Chaqwa Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nei du tar ikke feil. Mente at jeg ville se Therese videre, men oppholdet hennes varte 24 timer. Ja Margrethe er læreren. Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg er så jævlig lei av Karita. Har jo ikke bidratt med noe, bare dilter etter de andre og prøver å tilpasse seg i en gruppe som hun ikke passer inn i. Kommer alltid med kjedlige kommentarer, og jeg tror ikke akkurat noen hører på henne heller. Få den dritten ut derfra så fort som mulig, sier jeg bare! B.T.W, Unner ikke Øystein å dele rom med henne ass... Jeg er også skikkelig lei av Karita, hun passer liksom ikke inn, bare dilter etter alle andre som du sier. Og så prøver hun å være morsom innimellom, men det funker jo ikke helt. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Karita er fæl og kjedelig. Haha, husker når spilte flasketuten peker på, også skulle hun fortelle en "morsom" historie. Noe tørrere og ikke-morsomt må du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Haha den historien om maur og elefantene, elns Lenke til kommentar
huggy Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Var ikke så mange som lo da nei Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Enig. Karita er tragisk. Gleder meg til de bytter ut henne Margrete var litt dirty med alex da! Trodde ikke hu ville "gi opp" så fort. Hadde de sex, eller så det bare sånn ut? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 De hadde ikke sex, for da hadde det garantert vært en artikkel på VG Nett om det. Seher.no har, såvidt jeg vet, heller ikke skrevet noe om det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Håper det ikke var en engangsgreie ihvertfall. Sånne som Margrethe liker vi. Damer som kommer rett inn og hopper i sengs Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Da begynner Paradise Hotel. Haaper de nye fete Karita er fortsatt stygg.... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hvordan ble det med at senatoren hadde sjansen til å backstabbe keiseren? Har ikke hørt noe mer fra det. Og de to største horene på hotellet sitter og baksnakker allerede. Petter er gøy : D Endret 13. april 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er det mulig å lage så blodharry introduksjonsvideoer? Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 De virket skikkelig stygge. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noor var skuffet over guttene, men synes William er schempeschekk. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Svært så mange gutte-dusjer vi skulle få se da:S Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Paradise viser jo hvor jævelige jenter er mot hverandre. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noor var skuffet over guttene, men synes William er schempeschekk. Klart, William har jo så jævlig mye å by på at det halve kunne vært nok. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 HVAL? Det kommer ikke en isbjørn svømmende snart også da? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvorfor var det ikke en hval? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Klart, nå ville jeg heller ha sagt delfin når man var på deres breddegrader da det er mer sansynlig at han hadde sett det (også med tanke på størrelse da denne var veldig liten), men nå er vel hval i teorien en paraplybeskrivelse av pattedyr i sjøen noe dette også var.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå