GLN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvordan fikk du sett dagens episode? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Han mente vel gårsdagens da Det kan hende at Triana bryter inn i Pandoras eske av en helt annen grunn. Kanskje de bare har klippet det slik at det ser ut som det har mer kranglingen å gjøre. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, mente gårsdagens. Sorry Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du er ikke tilgitt Jeg bare tuller med deg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det kan hende at Triana bryter inn i Pandoras eske av en helt annen grunn. Kanskje de bare har klippet det slik at det ser ut som det har mer kranglingen å gjøre. Ikke usannsynlig, klipper og limer i hytt og pine.. Kanskje Lene får fredning og sjansen til å sende hjem en jente også. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Som noen sa tidligere gir hva de i paradise hotel gjør inntrykk på jenter i ungdomsaldern, så jeg håper virkelig lene går hjem, så vi slipper å se at de støtter mobbing. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det beste hadde jo vært å bare sendt Margrethe hjem! Slutt på mobbingen og alt var like fint igjen! Tuller selvfølgelig! Send Lene,Nanna og Karita hjem Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Enig med den, de har vært her for lenge og har blitt som jenter er, bitches. Hehe. Lenke til kommentar
Wingrove Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Håper ikke Lene drar. eneste fine der Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hun ser faen meg ut som en crackhore. Hun er ikke fin. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hu likner dog ikke på Shrek. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Håper ikke Lene drar. eneste fine der Når jeg så mandagens hendelse med Margrethe i reprise, så jeg hvor ille det egentlig var. Det var så sykt kvalmt at jeg fikk lyst å spy. Når en person sier sånn som det til deg, da koker det innvendig. Hvis jeg var i den situasjonen er jeg sikker på at jeg hadde fått lyst til å drepe henne. Så ille er det faktisk. Helt sykt at folk oppfører seg sånn. Håper dine foreldre og familie er stolt av hvordan du har vist deg som menneske. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Høøøy! Stopp ein halv med den kritikken mot Lene.. Margrethe kan jo tross alt ikkje matche SKO! kødda Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Gullkorn fra Karita: "Nå er det på tide at Margrethe må begynne å bidra litt, vi er ikke stygge personer." (Noe i den duren.) Da lo jeg faktisk. Herregud. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hun ser faen meg ut som en crackhore. Hun er ikke fin. Vel, ikke enig. Lene ser klart best ut, bare synd at hun er gal i hodet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 For et grusomt menneske hun er, kan ikke matche sko. Huff og huff, nei en sånn person kan man ikke ha i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) This should be in spoilerthread yes Leste i Se og Hør at en av 2 mobbere (sikkert Lene og Nanna) må dra hjem i dag. Tror resten av gruppa skulle bestemme. Håper at det blir Nanna hvis Lene kunne skjerpet seg noe ekstremt Endret 22. april 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja vel. Når ble dette spoilertråden? Nanna og Lene angrer på Paradise-mobbingen. Ja, det er jo greit å angre først etter at man har fått sterke reaksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå