Smågal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha nei. Coming up... åneiånei, vil du krølle eller brette krøllen? oioio, samehatten har fått influensa og Petter må hjem. Som erstatning er Neghar tilbake. Og deeeeeeeer begynte Kevin med narkotika og må hjem, tilbake kommer Rune og Ida! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gleder meg til chickfighten i kveld. Håper Margrethe smekker til Lene da.. Når det står " Neste uke på Paradise hotel " - viser de då kun hendelser som vil skje på mandagen eller også hendelser for andre dager av uken? Elsker forøvrig sangen til guttene: Vi boysa er ikke redd for å druse på alle de deilige damene i Paradise-huset. Når vi kommer til dette med å holde dealen, er det umulig å stoppe pilen. Selfølgelig syns dere det er greit når dere slipper å knulle en hallfeit! Blir det 'ke snart noe liming skal jeg love deg at det blir noe grining. Det holder ikke bare med klining. Dere er helt rå, men jeg skjønner ikke at dere snart vil smatte på vår stå. er det fordi dere vil slite med å gå? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er egentlig umulig å si, de klipper og limer programmet i hutt og pine. Men jeg tror det skal gå i kveld da, håper i hvertfall det. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bare å se om de har på seg samme kjole som når de var i baren på fredag det. På det klippet de viser i slutten av episoden altså. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) redigert Endret 20. april 2009 av Tmz Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Uhm, er det ikke en type spoiler? Altså, jeg vil ikke vite det, for da blir det ikke noe sjokk hvis han faktisk gjør det.... Uff. Du vet det er en spoiler tråd for PH? Unødvendig. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Idag kommer en gammel gjest inn og jeg vet hvem det er Det er: (Se Spoiler) Mats Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 UTen å se i spoiler. Er det Ida? Unødvendig i å hele tatt si at det kommer en ny gjest... Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) UTen å se i spoiler. Er det Ida? Nei Bare putter det i spoiler i tilfelle det er noen her som ikke vil vite svaret. EDIT: så dette på tv3 web tv, om hvem som kom, er ganske sikker hvertfall.. Endret 20. april 2009 av The Fox Lenke til kommentar
makila Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvor sikre er kildene, The Fox? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, men uansett. Kanskje folk ikke vil vite at det kommer inn en gammel gjest.. Tenk før du poster, please. Og hvis du absolutt vil poste Spoilers, så finnes det en PH Spoiler-tråd. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, men uansett. Kanskje folk ikke vil vite at det kommer inn en gammel gjest.. Tenk før du poster, please. Og hvis du absolutt vil poste Spoilers, så finnes det en PH Spoiler-tråd. Sorry, men tv3 web tv avslørte det... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Helt enig med Daggis, unødvendig. Jeg vet allerede hvem som kommer inn nå uten å sjekke spoiler nå pga. han tidligere som nevnte at det var "rykter" om at denne personen skulle komme inn også kommer du med at en gammel gjest faktisk kommer inn. Faen altså. Endret 20. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
makila Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Herregud, slapp av folkens. Er da ikke verdens undergang dette. Jeg hadde skjønt det om det var spoilers mtp serier som 24, Prison Break osv. Men dette er Paradise Hotel Er tydeligvis bare jeg som synes det er litt morro å lese spoilers og så gruble litt på om de er sanne eller ikke. Samtidig var The Fox flink og satt det inn i spoiler-tag. Ingen sier at du må lese den. Endret 20. april 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, men var litt synd da Fox på en måte bekreftet det noen spoilet tidligere (og ikke tok i spoiler-tag, posten er nå redigert); men ja, som du sier, ikke noe BIG deal mtp. på at det er Paradise Hotel liksom, men ja, fortsatt irriterende. Hehe. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Om Negar Khan er i slekt med Djenghis Khan? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eksen til Andre kommer inn ja. Blir ganske moro. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Yes!!!!! Mats!!! EDIT: Kanskje vi får ein situasjon der Mats sender ut Alex, som ironisk nok var den som sendte ut Mats i utgangspunktet! Endret 20. april 2009 av thamule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå