Bomchicka Wah Wah Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Karita er den ultimate Gatebil/råne-jenta. Why? For det fyrste har ho rånenavnet Karita, for det andre har ho ihjelbleika hår, for det tredje er ho IKKJE frå Bergen (som ho påstår) men frå LINDÅS (Råneplass) i Nordhordland LANGT utanfor Bergen, for det fjerde har ho griseharry solbriller og endå verre tatovering, for det femte er ho bleikfeit. Og sist men ikkje minst; ho hadde med seg svarte crocs til mexico. Herregud, eg ser føre meg Karita i ein oransje Opel Ascona på gatebiltreff på Rudskogen akkurat no. HEIA MARGRETHE! Mener å huske at hun i introduksjonsvideoen ga bilen sin en god klem.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Haha, vi stoppa på LINDÅS med Russe-vanen i fjor for å handle oss mat. Det endte nesten i bråk med det lokale råne-miljøet Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Folk er jaggu selvmotsigende!Dere skriker over at de mobber Margrete stykt, hva er det dere gjør selv? Jo sitter bak en pcskjerm og mobber og snakke like mye dritt om de . hhahe. Jada, kritikk er greit. men de fleste her inne bruker akkuart samme ord som de selv bruker mot hu margrete og andre. Hehe. Dette er da en tråd hvor man kan diskutere deltakerne og ytre sine meninger om dem. Denne og PH-deltakernes oppførsel kan ikke sammenlignes. å? hvordan da? Folk bruker akkuart samme ord som disse deltakerene bruker når du sier noe om margrete osv? Hva er det som gjør at DU har rett til å si dritt om de, når de sier noe dritt om andre? og irriterer seg over at de er så slemme mot margrete ja, stemmer det. Vi er jo på internett og taster bak e skjerm.. Endret 15. april 2009 av laffe Lenke til kommentar
iRik Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det verste er at Lene som er en psykologistudent er den som hakker verst. Egentlig ikke så rart. Siden hun er psykologistudent vet hun hvordan hun skal manipulere andre. Vi så jo det da hun fikk alle til å vende seg imot Iris. Men det var bra at hun holdt litt igjen idag, og ikke angrep så hardt og direkte som Nanna og spesielt Karita. Syntes ganske synd i Margrethe. Gruppemobbing på høyt nivå, på samme måte som med Negar. Hun har jo ikke gjort noe galt, og det hadde egentlig ikke Negar heller. Forferdelig hvor grusomme jenter kan være når de blir sjalu. Jeg er hvertfall glad jeg er gutt! Men hva faen feiler web-tv? Jeg brukte faen meg halvannen time på å se de siste 30 minuttene! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Brukte jævlig lang tid jeg også i dag, noe må ha vært galt. Har gått glatt tidligere. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) å? hvordan da? Folk bruker akkuart samme ord som disse deltakerene bruker når du sier noe om margrete osv? Hva er det som gjør at DU har rett til å si dritt om de, når de sier noe dritt om andre? og irriterer seg over at de er så slemme mot margrete Me slenger drit om dei jentene fordi dei heilt klart fortener det. Margrethe fortente ikkje å bli slengt dritt om på den måten. No kan det hende at det er ting som har skjedd rundt Margrethe som TV3 ikkje gadd å redigere inn, men det inntrykket eg har fått av sistnevnte tilseier at mobbinga var langt frå på sin plass. Endret 15. april 2009 av Frigata Lenke til kommentar
thamule Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Helt einig med Frigata her. Få den jævla bitcha Karita ut. Kven faen trur ho at ho er? Trur plutseleg at ho eig heile hotellet og ut med dei nye og bla bla bla? I morgon kan Kevin eller han nye gå ut, og neste veke må dei klare å få ut eneten Noor eller Karita. Helst begge Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg syntes før at Karita bare var litt kjedelig. Etter kveldens episode har jeg henne opp i halsen og syns hun bare kan gå ut ved neste jenteseremoni. Satt der og smilte så sleskt fornøyd da hun hakket på Margrete. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Herregud! Skjønner ikke hvorfor jeg ser på en gang. Får vondt inne i meg når jeg ser den bitchy jentegjengen. Det er ikke vanelig at jenter er sånn når de ikke er sammen med gutter? Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Herregud! Skjønner ikke hvorfor jeg ser på en gang. Får vondt inne i meg når jeg ser den bitchy jentegjengen. Det er ikke vanelig at jenter er sånn når de ikke er sammen med gutter? Ikke alle er sånn, men de fleste... Desverre. Endret 15. april 2009 av Bomchicka Wah Wah Lenke til kommentar
makila Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Folk er jaggu selvmotsigende!Dere skriker over at de mobber Margrete stykt, hva er det dere gjør selv? Jo sitter bak en pcskjerm og mobber og snakke like mye dritt om de . hhahe. Jada, kritikk er greit. men de fleste her inne bruker akkuart samme ord som de selv bruker mot hu margrete og andre. Hehe. Dette er da en tråd hvor man kan diskutere deltakerne og ytre sine meninger om dem. Denne og PH-deltakernes oppførsel kan ikke sammenlignes. å? hvordan da? Folk bruker akkuart samme ord som disse deltakerene bruker når du sier noe om margrete osv? Hva er det som gjør at DU har rett til å si dritt om de, når de sier noe dritt om andre? og irriterer seg over at de er så slemme mot margrete ja, stemmer det. Vi er jo på internett og taster bak e skjerm.. Kunne ikke sagt det bedre selv, så jeg siterer like gjerne det frigata skrev jeg. Me slenger drit om dei jentene fordi dei heilt klart fortener det. Margrethe fortente ikkje å bli slengt dritt om på den måten. No kan det hende at det er ting som har skjedd rundt Margrethe som TV3 ikkje gadd å redigere inn, men det inntrykket eg har fått av sistnevnte tilseier at mobbinga var langt frå på sin plass. Det har ingen ting med om jeg taster bak en skjerm å gjøre. Etter hvordan Karita klarte å opptre, så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å si akkurat hva jeg mener om henne face to face. Men nå er dette et reality program, og folka vi får se på TV'n er ikke alltid den samme i virkeligheten. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Få ut Karita den løken! Minner meg om en lesbisk asfaltarbeider( ) . Grusomt ekkel er hun og. Rart at de(Lene og Nanna) ikke ser at Margrethe er sjenert og hjelpeløs. De burde vært litt mer sympatiske. I tillegg synes jeg det er sykt hvor strenge regler de(mest Lene og Nanna) har for etikette der inne. Man får jo faen ikke lov å bade, snakke eller holde kjeft. Endret 15. april 2009 av AzureDragon Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Går og tenker at nå begynner PH å gå mot en slutt. Hvis det enda er 20+ episoder igjen, da lurer jeg virkelig på om jeg gidder å følge med på det. Føler ikke det er noe gøy som skjer der og det blir jo ikke akkurat bedre med en del av de personene som er der inne nå. tv3: talentløs klipping og redigering! Hva var vitsen med "filmen" egentlig? Fjortiss eller bare en som er blodharry? Mer av den slags og jeg kommer til å innse at den norske PH ikke er laget for min målgruppe Margrethe fikk hard medfart i dag ja. Hele saken er blåst opp til de grader, men får håpe det roer seg. Karita får pelle seg hjem før Margrethe i hvert fall. Talker henne ikke av allerede nevnte grunner i denne tråden. Genial look på Kevin under Pandoras eske hehe. Det er sånn det skal være. Bare gi totalt F og kjøre på, ikke alle som tør det der. Kjetil viser at han faktisk har litt hjerne for PH, men dårlig svar under Pandoras eske. Skulle funnet på noe bedre enn det der, altfor lett å gjennomskue. (i hvert fall mtp klippingen for seernes del) Jaja, PH vi møtes igjen i morgen 21.30 tenker jeg. Enn så lenge... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Pandoras eske var bare rett og slett mobbing. Greit nok at de stiller de spm som var ganske drøye i seg selv, men når du ser reaksjonen til Margrethe når de blir stilt og hun tar alt til seg og unnskylder for masse dritt som egentlig bare er bagateller som resten av jentene har blåst opp i skyene og da fortsette å hakke er bare tragisk. Feks Petter da, når Margrethe svarer og Petter da slenger den kommentaren, da trenger man ikke akkurat være rakketforsker for å se at hun tar seg nær og blir såra av den kommentaren, og det ser man jo også at Petter skjønner ganske kjapt og legger til at det bare var en spøk Så har vi Nanna tildels Lene, men først og fremst Karita, de fortsatter faen meg å hakke på henne, og de sier at hun mangler empati? Vet ikke hvem som er værst jeg, hun som ikke holdt sørgedagen hellig eller de som går sammen i en gjeng og hakker på en person såppass at hun begynner å grine. Synes dette var laaaangt over grensa. Dette er akkurat det samme som skjedde med Neghar, bare at Margrethe faktisk skjønner hva de andre sier og mener Holdningen til Karita er uansett kvalmene, stygg er hu også skjønner ikke hvorfor hun er der egentlig, hun har ikke noe underholdningsverdi og gi oss, hvis man ser bort fra mobbingen av Margrethe da for de som synes det er underholdene. Men jeg er rimelig sikker på at Karita snart ryker, altså mulig jeg driter meg ut nå men tar sjansen, men lurer egentlig litt på hva som foregår oppi huet hennes. Hun tok en for laget og ble derfor akseptert, men det er ikke den eneste grunnen. Hun er ikke noen trussel for noen av de andre jentene, bortsett fra Margrethe (tror hun selv ihvertfall). Og hvem tror dere står på lista til Lene og co etter Margrethe? Når den tid kommer så er ikke jeg i tvil ihvertfall, sålenge Karita ikke truer noen av de andre jentene får hun bli, men når den tid kommer går hu på huet og ræva ut, tviiiiler på at noen av guttene velger Karita over noen av de andre jentene, mulig de nye men de forsvinner jo uansett om lene og dem får viljen sin. Synes også at Paradise har tapt seg veldig, greit med litt konflikter osv for å skape litt spenning og drama, men akkurat slik det er nå minner dette meg nesten om ungdomskolen. Skjønner jo at jo seinere du kommer inn jo vanskeligere er det fordi deltakerne rett og slett tenker mer på spillet og har funnet seg personer de kan stole på og ved å fryse ut personer elimenerer de nye "trusler". Av de som er igjen nå synes jeg Petter, Kevin, Alex, Margrethe, Noor, Lene er de jeg vil at skal bli. Andre var alt for pysete og Kjetil virket litt høy i hatten, men men vi får se Ryker Petter, Kevin, Alex og Margrethe ut slutter jeg å se på Eller for å være ærlig skulle jeg nesten ønske at Lene og Nanna røyk ut, kunne blitt litt mer avslappet stemning og det kunne blitt dannet en ny gjeng og nye allianser, kjedelig og se "gjengen" bare bli mindre og mindre. Endret 15. april 2009 av Tmz Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Kjetil spiller godt, bare synd at gutten med immunitet ikke klarer å ha egne meninger eller gå mot strømmen (, men jeg kan ta feil, vi får se i morgen). Som småsjenert gutt (dog med egne meninger) er det også litt trist å se hvordan jeg tolker personligheter basert på kjønn. Margrethes sjenanse er bare søtt, mens Andrés sjenerte trekk gjør at jeg irriterer meg. Er ikke lett å være mann i denne verdenen. Edit: Formuleringer, skrivefeil. Endret 15. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jenter er slemme, onde er dem. Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kjetil spiller godt, bare synd at gutten med immunitet ikke klarer å ha egne meninger eller gå mot strømmen (, men jeg kan ta feil, vi får se i morgen). Som småsjenert gutt (dog med egne meninger) er det også litt trist å se hvordan jeg tolker personligheter basert på kjønn. Margrethes sjenanse er bare søtt, mens Andrés sjenerte trekk gjør at jeg irriterer meg. Er ikke lett å være mann i denne verdenen. Edit: Formuleringer, skrivefeil. Det er ikke alle gutta som synes jenters sjenanse er bare søtt heller.. Ganske kjipt siden jeg er sjenert Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Enig med de fleste andre her ja, både Noor, Nanna, og spesielt Karita kan ryke ut. Margrethe er uten tvil den mest oppegående damen på hotellet. Av gutter, har jeg egentlig ikke noen som jeg har lyst skal gå ut. Liker at Kjetil går all in og satser alt på å få splittet litt de gamle. Andrè mangler kanskje litt ryggrad, men har ikke noe i mot han. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Feks Petter da, når Margrethe svarer og Petter da slenger den kommentaren, da trenger man ikke akkurat være rakketforsker for å se at hun tar seg nær og blir såra av den kommentaren, og det ser man jo også at Petter skjønner ganske kjapt og legger til at det bare var en spøk Hva var det egentlig Petter sa? Gikk litt fort, og fikk ikke med meg ordene, bare reaksjonene rundt etterpå og at han sa det var spøk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Holdningen til Karita er uansett kvalmene, stygg er hu også skjønner ikke hvorfor hun er der egentlig, hun har ikke noe underholdningsverdi og gi oss, hvis man ser bort fra mobbingen av Margrethe da for de som synes det er underholdene. Stygg og mobber eller ei, det er mer underholdende enn de som ikke gjør så mye ut av seg. Folk hadde fort klagd over manglende action om alle var venner, så TV3 gnir seg vel i hendene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå