arctcmnks Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvor er bevisene for at den og den ryker, og at den og den vinner? Hvis dere absolutt skal si hvem som ryker, så kom med en kilde, eller forklar oss hvordan du har funnet det ut. Jeg vil tro at de har hørt de fra noen involvert i prosjektet, og som er under kontrakt. Dermed kan de ikke avsløre sin kilde. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lene er den klart heiteste der inne. Hun er jo veldig pen! De andre er fra middels+ til styggEller Nanna er jo søt, når hun smiler :-) Morsomt! Margrethe er den definivt fineste i huset. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Second that. Lene ser sliten ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Støtter Petter, jentene er ikke attraktive. Vet ikke hvem jeg syntes er penest engang :s Karita er toppen av kransekaka da. Når hun snakkte i dag om at hu håpte det kom inn noen skikkelig hunks osv, pluss at hun ble skuffa over de to som kom inn måtte jeg trekke på smilebåndet. Hun ser faen ikke ut selv. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja, Karita er vel litt for kresen med tanke på hvordan hun selv ser ut. Syns forøvrig Paradise har blitt ganske kjedelig i det siste. Føler de bare viser kjedelige samtaler mellom jentene for tiden. Lenke til kommentar
safags Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Begynner å bli lei av Karita ja. Facepalmer hver gang jeg hører henne snakke. Hu er sånn typisk "ikke den kuleste jenta men er en som følger etter cliken og kommer med noen små innspill." Hun har jo ingen meninger, sier bare det samme som de andre sier. Og høres ut som hun har vært her fra dagen en når hun sier sånn " Petter er den eneste som faen har fyrt opp felleskapet" Hun har jo bare vært her litt hvordan kan ha så sterke meninger og tro hun er noe. Samme med Nanna, første dagen når hun kom inn sa hun "Jeg vil ha ut Negar" Hun hadde ikke en gang blitt kjent med jenta jo! Kvaliteten på paradise synker, og kvaliteten på jentene har ikke steget... Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg føler egentlig at ALLE som kommer inn nå er bare jævlig tragiske. Hent inn Mats igjen! Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva er egentlig greien med at jenter ikke kan snakke med gutter? Margrete sitter i baren og synger og ler, hvorfor er det så forferdelig? Og herregud, de andre jentene sitter der i sirkelen sin og baksnakker mens de snakker om at Margrete ikke prøver å bli kjent med de. De er jo latterlige, ekstremt dømmende også. Jeg har alltid irritert meg over hvor taktisk Nanna er, men har prøvd å overse det fordi hun er kul de få gangene hun slipper seg løs. Det har i midlertidig ikke skjedd de siste episodene, og jeg begynner å bli grundig lei. Karita, vel, jeg mistenker at hun har løpt inn i en vegg på et tidspunkt i livet. Sitter der og er skuffet over de nye guttene, i tillegg sa hun vel noe nedsettende om utseende til Margrete? Pot meet kettle. I tillegg blir jeg flau av å være bergenser når hun snakker. Jeg synes Lene ser ganske bra ut, egentlig, bortsett fra når hun snakker med kamera. Der ser hun ut som en sliten heroinmisbruker. I tillegg er det svært mye klaging fra den fronten, men de gangene hun er i godt humør liker jeg hun. Noor vil jeg ha på hotellet, fordi hun er så ekstremt morsom. I første episode sa hun at hun var ekstrem på å manipulere, men hun har blitt rundlurt og gjennomskuet siden dag en. Den eneste grunnen til at hun fortsatt er der er fordi ingen ser på hun som en trussel uansett. Petter og Kevin er helt klart de som hever nivået mest for min del. Petter med sine ablegøyer og humør, Kevin med sine kommentarer, spøker og likegyldighet. Mads var også konge. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å analysere omtrent hele persongalleriet, men det er overraskende lite som foregår på internett for tiden. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvor mange episoder er det totalt? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg vet ikke, synes det holder med at folk kommer inn hele tia,.Ingen flere nå,. Endret 14. april 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Syns faktisk at Karita er den fineste av dem som er der inne nå. Misliker oppførselen til alle der inne though unntatt Kevin og kanskje Petter. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Syns faktisk at Karita er den fineste av dem som er der inne nå. Misliker oppførselen til alle der inne though unntatt Kevin og kanskje Petter. Der har man beviset på at smaken er som baken. Selv kunne jeg aldri brukt fin i samme setning eller om hun. Håper at Mats snart kommer inn, er jo lame her inne nå. De skulle være på øya i 70 dager, så det blir vel rundt 50 episoder? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Trolling og innlegg som kommenterer dette er fjerna. I tillegg til dette minner eg om at ein kan bruke favoritt-funksjonen viss ein ønskjer å følgje med på ein tråd. Innlegg av typen "Mine innlegg" er unødvendig. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sier dette som litt off-topic, men ser folk skriver det noen ganger. Kan folk Vær så snill slutte å poste ting som kommer til å skje i PH, enten det er sant eller ikke. Samme om det er spoiler på det eller ikke. Hvis dere absolutt skal poste spoilers til PH så kan dere gjøre det i Spoiler-tråden for PH... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) EDIT: Fjernet navn på hvem som vinner PH Endret 14. april 2009 av atriC Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Sier hvem som vinnerispoleren nedenfor, så kan de som vil vite det se selv *SNIP* Så du ikke hva som ble skrevet i posten over, eller gjorde du det med vilje? Post det heller i spoilertråden, her er vi ikke interesserte. -- Synes det blir vel mye bitching fra jentene angående Margrethe. Sutring over aldersforskjeller og diverse annet. Karita og Noor må ut neste. Lurer litt på hvorfor jentene grein ved parsplittelsen, da må det vel være Petter eller noen andre de bryr seg om som ryker? EDIT: Fjerne spoilerteksten Endret 14. april 2009 av CK_ Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg vil bare si at alle de ryktene om hvem som kommer inn igjen, eller om hvem som vinner, er ting som folk har skrevet på bloggene sine, som de KANSKJE har fått vite av folk som jobber med prosjektet. Men hvis noen hadde avslørt alt som kom til å skje i et så stort og populært reality-program, ville de som hadde avslørt svarene fått en veldig stor sum i bot. Så det er nok ikke så mange som hadde tatt den svære sjansen å bli tatt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg trodde aldri at jeg skulle si dette, men for øyeblikket virker Noor som den mest normale der inne. Eg har ikkje lyst å vite kva omgangskrins du har. :< Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvor mange episoder er det totalt? Det er vel 21 tror jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvor mange episoder er det totalt? Det er vel 21 tror jeg. Totalt mener han sikkert hele sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå