-Gudfaren- Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Stakkars Margrethe, hun har ikke gjort noe dårlig verken mot guttene eller jentene! En helt ok rolig dame som slapper av og PRØVER og ha det kjekt, men mef de andre horene på hotellet blir det umulig så derfor er hun med guttene! Det er jo helt umulig og komme i kontakt med de andre jentene, alle hater henne pga ingenting og det med at hun badet når Øystein røk ut er jo helt latterlig! Nanna og Karita er verst, Karita sier at hun alltid har svart tilbake når Margrethe har spurt henne om noe, det er det dummeste jeg noen gang har hørt! Karita igonrerer Margrethe til de grader og tåler ikke tryne på henne! Hvorfor? Nanna, du burde bare holde kjeft! Hele Norge ser hvordan du oppfører deg! Synd Kevin ikke vil ha deg, forstår han jævlig godt! Endret 16. april 2009 av Pizzatrance Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ser for meg at kanskje det er Margrethe som ryker neste gang.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 En vet aldri, de gamle kan være i mindretall til neste gang. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Like greit at ein av dei gamle ryk først som sist. Det bør og skal ikkje vera slik at dei gamle skal ha større sjanse til å vinne PH enn dei nye. Personleg ser eg helst at Nanna ryk, ettersom ho er den som kontrollerer spelet mest blant jentene der inne. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Mya avhenger av Andre, er han modig nok, så splitter han Kevin og Lene. Lar han seg manipulere og lure av Lene, så kommer han sikkert å gå til Margrete slik at Alex ryker ut. Redd for at Lene kan få en eller annen fordel før parseremonien. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Andrè har ikke baller til å splitte noen i den gamle alliansen. Tipper egentlig at han misforstår helt Kjetil sine planer, stiller seg bak Margrethe og får Kjetil sendt ut Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kjetil har vel karita, og Margrethe aleks? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Men Alex og Kjetil hadde planer om å bytte partnere for å forvirre de andre litt. Det kan hende at Andrè ikke er helt med på notene og driter seg ut ved å sende Kjetil hjem. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Stemmer ja. Håper gutten har baller til å stille seg slik at han splitter Kevin. Gamlealiansen.. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kjetil har vel karita, og Margrethe aleks? Tviler på at Kjetil har Karita. Etter den natten der Kjetil prøvde seg så sinnsykt på Karita, så tror jeg hun ble litt lei. Om André stiller seg bak Margrethe kan jo Alex stille seg bak Karita, da ryker nok Kjetil. Kommer jo veldig ann på hvilken rekkefølge partner skal velges i. Om André velger sist, kan det hende Alex allerede står med Margrethe. Om André velger først kan folk flytte seg etter hvem han stiller seg bak. Som regel er det jo den med fredning som velger partner sist. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hadde blitt fint med en liten splitt i den gamle alliansen ja. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Morsomte hadde vært visst Petter røk ut faktisk,.Selvom jeg liker Petter best der, så er det noe lurt ved han,. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tror faktisk ikke jeg hadde orket å fulgt med på PH hvis Petter hadde røket ut, fordi han er den som holder nivået oppe og kan skape underholdning uten å blande seg inn i sørgelige intriger og alt mulig. Han har vel aldri vært i fare for å ryke ut under noen parseremonier før, men vi får nå se. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Morsomte hadde vært visst Petter røk ut faktisk,.Selvom jeg liker Petter best der, så er det noe lurt ved han,. Ehm? Ryker han, slutter hvertfall jeg å se på hele programmet. Det er jo han og Kevin som er Paradise. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Blir dumt hvis Petter ryker.. Endret 16. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg tror ikke Andre' stiller seg bak Nanna. Det virket ikke som han hadde lyst til å få Petter ut heller,ifølge gårsdagens episode. Jeg tror han stiller seg bak Katarina faktisk! Slik at Kjetil går ut. For å komme innpå den gamle gjengen. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Katarina? Hu mener Karita. Er vel ikke så vanskelig å lese seg frem til hva folk mener, og ikke hva de skriver. Er fortsatt lov å tenke sjæl Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Kanskje hun mener Karita. Som allerede poengtert. Endret 16. april 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skjønner egentlig ikke hvorfor de beholdt Karita i det hele tatt. Men egentlig er det også ganske tilfeldig, fordi at det var i den perioden de prøvde å splitte Ida, pluss at Negar var upopulær i den perioden. Lene hadde fredning, og hun valgte å splitte Ida og Rune. Karita og Negar stilte seg bakom Alex, men siden Negar var upopulær og ble betraktet som en tøs, var hun allerede dømt til å forlate PH. Så Karita hadde to fordeler som gjorde at hun tilfeldighvis ble på hotellet. Uken etter sjekket Margrethe og Therese inn. Siden Margrethe ble fredet, og valgte Alex, måtte Karita finne en ny partner. Så derfor var det en mulighet hos Øystein, som tidligere hadde mistet Iris. Øystein likte nok ikke Karita, men siden Therese var ny i gamet, og ikke visste det, stilte hun seg hos William, som hun kjente fra før. Neste uke begynte jentene å mobbe Margrethe. Karita, som prøvde å skli inn i gruppa, så derfor en mulighet ved å også mobbe Margrethe. Så ble hun tatt inn i jentegruppen på grunn av det, og nå prøver hun å eie hele hotellet. Guttene syns vel ikke noe særlig om henne, men Nanna og Lene finner en partner til henne. Karita er nok ikke en potensiell vinner at PH, men det skal nok bli litt vanskelig å få henne ut fordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå