Manken Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ^Kanskje derfor hun studerer psykologi :!: Hvis hun skal utdanne seg som psykolog kommer jeg aldri til å komme til hu iallefall.... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ett dunk, så får mn fire tilbake lissm .. PRICELESS!!! hahahaha, han er så RÅ! Blææærh, har så sykt med utslitt i nakken xD Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har nettop vært på trening. Helt utslett as.. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lene trenger et ligg Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Haha, konge! http://www.tv3.no/content/blogcategory/129...p;videoid=21022 Gleder meg til neste episode. Lene har tydelige mentale problemer.. haha, gullkorna fra andre var nice da :L gleder meg sykt til neste episode ;O selv om jeg faktisk håpa på at kevin røk ut sånn at de andre får en sjangs også. kjetil sa jo det som det var at de elste bare dunker ut de nye fortløpende... Endret 16. april 2009 av dTd Lenke til kommentar
Alwaa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er det noen som vet hva sangen som ble spilt på starten i dagens episode? "Welcome to another day in paradise" startet den med.. Er en dance sang, men er ganske usikker på om det er en "ordentlig" sang eller om den bare er laget til serien. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Eg byrjar å mistenke at det ligg noko meir bak konflikten mellom Margrethe vs. dei andre jentene enn det me får inntrykk av. Det er rett og slett utanfor mi fatteevne at vaksne jenter kan gå så bananas på ei stakkars jente berre fordi ho ikkje er så flink å sosialisere seg. Men Margrethe er uansett langt i frå så uskuldig som ho til no har gitt uttrykk for. Det beviste ho for alle under "eg har aldri"-leiken. Ganske stoopid å utbryte på nasjonal tv at ho har pult rektor. Skal sikkert ikkje så masse til for å finne ut kven (den heldige) rektoren er, ha ha! Men seriøst Lene, du har faen meg å skjerpe deg. Endret 16. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kjørelæreren til en jente jeg kjenner er faren til margrethe Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Margrethe begikk nettopp sosialt og yrkesmessig selvmord på norsk kabeltv. Trodde virkelig hun hadde mer å fare med oppi hodet sitt enn det der.. Kan vel bare begynne å spekulere i hvilken rektor det er snakk om også. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja den av Margrete var ikke helt klok. Men nå vil vel jeg påstå at siden hun er lærer så begikk hun "sosial og yrkesmessig selvmord" det øyeblikket hun meldte seg på dette programmet. Skjønner ikke hva motivet hennes kan være for å melde seg på PH. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hahahhaha, petter var så bra på pandoras i går! "Hull er hull" var det han sa om Karita... Takk til Pettern Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kjørelæreren til en jente jeg kjenner er faren til margrethe Nice. Søstra til venninna til samboeren min er venninne med Therese. Ah, gleder meg til det koker over for Lene og Margrethe, selv om det kommer til å gå hardt utover sistnevnte, med tanke på at Lene kan støtte seg til alle andre. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det var skikkelig skuff at Lene fikk velge under parsermonien, skjønner ikke helt hva tv3 tenkte der. Kevin er en kul person, for all del, men hvis Kevin hadde røket hadde den nye alliansen hatt en sjanse og da hadde kanskje lene, nanna osv røket ut og det synes jeg er på tide nå. Mye action neste episode, gleder meg Men er enig, det må ligge noe mer bak mellom Margrethe og Lene, skjønner godt at hun ikke klarer å bli venn på et blunk med en jentegjeng som har rottet seg sammen mot henne tidligere og rett og slett mobbet henne. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg hater Karita, makan til drittkjerring. Skuff at parsermonien ble så slaktet ned, kunne blitt riktig interessant! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lene blir sur fordi Margrethe ikke later som noe har skjedd morgenen etter at de satt og slang dritt til henne? Himmel.. Håper Lene klikker så totalt i neste episode at de andre begynner å tvile på at hun er mentalt ustabil og så sender henne hjem. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lene blir sur fordi Margrethe ikke later som noe har skjedd morgenen etter at de satt og slang dritt til henne? Himmel.. Håper Lene klikker så totalt i neste episode at de andre begynner å tvile på at hun er mentalt ustabil og så sender henne hjem. Vi håper vel at de ikke tviler? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Var synd det med seremonien, kunne endelig fått litt endring i maktbalansen på paradise og mer action. TV3 dummet seg virkelig ut der. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kjørelæreren til en jente jeg kjenner er faren til margrethe Petter har vært sammen med venninna til søsteren til en kompis av broren min. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Rett og slett trist og jeg er forbanna skuffa over at Kjetil måtte pakke kofferten. Enig. Jeg skulle gjerne likt å se oppsettet med twists FØR innspillinga ble ferdiggjort. Nå føles det hele som om TV3 har sine klare favoritter de absolutt vil skal komme videre/vinne. Spillmessig er det ikke moro lenger. Endret 16. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vi holder personkarakteristikkene på et VISST nivå folkens. 1 innlegg er redigert, og 1 slettet. Husk at uansett hvor lite dere liker personene, så er det ikke lov å komme med hetsende uttalelser eller uttalelser som kan være injurierende. Spørsmål eller kommentarer rettes til meg på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå