admiralconan Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Desidert det mest lavmål og sjukaste eg har sett på tv ever!! Trur Lene aka Isdronninga bør analysere seg sjøl grundig.... Gruppementalitet og det å føle seg truet er skummle greier.... Lenke til kommentar
breathe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg er SÅ nære på å sende en lit ufin melding til Lene Sortevik på facebook.... Allerede noen som var før deg: http://www.facebook.com/home.php?ref=home#...?id=34170133172 Lenke til kommentar
Plantemor Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg er SÅ nære på å sende en lit ufin melding til Lene Sortevik på facebook.... Ja. Fy f.... hun oppfører seg råttent. Dette er jo ren mobbing. Helt usakling og latterlig. Møter jeg denne Lene Sortevik en gang på gata vurderer jeg å spytte henne i trynet, så havner vi på samme nivå. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Fy f*** så barnslige voksne mennesker kan være noen ganger! sånn som lene. Må da gå ann å være litt saklig! Endret 20. april 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg er SÅ nære på å sende en lit ufin melding til Lene Sortevik på facebook.... Slapp av, tipper det sitter noen sinte sjeler rundt omkring og gjør akkurat det. Se der, ja. Endret 20. april 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det som er rart er at Lene har Margrethe som venn på facebook! De må ha skværa opp i ettertid.... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det å hate noen fordi de ikke klarer å matche klær blir bare dumt Herregud for noen usaklige argumenter! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jentekrangel Selv om Lene var fornøyd over å bli gjenforent med Mats, sliter hun i forhold til en av de andre deltagerne, nemlig Margrethe Storlid (26). De to har havnet skikkelig i tottene på hverandre, og beskyldninger av verste slag hagler dem imellom. Særlig rasende ble Lene da hun mente Margrethe skiftet personlighet og viste Mats en helt annen side enn hun har vist de andre deltagerne til nå. Mats forsøkte forgjeves å roe gemyttene. Her er det duket for mer høylytt drama i episodene som kommer. Haha, VG vet hvordan de skal skrive det ... Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hadde Lene vært en hund så hadde nok enhver ansvarlig eier tatt den med til dyrlegen for lenge siden. Å være så ustabil og miste kontrollen over seg selv så til de grader i noe så trivielt som et tv program som PH sier en god del om den mentale balasten til en person. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Lene er seriøøøst psykotisk syk. verste av alt er jo at hu utdanner seg innenfor psykologi(?) som mange har nevnt. ha ha Endret 20. april 2009 av laffe Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg hadde dytta Lene ut i bassenget hadde hun stått sånn mot meg 107 brukere(s) leser i emnet (54 gjester og 3 anonyme brukere) Lenge siden denne tråden har vært så populær. Endret 20. april 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Plantemor Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Lene er seriøøøst psykotisk syk. verste av alt er jo at hu utdanner seg innenfor psykologi(?) som mange har nevnt. ha ha Lene Sortevik bør få behandling... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 syk episode eller lene er syk :o Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Var temmelig lavmål av Lene å begynne å kalle Margrethe for pedohore, og angripe hennes klesstil. Dette er noe av det verste jeg har sett. Noen andre som forresten syntes at det var trist at Alex røk ut? Jeg synes han virket som en veldig kul person. Too bad Karita er en nikkedokke. Endret 20. april 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Håper Lene skjerper seg, likte hu i starten Likte hu og hata Noor, men det har forandra seg betydelig ! Endret 20. april 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Quote Lene: "Herregud, du farger øyenbryna, og klarer ikke og matche sko med resten" Fy faen, er det mulig å være så drittkjerring. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen andre som forresten syntes at det var trist at Alex røk ut? Jeg synes han virket som en veldig kul person. Too bad Karita er en nikkedokke. Karita bukket under for presset til Lene og Nanna. De to anser seg selv som de desidert viktigste i "fellesskapet", og alle avgjørelser som går imot deres ønsker betraktes som egoistiske fordi de går imot "fellesskapet". Makan til noen sneversynte og egoistiske drittkjerringer. Får håpe Lenes tirade mot Margrethe får noen konsekvenser, som det ble hintet til i previewen til neste episode. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Håper foreldrene skammer seg, oppdratt så fæle kjerringer. Rett å slett. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Må ha druuuset barnet i bakken .. Lene sin klestil er vel like ille, eller enda mer illere. fattigmansklær. Wannabe riiiich(hvis man ser på lønna hennes) lavmål. Jentene bør seriøst ta titt på sin egen lønn før hun går på andre. Endret 20. april 2009 av laffe Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Får håpe Lenes tirade mot Margrethe får noen konsekvenser, som det ble hintet til i previewen til neste episode. what? fikk ikke det med meg xD details ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå