Bomchicka Wah Wah Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Så kvalmt at Nanna og Lene spretter opp for å trøste og støtte Karita. Det er kun for å manipulere henne til å velge i deres favør. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Mats ryker nok, siden Lene var sååå pissed off.. I tillegg tenker jeg nok at Karita får litt pes av de andre, om hun sender Mats hjem igjen ;o Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Karita er fucked hvis hun ikke velger Mats. Utrolig kjipt hvis Mats må dra hjem. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 FÅ lene ut! Hver gang hu åpner kjeften går det meg på nervene! Makan til møkkakjærring. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vil tro noe Margrethe/Mats-flørting i loungen er grunnen til Lene's bråk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 FÅ lene ut! Hver gang hu åpner kjeften går det meg på nervene!Makan til møkkakjærring. Enig, men det skjer nok ikke på lenge. Jeg håper Karita velger Alex for å være helt ærlig, bare for å irritere Lene og at det er ufortjent at Alex drar nå, han har ikke gjort noe feil. Og jeg skjønner ikke Karita, sier at hun ikke er her for å spille men at hun må velge for gruppen osv. Karita og Lene må faen meg ut så snart som mulig. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Så kvalmt at Nanna og Lene spretter opp for å trøste og støtte Karita. Det er kun for å manipulere henne til å velge i deres favør. Det var nok mer kvalmt for dem å gi henne en klem. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det pandoraseske i dag? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Så hvorfor er ikke valget lett å velge Alex da? Hun tabber seg ut. Alt for fell... jeg mener, Nanna, Lene, Kevin og Petter. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Faen, ikkje russepresidenten!! Trudde me var kvitt han. Får håpe Karita velger Alex. Ho sa jo tross alt at ho ikkje er der for å spela, så då vert det litt sjølvmotsigande å velge Mats kun for å please Alfa-jentene. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Karita er fucked hvis hun ikke velger Mats. Utrolig kjipt hvis Mats må dra hjem. Hvorfor? Hun kjenner han jo ikke, og hun sier jo at hun bør velge Aleks... Bare fordi hun skal høre på sippetrynet Lene? Mats skulle gått til Lene, og sendt Kevin ut.. Da hadde han vært safe, og Lene hadde måtte tatt et hardt valg.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det pandoraseske i dag? Nei, det er på onsdag. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det pandoraseske i dag? Nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nei jeg tipper at katarina ikke har baller nok til og beholde alex, Mats is back MEHAPPY! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det pandoraseske i dag? Onsdag. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Karita viser jo faktisk litt menneskelighet her, overrasket meg stort. Håper hun sender hjem Mats, liker Alexander veldig godt, det vil skape litt faenskap, og jeg ser uansett ikke det store Mats bidrar med til fellesskapet ved å ligge og rote med Lene hele tida. Men dog, han var jo ordentlig kar når han sa til lene og nanna at margrete faktisk virket hyggelig! Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tenk om det ble en helt sjukt vri som gjorde at feks Margrethe kan sende hjem en... å gud jeg hadde gjort mye for det. Og ja, Lene hadde seff ryki da. Det jeg sikter til Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Karita viser jo faktisk litt menneskelighet her, overrasket meg stort. Håper hun sender hjem Mats, liker Alexander veldig godt, det vil skape litt faenskap, og jeg ser uansett ikke det store Mats bidrar med til fellesskapet ved å ligge og rote med Lene hele tida. Men dog, han var jo ordentlig kar når han sa til lene og nanna at margrete faktisk virket hyggelig! Enig! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Faen ta Karita. Jævla BITCH. Sier en ting og gjør noe annet som Frigata sier. Faen altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå