Laffe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Petter, nanna og negar på waschera Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Må si jeg heier litt på alex og margrethe nå jeg. Håper maktbalansen skyves i retning de nye folka Endret 15. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ontopic, må si jeg heier litt på alex og margrethe nå jeg. Håper maktbalansen skyves i retning de nye folka Neei, få ut Margrethe, man merker jo at Alex ikke liker Margrethe så mye lenger, så han kvitter seg nok med hun, håper jeg.. Heier på: Gutter: Petter og Kevin, jenter: Ingen favoritter nå, heiet på Iris før... Endret 15. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jo, det ble litt splid der på slutten, men hvem andre kan Alex spille med? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Herregud dere er jo like ille som Nanna og gjengen jo=p Er da vel ikke noe å lage noe sak ut av det vel.. Synes egentlig Margrethe er en av de heiteste der nå, er vel hun og Lene egentlig. Men for å være helt ærlig hadde jeg ikke snudd meg etter noen av dem på gata, lene er jo ganske pen når hun er ordentlig sminket og ikke har poser under øya og en million fregner. Noor er rett og slett frastøtene synes jeg når det gjelder utseende, ikke noe for meg ihvertfall.. Nanna ser helt gjennomsnittelig ut, Karita ser ut som ei som har passert 30 for lenge sia. Selv om jeg er helt hetro vil jeg si at guttene ser mye bedre ut. Alle guttene har jo ganske bra kropper og har hver sine kvaliteter, mens ingen av jentene har det jeg vil kalle en skikkelig digg kropp, margrethe er den eneste som i det hele tatt er i nærheten. Karita irriterer forresten vettet av meg, driver å slenger dritt om Margrethe hele tiden, mens selv bare dilter hun etter de andre jentene og gjør som dem vil, hun er jo ganske dum også, siden jeg tror ikke hun blir prioritert den dagen det står mellom henne og en av de gamle medlemmene. Grunnen til at Margrethe ikke kommer overens med de andre jentene er ganske simpel, de har ikke kontroll over henne. De kan ikke bestemme hvilken gutt hun skal stille seg bak eller hva hun skal gjøre derfor fryser de henne helt ut. Håper Alexander beholder henne og at tv3 ikke gir noen fredninger eller noe siden da er det ganske opplagt hva som vil skje med tanke på at de som sitter igjen nå sammarbeider og styrer så mye de gjør... Synes egentlig det ødelegger litt av underholdningen med alle disse alliansene og all den taktikken, hadde vært mye kulere om de alle var seg selv og slappet av litt, da hadde kanskje de nye hatt en større sjanse også, og alle de kjedelige hadde blitt sendt hjem. Lene, Nanna osv sier de ikke er der for pengene men hvem som helst skjønner jo det da.. Hvorfor skulle de ellers sendt Iris hjem. Og hva er greia med de nye deltakerne, har Norge så mange kjedelige folk? Andre og Kjetil virka som noen som kunne skape litt liv der, men skuffet ganske mye. Andre virker jo litt sosialt retard... Sjarm er det viktigste i en alliance?? Wtf, hva med ærlighet da? haha Skulle hatt flere av Petter, William og Kevin, liker forsåvidt alex også men han skaper jo ikke like mye liv da, men virker kul. Kjetil var bare stygg=p haha jeg kjeder meg.. T_T Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Syns egentlig alle damene er ganske fine jeg. Hvis du ser bort fra Karita vil jeg si alle er godt over gjennomsnittet når det kommer til utseendet. Endret 15. april 2009 av Coa Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) -snip- Kunne ikke sagt det bedre selv. Andre og Margrethe bør gå ut ,de har ikke mye der å gjøre. Han virker ikke så smart i hodet,ikke det at Margrethe gjør det. Hun går jo etter smågutter. Barnerov,hehe Endret 15. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Syns egentlig alle damene er ganske fine jeg. Hvis du ser bort fra Karita vil jeg si alle er godt over gjennomsnittet når det kommer til utseendet. Er uenig. Iris syns jeg var litt pen, men alle de andre syns jeg ikke er noe særlig, men Nanna på 2. Også Nanna og lene driver jo og røyker hele tida :/ EDIT: Den jeg syns har vært minst tiltrekkende er Yvonne, også Glemte jeg Therese som var der en bitteliten stund da.. Hu var ganske pen.. Endret 15. april 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) 16 innlegg er fjernet fra tråden. Følgende står i våre retningslinjer: * #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. * #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Forumet er i tillegg til dette underlagt VærVarsom-plakaten, som blant annet har litt å si rundt hva man kan skrive om offentlige personer eller mennesker generelt. Kort sagt: Det er ikke lov til å si hva man vil på forumet. Litt lengre versjon: Vi har ikke ytringsfrihet, men takhøyden er svært svært høy her. Alle skal få mene mest mulig, og også få skrive sine meninger - men i det øyeblikket man starter med nedsettende ord og utrykk rundt offentlige personer, kan man fort krysse grensen for hva vi tillater. Og Negerhore er over denne grensen. Og det hadde det vært uansett hudfarge på den det var ment mot. Har man spørsmål eller kommentarer til dette, send meg en PM . Ikke kommenter dette mer i tråden da det er off topic. Endret 15. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Syns egentlig alle damene er ganske fine jeg. Hvis du ser bort fra Karita vil jeg si alle er godt over gjennomsnittet når det kommer til utseendet. Er uenig. Iris syns jeg var litt pen, men alle de andre syns jeg ikke er noe særlig, men Nanna på 2. Også Nanna og lene driver jo og røyker hele tida :/ Blir man styggere av å røyke? Du må være svært kresen hvis du mener de andre "ikke er noe særlig"! Men men, det er bare min mening.. Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Syns egentlig alle damene er ganske fine jeg. Hvis du ser bort fra Karita vil jeg si alle er godt over gjennomsnittet når det kommer til utseendet. Er uenig. Iris syns jeg var litt pen, men alle de andre syns jeg ikke er noe særlig, men Nanna på 2. Også Nanna og lene driver jo og røyker hele tida :/ Blir man styggere av å røyke? Du må være svært kresen hvis du mener de andre "ikke er noe særlig"! Men men, det er bare min mening.. Tror han mente at det var lite tiltrekkende. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Syns egentlig alle damene er ganske fine jeg. Hvis du ser bort fra Karita vil jeg si alle er godt over gjennomsnittet når det kommer til utseendet. Er uenig. Iris syns jeg var litt pen, men alle de andre syns jeg ikke er noe særlig, men Nanna på 2. Også Nanna og lene driver jo og røyker hele tida :/ Blir man styggere av å røyke? Du må være svært kresen hvis du mener de andre "ikke er noe særlig"! Men men, det er bare min mening.. Okey, er kanskje litt kresen, men Lene likte jeg i starten, men så er hun bare blitt mer og mer "bitchy", syns JEG. Og ja, Røyk tror jeg skal være skadelig på huden, stemmen og ikke minst Lungene o.s.v. Endret 15. april 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Syns alle de "gamle" jentene er blitt bitchy mer og mer tida. Røy er skadlig, det er ikke det, men jeg syns ikke en person blir mindre attraktiv fordi man røyker. Endret 15. april 2009 av Alastor Ikke quote innlegg rett over. Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Smaken er som baken.Delt i to ,spør du meg Endret 15. april 2009 av Alastor Ikke quote innlegg rett over. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ja, hehe Men er Kevin helt Norsk? Endret 15. april 2009 av Alastor Ikke quote innlegg rett over. Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Han er Asiat,er han ikke? Endret 15. april 2009 av Alastor Ikke quote innlegg rett over. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ja, syns det ser litt sånn ut, men står ikke noe om det på Tv3, sånn som det står om Øystein, Noor og Iris, som er utenlandske... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hmm, innlegget mitt ble visst slettet (?), men det jeg sa var at jeg tror ikke Neghar skjønte spillet. Alle tenkte taktikk bortsett fra henne. Hehe, så dere Petter når han dusjet? Rompeballene var litt vel runde Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ja, syns det ser litt sånn ut, men står ikke noe om det på Tv3, sånn som det står om Øystein, Noor og Iris, som er utenlandske... Han er Asiat,fikk høre det av en venninne som hadde fått det med seg et sted. Men som sagt det er jo Petter som gjør paradise hotel verdt å se på,han lager litt annen underholdning enn å gå rundt å syte og klage.Hehe Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kevin kan da være adoptert? Da er man vell " Nordmann " når man melder seg på diverse og ikke " halv ditt og halv datt " - Hva er det du antyder om rompeballene til Petter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå