Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til chickfighten i kveld. :) Håper Margrethe smekker til Lene da..

 

Når det står " Neste uke på Paradise hotel " - viser de då kun hendelser som vil skje på mandagen eller også hendelser for andre dager av uken?

 

Elsker forøvrig sangen til guttene: Vi boysa er ikke redd for å druse på alle de deilige damene i Paradise-huset.

Når vi kommer til dette med å holde dealen, er det umulig å stoppe pilen.

Selfølgelig syns dere det er greit når dere slipper å knulle en hallfeit!

Blir det 'ke snart noe liming skal jeg love deg at det blir noe grining. Det holder ikke bare med klining.

Dere er helt rå, men jeg skjønner ikke at dere snart vil smatte på vår stå. er det fordi dere vil slite med å gå?

Lenke til kommentar

Helt enig med Daggis, unødvendig. Jeg vet allerede hvem som kommer inn nå uten å sjekke spoiler nå pga. han tidligere som nevnte at det var "rykter" om at denne personen skulle komme inn også kommer du med at en gammel gjest faktisk kommer inn. Faen altså.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Herregud, slapp av folkens. Er da ikke verdens undergang dette. Jeg hadde skjønt det om det var spoilers mtp serier som 24, Prison Break osv. Men dette er Paradise Hotel :p Er tydeligvis bare jeg som synes det er litt morro å lese spoilers og så gruble litt på om de er sanne eller ikke.

 

Samtidig var The Fox flink og satt det inn i spoiler-tag. Ingen sier at du må lese den.

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...