lene vil tydligvis ikke dra. Lyser lang vei

2. Hu presterer å si til Margrethe i etterkant at hun fortsatt ikke angrer.

3. Noor ble plutselig veldig enig at det er umulig å hate en person etter en liten uke, noe hun selv gikk rundt å sa

4. Feil person dro hjem

5. Ingen av guttene har guts nok til noe, untatt William som momler det frem nå og da.

6. Petter har tapt seg.

7. Andrè. Wtf?

Lenke til kommentar

Don't let the door hit you in the ass on the way out, Nanna! Sayonara biatch! :p

Triana var litt hissig :p Merket at blodpumpen hennes jobbet der hehe Fint at hun sa det slik hun gjorde.

Irriterer meg at jentene er blitt så utrolig involvert i spillet på et følelsesmessig plan. Virker som om hormonene løper løpsk der inne.

Forresten så fortjener William respekt for sine tanker om det som skjedde. Virker faktisk som han har litt ryggrad. Kevin også for den saks skyld.

Nå er jeg virkelig spent på hvem av jentene som står sterkest til å vinne. Er blitt litt mer åpent nå. Ingen spoilere btw!

Lenke til kommentar

Hadde satt mest pris på at Lene gikk ut. Hun ser helt forferdelig ut. Morsomt når Mats sa "hvem ville ikke tatt hu a?", jeg og sikkert mange andre rekker opp hånden.. :p

Egentlig burde begge forsvunnet. Ble helt kvalm av dagens pandora. Å se alle bare flire med, ingen sier noe. Noor kommer med usaklige argumenter og snakker generelt piss. Petter skuffa også, huff. Hadde likt å sett Mats sagt noe imot Lene men han er jo wimp som de fleste andre....

Margrethe virker jo faktisk som en av de mest oppegående jentene i huset.

Lenke til kommentar

Kjipern at Lene ikke gikk ut, men glad for å bli kvitt Nanna også. Må si jeg har forandret litt syn den siste uken. Lene og Nanna har vært helt grusom, Noor har vært den mest falske personen jeg noen gang har sett og Karita er bare tragisk. Av guttene må jeg si at Petter er den største pingla ever, eneste av de gutta jeg klarer er Kevin og William. Andrè feila så sinnsykt når han skulle prøve å tøffe seg med at han ga faen.

Lenke til kommentar

Synes at Triana faktisk var flink til å si i fra, det virket også som om hun mente det hun sa. Bra! :)

Må si at den mobbingen var forferdelig. Sikkert mange andre som også ble dårlig av å se mobbingen av Margrethe, alle rottet seg sammen mot henne. Hun fikk ikke lov til å snakke med noen, hun skulle isoleres for enhver pris. Bare legg merke til det Nanna sier til Petter, etter at Therese har sendt Nanna på solo.

Føler vel egentlig at Lene burde ha gått hjem. Men samtidig så klarte TV3 å få frem at både Nanna og Lene var mest delaktige i mobbingen. Beste hadde vært om begge gikk ut...

Håper at Margrethe får bli, og at hun ikke ryker ut på torsdag. Mulig Alex kommer til å velge Camilla under parseremonien, hvor kommer Margrethe til å bli stående da???

Lenke til kommentar
Kjipern at Lene ikke gikk ut, men glad for å bli kvitt Nanna også. Må si jeg har forandret litt syn den siste uken. Lene og Nanna har vært helt grusom, Noor har vært den mest falske personen jeg noen gang har sett og Karita er bare tragisk. Av guttene må jeg si at Petter er den største pingla ever, eneste av de gutta jeg klarer er Kevin og William. Andrè feila så sinnsykt når han skulle prøve å tøffe seg med at han ga faen.

Enig på alle punkter!

Jeg er spent på hvordan de to nye er (Camilla og Therese). Håper de kan tilføre nytt og friskt blod. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...