Andie93 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gullkorn fra Karita: "Nå er det på tide at Margrethe må begynne å bidra litt, vi er ikke stygge personer." (Noe i den duren.) Begynte å le når jeg hørte den Hvis hu hadde prøvd å bidra litt hadde vel hu fått hørt hvor dårlig smak hu hadde Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Oioi, pauseteaser. Folk kaster en koffert i bassenget og leker med innholdet. Er dette som får Triana & co til å reagere imorgne på Pandoras? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noor er seriøst på nivå med jenter på ungdomsskolen. Leker cool og prøver å være blandt de tøffe jentene.. Traktor-lesba Karita er jo også såååååå kul som får være med i "felleskapet" Oioi, pauseteaser. Folk kaster en koffert i bassenget og leker med innholdet. Er dette som får Triana & co til å reagere imorgne på Pandoras? Var det ikke Nanna som kastet BHen? (Som hun forøvrig ikke trenger) Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Har ikke peiling, jeg kommer med teorier som kan skape massivt drama EDIT: Faen. Endret 21. april 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Se der ja! Den hvite boxeren til William er blitt sort pga den er så skitten! Noor er tragisk ja. Hva er det som skjer med fjortisfaktene og all smiskingen da. Hvem evner å falle for noe så evneveikt som det der? åååååå du er så søt du... få en klem... Nå manglet bare at de tok på seg pysjbukser og spanket hverandre med putene der, så hadde hele episoden vært fullkommen Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lar meg selv provosere mere enn jeg burde over dette programmet. Men så kom reklamepausen og Stratosstuten og fikk meg i godt humør. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 '' Jeg vil knulle NÅ !! '' Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvem som ikke vil ligge med Lene? Vel, jeg rekker opp hånda. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lene har et par uheldige utsagn avogtil "Du sier en ting og nekter for en annen ting" og "du er det kvalmeste mennesket jeg har møtt i hele mitt liv på lenge, i hele mitt liv" :!: I tillegg til at hun ikke har noen argumenter for alt det andre køddet hun sier... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva i helvete var det som foregikk på slutten der? : | Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Ååååh, Petter. Hvem vil pule damene her liksom Blir skuffa om ikke Mats sitter med fitteglis på frokosten i morgen tidlig. Endret 21. april 2009 av espennyh Lenke til kommentar
iRik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva i helvete var det som foregikk på slutten der? : | På slutten av pause-teaseren? Tenker nok at Petter og Mads vekker Wiilliam og gjør noe kødd... Sier at det brenner eller noe Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kom midt inne i programmet nå. Men skjønner ikke helt quizen. Hombre betyr mann, ikke venn. Eller gikk jeg glipp av noe? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror dere Camilla gjennomskuer Nanna? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 For en kjedelig episode. Uanz, Petter på Manshow om kort tid. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 "... så du får en sjanse til å forbedre deg." Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hahahaha, priceless... Mats har mast om sex i hele dag, og når Lene inviterer ham inn i grotta, velger han å leke med petter istedet... MATS&PETTER<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå