Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Likte at Noor valgte Øystein, men tror ikke det var det beste valget hun kunne gjøre for seg selv.

 

Noen som såg teaseren til neste episode som gikk på tv3 for noen minutter siden?

 

Såg ut som det kommer en fyr inn sammen med hun nye med all silikonen i leppene og får velge hvilket par han vil, og gutten i det paret han velger må reise hjem...

Håper bare ikke han velger Mats eller Petter for da blir det kjedelig :o

 

Fikk ikke med meg alt i teasern så kan vær jeg tar feil, men tror det var et eller annet sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror heller ikke at Noor gjorde det helt taktisk smart i å velge Øystein.. Det var mye happy moments rett etterpå men i morgen er nok tonen anderledes. Eneste som kan hjelpe henne må være Øystein... Men så er det jo han og Nanna.. Tror nok teh crew vil få Noor bort men mye mulig de tar Ida først så de får splitta Rune og Ida.

Fått mer sansen for Petter men syntes stilen hans er crap.

 

Hun Negar Khan var jo ikke noe særlig... De leppene så jo bare skikkelig hovne ut? Silikon ftl

Lenke til kommentar
Øystein er lett den heiteste personen der inne.

Ettersom eg er gut er det vanskeleg å ta stilling til akkurat dette. Men OM eg hadde vore jente, så trur eg eg hadde sett på Øystein som den styggaste av alle i heile programmet. Og då meiner eg styggare enne Kevin også!

 

Gler meg til i kveld! Mest til å sjå PetterP, han er så "phheeeeeet" (I følge douchebaggen "Mats")

Jeg er da også gutt, men har ingen problemer med å si at Øysten er så klassisk pen at jeg nesten er misunnelig. Den som sier imot, er en idiot.. (ehm, glem den). Uansett, Øystein er jo flott som faen.

 

Dette var første episode hvor jeg faktisk var jævlig spent på hva som ville skje. Selv om det ikke var en taktisk genistrek av Noor å velge Øystein syntes jeg det var et dritfett valg. Nå står Øystein i sinnsyk gjeld til Noor, og vi får bare håpe at han innser dette. Det betyr da at Øystein kommer over på andre siden, mens ekle Nanna blir stående å sikle på den andre siden.

 

Enkel oppsummering av episoden:

-Noor gjorde et bra valg.

-Petter blir kulere og kulere.

-Bollywood har stor nese.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er samme dame på sjokoladebildet. Jeg er veldig dårlig på kjendiser, kan det være Demi Moore til høyre?

 

Ja, hun til venstre på sjokoladebildet kommer inn i serien i neste episode. Hun er visstnok en Bollywoodskuespiller/kjendis.

 

Edit: Naaah, kanskje ikke helt Demi Moore, men.. jeg lar forslaget stå til noen kommer med noe bedre :p

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Herregud jeg må nesten le når jeg ser det bilde oppi her =P Ser så unaturlig og stygt ut at det skulle ikke godt ann, hu kan ikke være helt god i toppen heller, lurer på om det ble noe kommentarer fra de andre deltakerne hvis de eventuelt skulle begynne å krangle og sånn, spessielt ida som er en sånn jente som ikke alltid tenker før hun prater. Lurer fært på hvordan neste episode blir nå, har egentlig litt tvil på at hun passer inn, men ihvertfall endel av gutte er jo ganske ålreigte da og gir alle en sjanse osv, men tipper hun er litt ida x100

Lenke til kommentar
Uansett ei meget fugly dame.

 

Wææ, så utrolig lite pen hun var!

 

Hva er alt oppstyret om denne Øysteinkaren egentlig? Jeg ser at han ikke er stygg, men jeg synes ikke han er dritkjekk heller. Da liker jeg faktisk Rune mye bedre. Han er sexy!

 

Jeg "heier" på Ida og Noor jeg da, for jeg synes de andre jentene virker så bitchete. Bare ute etter å "ta" Noor og å skape strid mellom henne og Ida... Dramakjerringer.

 

Og Petter.. hahaha, har dere sett den lille videosnutten han har i introduksjonen sin? Ser ut som han er "hemma". Jeg synes all denne riminga er pinlig og barnslig. Håper han gjør seg til.

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Uansett ei meget fugly dame.

Jeg "heier" på Ida og Noor jeg da, for jeg synes de andre jentene virker så bitchete. Bare ute etter å "ta" Noor og å skape strid mellom henne og Ida... Dramakjerringer.

Jeg ser det stikk motsatte i hva du mener.

 

Noor og Ida er typiske byjenter, som skal være så penslige, takler ikke Noor når hun snakker, driter seg ut hele tiden med å "være på lag" med alle. Le falskt uansett hvilken gutt hun er med.

 

Liker Nanna og Lene. Håper de når langt. Noor bør få ræva ut at hotellet, og Ida og Rune bør slå seg mer løs.

Lenke til kommentar

I mine øyne er Ida og Noor helt forskjellige.

 

Ida har egne meninger, smisker ikke, og oppfører seg noenlunde likt uavhengig av hvem hun er med. (Joda, hun er jævlig mot Rune, stort minus.)

 

Noor er korttenkt med kameleon-oppførsel, lyver når det er opplagt, og innrømmer det ikke selv om alle konfronterer henne. I tillegg er skj-ene hennes slitsomme.

 

Nanna ligner mer på Noor enn Ida, men siden hun er såpass taktisk kan jeg ikke regne med at hun går ut med det første. Derfor sitter jeg igjen med håpet om at kun Noor (og nå Bollywood-kjerringa) går ut raskest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...