AzureDragon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lene er den klart heiteste der inne. Hun er jo veldig pen! De andre er fra middels+ til styggEller Nanna er jo søt, når hun smiler :-) Morsomt! Margrethe er den definivt fineste i huset. Loller. Margrethe er ikke den fineste, det er definitivt Lene. Mye mer class over Lene Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lene er MYE penere enn Margrethe ja. Karita er svært lite pen. Nanna er merkelig. Noor er søt. Menneh, i amasone-draktene sine - hva er det som er feil med Karita sin pupp? Jeg sier pupp i entall for det ser ut som hun har bare en. Så helt merkelig ut Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 La dere merke til åssen Nanna spurte ut de nye om hvorfor de var der, for spillet eller opplevelsen? Hun er litt syk da Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 La dere merke til åssen Nanna spurte ut de nye om hvorfor de var der, for spillet eller opplevelsen? Hun er litt syk da Det irriterer meg. Når det er noen som nevner at de har lyst til å vinne ser hun helt sjokkert ut, og det er jævla ironisk når hun er den største spilleren på hotellet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 På tide, i så fall. Øystein er så kjedelig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lene er MYE penere enn Margrethe ja. Menneh, i amasone-draktene sine - hva er det som er feil med Karita sin pupp? Jeg sier pupp i entall for det ser ut som hun har bare en. Så helt merkelig ut Jeg synes Margrethe var rålekker i amasondrakten. Om man synes hun er digg eller ikke kommer veldig an på hva slags damer man faller for. For de som synes lav selvtillit er turn-off havner selvfølgelig lærerspira på bunn. Jeg skjønner uansett ikke hvordan noen kan si at Lene er veldig pen med mindre man har sett henne i virkeligheten. På TV gjør sminken, og da spesielt den nærmeste hudfargede leppestiften, at hun ser jævlig ut. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 HUFF HUFF! HUN BADER!!!! Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hahahah. Jeg ler meg ihjell. Snakk om å være en gjeng med idioter som reagerer så kraftig bare fordi hun bader. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva faen? Skulle trodd Øystein hadde mistet livet og at de hadde minnestund. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ser ut som Magrete har klart det kunststykket å få ALLE i mot seg. Endret 14. april 2009 av Islanbadsj Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tenk å være den eneste jenta i klassen med en sånn gjeng idioter som mobbere. Ikke rart det er krig her i verden.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 REJECTED!...again haha Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva faen? Skulle trodd Øystein hadde mistet livet og at de hadde minnestund. Ja, det var det samme jeg tenkte, snakk om å overreagere :!: Men, må si jeg ble overrasket over at Lene valgte å splitte Øystein og Karita, var sikker på at hun skulle si Margrete og Alex. Uff, må si det er stor forskjell på å se PH på tv kontra på datamaskinen. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jævla ranita! tære-kjerring Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Alle blir styggere når de snakker i kameraet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jævla ranita! tære-kjerring Ja, ass. Hvertfall Lena. Stygg som faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå