Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan Margrethe klarer å holde seg rolig og ikke slå ned Lene når hun sitter der og smiler og beskylder Margrethe for all slags ting hun ikke hadd gjort. Det hadde værtfall ikke jeg greid..

 

Og guttene innpå Paradise Hotel har virkelig ikke baller når de bare sitter og ser på at noen blir mobbet/trakassert. Og Petter som skjønner at Lene ble så sur..jeg blir så provosert når jeg ser på at mennesker kan oppførse seg slik og at ingen griper inn...

Lenke til kommentar
Følger ikke helt med på dette programmet, men hva er det Margrethe egentlig har gjort?

Ingen verdens ting!!!!!!!!!

 

Dei bestemte seg på forhånd for å ikkje sleppe ho inn i fellesskapet. Og når ho var litt sjenert og inneslutta så kresja alt fullstendig. Kva som gjer at dei har klikka så voldsomt er vanskeleg å sei. Kanskje manglande sosiale eigenskapar samt null evne til empati...

Lenke til kommentar
JEEESS! Håper Lene ryker, forbanna idiot. Andrè må skaffe seg litt ryggrad, han er ei pingle.

Joda, eg er einig, men no må du ikkje gløyme at han faktisk skulle splitte alliansen. Dessutan er det som Kevin seier, at med ein gong nokon tar kontroll og seier ifrå er det fare for at den personen ryk neste gong. F.eks. det tok ikkje lang tid før Iris rauk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...