tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha nå går Lene over til antrekk og hva hun har på seg. Lene er så utrolig latterlig, dette bør ikke være mulig på TV. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fy faen, nå disser hun klesstilen også. Lavmål!! Fy faen, jeg hadde druset hun ned om jeg var jente. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 FY FAEN DET GÅR IKKE ANN!!!! HHHHHHAHAHAHAH FY FAN! Gir opp.. Stakkars kvinnfolk. som barneskolen dette. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha jaja men føkk Lene, hør de i bakgrunnen, roper som faen, haha. Er det William som har tatt en ny chilli? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Herregud Lene, tragisk oppførsel. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hahaha, herregud så jævla vittig den krangelen var. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Morsomt at jenta som tar bachelor i psykologi bør oppsøke en psykolog. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg og bruker å hate folk fordi skoene ikke matcher kjolen. ÅNEI Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Seriøst, rart at Margrethe ikke kastet noe på hun når hun faktisk sa "pedo-hore". Morsomt at jenta som tar bachelor i psykologi bør oppsøke en psykolog. Haha, så sant. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Lene som klager på at Margrethe flasha titsa. Men faen, hun har jo selv klint som faen med Mads de første 3 ukene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Lene har psykopat-trekk, helt seriøst. Hun mangler noe vesentlig der oppe, hun (Og Nanna), har et utrolig trangsynt blikk på det hele. De skifter meninger fort som fanden. Ta f.eks det med Iris. Hun ble hatet i løpet av et par dager, fordi hun ville dele rom med Øystein. Og dette her tok kaka. Patetiske kvinnemenneske. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg klarer ikke å se mer på dette. Lene bør tvangsinnlegges. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Dette der er berre heilt vanvittig... Feigt av dei andre å gjere så dårleg innsats i å forsvare ho. Eg hadde kasta den ølen i ansiktet på lene hadde eg vore margrethe. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg synes det var rart at ikke Lene smekket Margrethe ned når hun lagde de hundelydene, så gal som Lene er i huet. Haha Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg tror snart ikke jeg klarer å la være å skjelle ut Lene per telefon Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva er greia med Kevin sine briller? Greia? Det er in. Og Lene går på noe sterkt noe... Eller savner å gå på noe sterkt... Seriøst Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvis noen slår elns blir dem nok kastet rett ut, så bra Margrethe tok "the high road". Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Altså, Margrethe kommer jo ut som en jente som er bittelitt sjenert, men bare snill og rolig. Lene har jo nå avslørt seg som mentalt ustabil for hele Norge. Litt skuffa over de andre though, var jo nesten ingen som turte å si ifra at hun gikk over streken. Bare godt at Karita ikke var der for å hakke hun også Lenke til kommentar
breathe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Og Lene går på noe sterkt noe... Eller savner å gå på noe sterkt... Seriøst Hadde iallfall forklart endel... (inkludert opp-ned øynene / sløvblikket hennes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå