Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg trodde Noor hadde skjerpet seg, begynner hun å være falsk. Helvete.

..........

Ja, helt enig. Begynte å like Noor, virket en stund som om hun var den eneste som sympatiserte med Margrethe. Men, hennes oppførsel i går var ille. Virket som om de gjorde det for å isolere Margrethe enda mer, nærmest for å tvinge henne ut av PH. Det viser bare hvor farlige Nanna og Lene er. Virker som om det er her Lene tar i bruk sin psykologiutdanning.

Her kaster Nanna av seg klærne og hopper uti bassenget, men hva hadde skjedd om Margrethe gjorde det samme? Skal love at hylekoret hadde vært frempå med nye hore-anklager og det som er.

Ja, tenkte det samme da jeg så episoden. Den trioen (og nå også Noor) er noen selvmotsigende kjerringer...

Lenke til kommentar

Det skal tydeligvis skje noe i kveld. I går følte jeg at det nesten begynte å bli ubehagelig å se på. Dette har for lenge siden passert grensen for mobbing og trakassering og er ikke noe som skal vises på TV som underholdning.

Signaleffekten av hva TV3 besluttet å gjøre med dette kan være ganske sterk for ungdom ned i skolealder. Valgte de å sende ut mobberen eller sendte de ut offeret?

Endret av trondrm
Lenke til kommentar

Var det så ille i går da?

Camilla begynner å se hvor landet ligger. Hun virker som en luring og er nok smartere enn det hun gir seg ut for.

Selv om Trekløveret oppfører seg slik de gjør, så er de faktisk de bedre spillerne der inne. De har klart å samle seg opp mye makt på hotellet.

Egentlig tror jeg også at det å ha en felles outsider, som man kan rette all negativ energi mot, styrker samholdet mellom de andre.

Noor, Ida, Rune, Neghar, Iris og nå Margrethe. Dog, jeg har ikke giddet å sjekke forandringene fra når man har en å rette negativiteten mot til når man ikke har det.

Med tanke på å være en bedre spiller er det også lurt å ikke bli dratt inn i konflikter, selv om jeg skulle likt å ha sett gutta steppe inn, eventuelt steppe inn kraftigere.

Er spent på i kveld!

Og så lurer jeg på hvem Camilla kommer til å stå med. Kevin?

Lenke til kommentar
Er ikke gøy å se på når det er mobbing. Håper de må gå.

Ja dette er rett og slett uakseptabelt. Egentlig fryktelig barnslig, men mest vanvittig utspekulert og jævlig. Organisert mobbing og utpsyking av ei stille og rolig jente. Margrethe har da ikke gjort noe galt så vidt jeg ser.

Og det er utrolig manipulerende det de holder på med på hun nye jenta. Gjør alt for å få henne til ikke å omgås Margrethe. De gjør alt for å isolere henne.

ALle de fire latterlige jentene burde blitt sendt rett ut. Hadde jegvært arbeidsgiveren deres ville jeg sparka dem på flekken. Slike holdninger ville jeg ikke hatt hos meg. Uansett om det er i et sånt program eller ei.

Lenke til kommentar

Jeg synes det hadde vært noe annet, og kanskje ikke fullt så alvorlig, hvis det faktisk var noe som liknet på en legitim anklage, men det er jo bare bullshit. Hvorfor blir de sinte over at hun snakker med Camilla når hun ikke snakker så mye med dem? Jeg kan forklare dem hvorfor det er slik. Fordi de har skapt sin egen sære lille tøse-klikk som ingen tør gå i mot fordi de er for mange. Det er heller ingen bragd at de har greid å få ut de andre ettersom de er en ganske stor gruppe som har vært der nesten hele tiden.

Det som hadde vært jævlig deilig ville vært om Margrethe hadde fått immunitet slik at hun kunne hive ut Lene. Hadde vært så utrolig fortjent! <3

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at tv3 kan godta slik oppførsel fra Lene, det var jo ren mobbing, synes tv3 burde ha steppa inn og kasta ut Lene, kanskje det er det som skjer ikveld, får håpe det, greit tv3 vil ha mest mulig seertall, men grense må det da være,.Og hun Nanna irriterer meg, taktikk og taktikk, og anklager andre for å være taktiske, juuuck,.

Noor da, begynnte å like henne helt til samtalen hennes med Camilla, sier at folk er der for å kose seg bla bla, mens Margrethe er lur og taktisk pass dg for henne,.Ah håper Willy ditcher henne,.Har egentlig ikke mot noen av gutta, Andre virker jo helt blåst, men hakke no imot han for det, men jentene derimot, tåler nesten ingen utenom Margretehe og kanskje Camilla,.Hva er grunnen til dette?Er det fordi vi gutter gir mer f** og er mer avslappet?

Eller er det fordi det jentene som har vært mest under press hele tia, at de har blitt noen kjerringer,.?

Lenke til kommentar

TV3 tolerer jo ikke slik oppførsel, og det er derfor ting skjer i kveld.

Men prøv å forstå at det ikke er lett å vite hva TV3 skal gjøre heller. Det å bare kaste ut Lene kan føre til enda større hat mot Margrethe. Får se hva som skjer i kveld, regner med Lene går, men usikker på hvilken effekt dette kan ha. Karita og Nanna hater jo også Margrethe, men vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...