Forumforumforum Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Slappa gutter, Petter er en mann med selvinnsikt/ironi.. – Når barna kommer i tenårene snakker de nesten ikke til foreldrene. I Tromsø er det mye stoff og "mannskjit" blant ungdommene, men Lene slapp alt det der tullet. Spørs om ikke Kebab-Lene har puttet no snusk i kebabeb, hun ser definitivt sløv ut. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) er det noen som egentlig vet hvorfor lene hater margarethe så sykt? jeg har ihvertfall ikke fått det med meg... altså bortifra klesstil, pedo og stemmen hennes... må være noe mer enn det? oO Endret 21. april 2009 av dTd Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 er det noen som egentlig vet hvorfor lene hater margarethe så sykt?jeg har ihvertfall ikke fått det med meg... altså bortifra klesstil, pedo og stemmen hennes... må være noe mer enn det? oO Hun har vært rolig og tilbaketrukken, samt snakt mer med guttene enn jentene pga hun ikke kom overens første dag med Lene & co. Så nå når Camilla kom inn, ei jente som Margrethe likte godt, begynte å snakke isamen så klikka Lene fordi hun plutselig begynte å snakke igjen. Samt at hun mener Margrethe får Mats til å få et annet bilde av hun enn det Lene har. Egentlig helt tragisk jentesjalusi krangel. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) eh, må vel være lov å snakke med andre gutter eller? :O jaja får håpe lene ryker i morra! Edit: jadda msn + forum = phail Endret 21. april 2009 av dTd Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Syns det er så ufattelig korka at Nanna alltid krever at de nye er her for å ha det gøy, og ikke er her for spillet, når det eneste hun selv gjør er å prate taktikk! Helt enig, den samme linjen har vi hørt hver eneste gang det har kommet inn en ny deltaker. Snakker om å være two faced. Bare mas mas mas. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skal si gruppa "Vi som blir provosert av Lene Sortevik" på facebook har vokst det siste døgnet. Flere av Paradise deltakerne har meldt seg inn i gruppa, Lene Sortevik selv inkludert. Så hun får virkelig lese mye hyggelige kommentarer om seg selv. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skal si gruppa "Vi som blir provosert av Lene Sortevik" på facebook har vokst det siste døgnet. Flere av Paradise deltakerne har meldt seg inn i gruppa, Lene Sortevik selv inkludert. Så hun får virkelig lese mye hyggelige kommentarer om seg selv. Tror du ikke at det eksisterer køddeprofiler på Facebook? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Med over 800 venner og profil skjult? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Ah, sjekket det nå. Haha Endret 21. april 2009 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Panic Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Skal si gruppa "Vi som blir provosert av Lene Sortevik" på facebook har vokst det siste døgnet. Flere av Paradise deltakerne har meldt seg inn i gruppa, Lene Sortevik selv inkludert. Så hun får virkelig lese mye hyggelige kommentarer om seg selv. Tror du ikke at det eksisterer køddeprofiler på Facebook? Selvfølgelig, men jeg finner bare en Lene Sortevik, Noor Kamil, Petter Pilgaard o.s.v. Virker ikke på meg som det er køddeprofiler. Og skjønner godt at de er nysgjerrige på hva folk mener! Endret 21. april 2009 av Panic Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skal si gruppa "Vi som blir provosert av Lene Sortevik" på facebook har vokst det siste døgnet. Flere av Paradise deltakerne har meldt seg inn i gruppa, Lene Sortevik selv inkludert. Så hun får virkelig lese mye hyggelige kommentarer om seg selv. Tror du ikke at det eksisterer køddeprofiler på Facebook? Selvfølgelig, men jeg finner bare en Lene Sortevik, Noor Kamil, Petter Pilgaard o.s.v. Virker ikke på meg som det er køddeprofiler. Og skjønner godt at de er nysgjerrige på hva folk mener! Jeg også, men det eksisterte ihvertfall 3 Noor Kamil tidligere. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har både den ekte mats og ekte noor på facebook jeg... o_O Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Shit du er skjempeheldig ass... Druser du meldinger med de hele da'n eller?? Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Utrolig mye fetere episode i dag. Mats er kongen for faan Petter og William er dødskule de og Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har både den ekte mats og ekte noor på facebook jeg... o_O Får jeg ta på deg eller? jeg kjenner flere som kjenner Mats... Woho.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mats var på skolen til lillebroren min for et par uker siden. Slå den, a. Fyren har tydeligvis ikke mye å finne på når han drar innom en tilfeldig skole for å få en fanskare med 16-18-åringer hengende over seg. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke mye å finne på? Tror han har mer å finne på en samtlige her inne Kult å se hvor mye bedre stemning det ble med en gang han kom inn igjen. Lene ble litt eid av Mats Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da jeg trodde Noor hadde skjerpet seg, begynner hun å være falsk. Helvete. Noen som tror hun nye jenta gikk på alt tullet til Noor? Hun bare lo, men vanskelig å si om hun så igjennom alt. Tror mest hun gjorde det men. . . Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Her kaster Nanna av seg klærne og hopper uti bassenget, men hva hadde skjedd om Margrethe gjorde det samme? Skal love at hylekoret hadde vært frempå med nye hore-anklager og det som er. "Jentebråket får uansett konsekvenser denne uken - ifølge tirsdagens Her og Nå som følge av mobbingen blir en av jentene sendt hjem." Hvis det finnes en Gud, så er dette Lene... Endret 21. april 2009 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå