Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FÅ lene ut! Hver gang hu åpner kjeften går det meg på nervene!

Makan til møkkakjærring.

 

Enig, men det skjer nok ikke på lenge.

 

Jeg håper Karita velger Alex for å være helt ærlig, bare for å irritere Lene og at det er ufortjent at Alex drar nå, han har ikke gjort noe feil. Og jeg skjønner ikke Karita, sier at hun ikke er her for å spille men at hun må velge for gruppen osv. Karita og Lene må faen meg ut så snart som mulig.

Lenke til kommentar

Karita viser jo faktisk litt menneskelighet her, overrasket meg stort. Håper hun sender hjem Mats, liker Alexander veldig godt, det vil skape litt faenskap, og jeg ser uansett ikke det store Mats bidrar med til fellesskapet ved å ligge og rote med Lene hele tida.

 

Men dog, han var jo ordentlig kar når han sa til lene og nanna at margrete faktisk virket hyggelig!

Lenke til kommentar
Karita viser jo faktisk litt menneskelighet her, overrasket meg stort. Håper hun sender hjem Mats, liker Alexander veldig godt, det vil skape litt faenskap, og jeg ser uansett ikke det store Mats bidrar med til fellesskapet ved å ligge og rote med Lene hele tida.

 

Men dog, han var jo ordentlig kar når han sa til lene og nanna at margrete faktisk virket hyggelig!

Enig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...