Prinz Poldi Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Åh hold kjeft da, Margrethe fortjener hundre ganger mer å komme langt enn alle de andre jentene. Hun skaper da litt liv og drar rett som det er til sengs, som er det vi vil se. Alex viser trønderen i seg når han bestiller drinker. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Han Andre virka ikke som den skarpeste kniven i skuffen, men han er jo fra Gjøvik så kan jo ikke forvente så mye.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Første gang jeg har sett PH på tv, pleier å se på datamaskinen min. Uff, sorry, la oss bare si det slik, at selv om jeg er en jente, så skjønner jeg Petter veldig godt, angående jentene på PH, uff spesielt Lene, lurer på hva slags dop hun går på. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Trioen Lene, Nanna og Karita er helt jævlig. Fy for noen ufyselige kvinnfolk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nanna og Karita irriterer vettet av meg. Lene syns jeg faktisk er litt kul. Nanna er bare Nanna hele tiden, blir slitsomt. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg trodde aldri at jeg skulle si dette, men for øyeblikket virker Noor som den mest normale der inne. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Synes du ikke Margrethe virker normal? Trekløveren som nevnt ovenfor er hvertfall ikke noe å hoppe etter.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Margrethe, hmmm, ja må bli litt mer kjent med henne, hun virker i hvert ikke redd for å være seg selv. Uff, den trioen der er noe for seg selv, driver og bitcher om andre, hele tiden. Husker da Negar fikk litt oppmerksomhet av de andre guttene, ja, da gikk de helt bananas. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tja, Noor er nå kanskje litt normal, men jeg blir ofte lei av de setningene som hun hele tiden gjentar. Før sa hun alltid: Jeg har alltid vært 110%..., mens nå sier hun alltid: William er den typen jeg absolutt ville falt for(eller så sier hun et noe annet om William). Og så er det litt lol når de intervjuer William, så sier han: Noor er egentlig ikke min type. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er så utrolig morsomt å se hvor slemme jenter er mot hverandre.. Eller egentlig er det ikke morsomt, bare tragisk.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Ida kommer tilbake og vinner hele dritten sammen med Petter Endret 13. april 2009 av Ally 87 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ida kommer tilbake og vinner hele dritten sammen med Petter Hvorfor sier du sånn? Hva oppnår du med å si det? Hvis du absolutt skal poste fasitsvar for hva som kommer til å skje kan du helle poste det i "Spoiler-tråden". Veldig unødvendig.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 sånn.. da må vel du også sette innlegge ditt i spoiler Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Øystein ryker ut imorgen. Den eneste jeg savner er Iris, for hun var småheit. Og den eneste som det gikk han å se på. Og Ida og Rune, de var sykt morsomme. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Når Petter ryker er det ikke vits å se Paradise. Paradise har tapt seg noe enormt de siste 2 ukene. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Øystein ryker ut imorgen. Den eneste jeg savner er Iris, for hun var småheit. Og den eneste som det gikk han å se på. Og Ida og Rune, de var sykt morsomme. Øystein?? Nei ikke si det Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ida kommer tilbake og vinner hele dritten sammen med Petter Hvorfor sier du sånn? Hva oppnår du med å si det? Hvis du absolutt skal poste fasitsvar for hva som kommer til å skje kan du helle poste det i "Spoiler-tråden". Veldig unødvendig.. Hørt at mange har nevnt dette. Men er det sant? Hvem er det som har sagt det? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvor er bevisene for at den og den ryker, og at den og den vinner? Hvis dere absolutt skal si hvem som ryker, så kom med en kilde, eller forklar oss hvordan du har funnet det ut. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lene er den klart heiteste der inne. Hun er jo veldig pen! De andre er fra middels+ til stygg Eller Nanna er jo søt, når hun smiler :-) Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lene er den klart heiteste der inne. Hun er jo veldig pen! De andre er fra middels+ til styggEller Nanna er jo søt, når hun smiler :-) Her har vi en som har skjønt det! Håper forøvrig Mats kommer inn igjen som transseksuell og vinner hele dritten sammen med Petter. Tror de hadde blitt et søtt par. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå