Wubble Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Genialt, da skal jeg poste der å si hva jeg mener om Nanna, og håper at hun leser det Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) ahahaa, mulig nattetimene spiller humoren mitt et puss men.. Jeg blir litt gal av alle twistene som kommer hele tiden. Det er et skikkelig joker nord-preg over reglene!! Litt sånn: OI, der kom det en samehatt under 3ern, og Mats må reise hjem... ^ :!: Vil du vrenge eller gå frem? Auda, du fikk briller over 8, Nanna kommer tilbake. Endret 18. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 ahahaa, mulig nattetimene spiller humoren mitt et puss men.. Jeg blir litt gal av alle twistene som kommer hele tiden. Det er et skikkelig joker nord-preg over reglene!! Litt sånn: OI, der kom det en samehatt under 3ern, og Mats må reise hjem... ^ :!: Vil du vrenge eller gå frem? Auda, du fikk briller over 8, Nanna kommer tilbake. hahahhahahaha, you made my day!! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Der kom samemafian og tok all makten. Samemafiaen var Lene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har paradise hotel vitser? A lá "bedre å suge en kar, enn å ha hjernen til negar" Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvorfor kan ikke jeg tråkke i grøten, når Negar Khan? Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Her er bilde av alle deltakerne som skal være med i sesongen... Det ser ut som om det bare er to jenter til som skal inn, så begynner vel resirkuleringen etter hvert! http://gfx.dagbladet.no/labrador/522/52229...active/960x.jpg Om det er riktig så ser det ikke ut som det skal komme inn flere gutter heller da? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvorfor er ikke Alex på bildet? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 ahahaa, mulig nattetimene spiller humoren mitt et puss men.. Jeg blir litt gal av alle twistene som kommer hele tiden. Det er et skikkelig joker nord-preg over reglene!! Litt sånn: OI, der kom det en samehatt under 3ern, og Mats må reise hjem... ^ :!: Vil du vrenge eller gå frem? Auda, du fikk briller over 8, Nanna kommer tilbake. LOL! Å inni helvete så jeg ler Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har paradise hotel vitser? A lá "bedre å suge en kar, enn å ha hjernen til negar" "Heller suge en kar, enn å ha hjernen til Negar!" "Heller drive hor, enn å knulle Noor!" Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) G- Endret 20. april 2009 av Ost = Cheddar Lenke til kommentar
Capria Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvorfor kan ikke jeg tråkke i grøten, når Negar Khan? I lol'd XD Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 HAHHAA! Jonas sin var jo KNALLBRA! Det ligg mykje djupt bak den vitsen om ein fekk med seg uttalelesen til Khan. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 HAHHAA! Jonas sin var jo KNALLBRA! Det ligg mykje djupt bak den vitsen om ein fekk med seg uttalelesen til Khan. Det var derfor den var morsom Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gleder meg til chickfighten i kveld. Håper Margrethe smekker til Lene da.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, da blir det festlig i leieren Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Håper vi får krøll på samehatten og Nanna må hjem. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Håper også at Nanna må hjem, men vet jo ingenting med disse joker nord-reglene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå