Raste Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 "Serien ble spilt inn i sommer" er det noen som påstår her. Stemmer dette? Slik jeg har forstått det på deltakerne er det tilbake til kalde kalde norge, og da ser jeg for meg at det er i vinter dette ble spilt inn. Ufattelig at jeg føler jeg må vite dette om serien, men har litt å si hvor lenge siden dette er og da. Vel, i vinter var det. Siden det ble åpnet for søknader noen episoder før den danske versjonen var ferdig og det var i september. I starten av september. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Som nevnt ble serien spilt inn mellom januar og mars. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Serien ble spilt inn i Januar'ish. Jeg meldte meg hvertfall på rett før jul 08. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er kriteriene for å kunne være med? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er kriteriene for å kunne være med? At du er ung, naiv og ikke redd for å ødelegge ryktet ditt for hele landet. At du har en eks som er psykopat hjelper også. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 FY FAEN FOR EI DRITTKJERRING LENE ER! Heldigvis er Margrethe voksen nok til å ignorere henne, mentalt er det ingen tvil om at Margrethe er en stor klasse over Lene. Hvis man overhodet ikke kommer overens med en person er det deg selv det er noe galt med, ikke den andre. Søkke, for et drama det plutselig ble. Hun eier jo faen ikke hotellet eller kan bestemme over alle lenger. Tror ikke hun tålte å ha litt makt en uke, jævla bitch. Hadde jeg vært Mads så ville jeg satt en kald skulder til henne. Sånn oppførsel kan rett og slett ikke tolereres. Leste i avisen at en av jentene som hadde mobbet verst måtte reise hjem. Konge. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er kriteriene for å kunne være med? Det hjelper også å være veltrent. Husker det var en egen luke man måtte krysse av her. Men der ser ut som om det bare gjaldt guttene. Lenke til kommentar
safags Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå skal det sies at mange av deltagerne ble "invitert" med. Produsenten(e) gikk rundt på og spurte de som han mente var verdige. Feks på utesteder i helgene. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er kriteriene for å kunne være med? Det hjelper også å være veltrent. Husker det var en egen luke man måtte krysse av her. Men der ser ut som om det bare gjaldt guttene. Det hjelper også å ha talefeil og mangle høyere utdanning. Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det hjelper også å ha talefeil og mangle høyere utdanning. Oioi, jeg er faktisk kvalifisert. Desverre har jeg dog baller og ville ha kastet Tromsøs "rose" i bassenget temmelig fort. Ergo er jeg vist diskvalifisert i forhold til resten av "mennene" der inne. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det hjelper også å ha talefeil og mangle høyere utdanning. Oioi, jeg er faktisk kvalifisert. Desverre har jeg dog baller og ville ha kastet Tromsøs "rose" i bassenget temmelig fort. Ergo er jeg vist diskvalifisert i forhold til resten av "mennene" der inne. Du skal vel heller ikke yte, eller true med, vold. Så der røyk du (og Lene). Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Du skal vel heller ikke yte, eller true med, vold. Så der røyk du (og Lene). Å kaste noen i et basseng er ikke vold. Men fornuften seirer jo til meg også, så jeg hadde til syvende og sist ikke gått fysisk til verks. Det skal langt mere til for å si det sånn. Poenget er uansett at det er helt utrolig at noen ikke i det minste verbalt filleristet Lene da hun satte igang. Uansett hvor lite man liker en annen person så er det å kalle noen pedofil et så ekstremt overtramp at et injuriesøksmål ikke hadde vært ute av sin plass. Lene viser jo veldig liten respekt ovenfor alle de tusenvis som faktisk har blitt utsatt for noe så jævlig. Endret 21. april 2009 av dercaS Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du skal vel heller ikke yte, eller true med, vold. Så der røyk du (og Lene). Å kaste noen i et basseng er ikke vold. Det er en legemsfornærmelse. Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er en legemsfornærmelse. Den er jeg fullstendig enig i. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg bare ventet på at Margrethe skulle helle øl-glasset i ansiktet på Lene. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Jeg bare ventet på at Margrethe skulle helle øl-glasset i ansiktet på Lene. Og knuse glasset i skallen på ho. Folk meiner det var imponerande at ho klarte å halde kjeft når ho fekk så mykje kritikk, men eg trur faktisk ikkje at Margrethe evna til å svare på kritikken. Ho har litt vanskeleg for å ordlegge seg den dama. Litt type Negar. Men for all del, det er vanskeleg å skulle svare på noko så absurd som det Lene kom med den kvelden.... Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg bare ventet på at Margrethe skulle helle øl-glasset i ansiktet på Lene. Og knuse glasset i skallen på ho. Folk meiner det var imponerande at ho klarte å halde kjeft når ho fekk så mykje kritikk, men eg trur faktisk ikkje at Margrethe evna til å svare på kritikken. Ho har litt vanskeleg for å ordlegge seg den dama. Litt type Negar. Men for all del, det er vanskeleg å skulle svare på noko så absurd som det Lene kom med den kvelden.... Jeg kritiserte tidligere de andre deltagerne der for å mangle baller siden de ikke forsvarte Margrethe. Eller i det minste prøve å fått roet ned Lene. Saken er nok litt mere komplisert. Tror folk flest blir handlingslammet i slike tilfeller fordi det strider så kraftig mot enhver form for sunn oppdragelse og folkeskikk hos folk. Man tror på en måte ikke sine egne øyne og ører. "Dette er da ikke virkelig?" Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har Margrethe drevet med så mye taktikk da? :S Lenke til kommentar
Panic Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Reagerte på det jeg også. Hun er vel den av jentene som har drevet minst med taktikk. Og er det noen som er selvmotsigende er det Noor. Sier i det ene øyeblikket at hun følte at diskusjonen mellom Lene og Margrethe var feil. Og rett etterpå går ho til Camilla å sier at Margrethe er bare taktikk, taktikk! Fy faen å falsk går det an å være? Håper Camilla skjønner hvor falskt "felleskapet" er! Endret 21. april 2009 av Panic Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gullkorn fra Karita: "Nå er det på tide at Margrethe må begynne å bidra litt, vi er ikke stygge personer." (Noe i den duren.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå