iqlizer Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Enda en ny på hotellet? begynner å bli lei av at nye sjekker inn hele tiden. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hater lydeffektene til William. Hva mener du med det? lydeffektene hans ? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lydeffektene, ja. Hrrrrr-latteren hans, 'lizzm' osv. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Godt det ikke bare er meg som får fnatt av den harkelatteren til William :!: Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 til og med jeg som nesten ikke bryr meg om folk som sier "lizzom" "azza" osv. Irriterer meg grønn i trynet over hvor mye William sier sånne ting.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lizzm, jeg hater at folk sier lizzm heletiden ass lizzm Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Flere enn meg som synes greia med å ta inn noen gamle deltakere er skikkelig teit? Jeg mener, Nanna røk ut på "rett" måte, og ble tatt inn igjen. Men Mats som bare ble kasta ut skikkelig urettferdig har ikke fått komme inn igjen? (enda) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Flere enn meg som synes greia med å ta inn noen gamle deltakere er skikkelig teit? Jeg mener, Nanna røk ut på "rett" måte, og ble tatt inn igjen. Men Mats som bare ble kasta ut skikkelig urettferdig har ikke fått komme inn igjen? (enda) Helt enig. Nanna som er den største sutrepaven som bare prater taktikk døgnet rundt kommer tilbake, men Mats, som var med på å øke underholdningsverdien noe voldsomt i tospann med Petter, ser ut til å ikke komme tilbake. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Huff, nå har nanna blitt en belasdtning på restenav folket.Lei av at hu bare tenker taktikk. Og hu vil at de nye skal sendes hjem, men de er mye bedre/morsommer å se på enn nanna Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hun må da få lov til å tenke taktikk? De nye er jo utrolig plagsomme uansett... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hun sier selv hun ikke ser på seg selv som en taktiker, eller den mest taktiske eller hva det var hun sa. Det er faen å lyge alle rett i trynet det. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvordan kan du vite om hun lyger? Kanskje hun faktisk ikke selv tror hun er den mest taktiske. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Da er hun steikstokke dum, og burde vært sendt hjem kun for det. Endret 11. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvis man hadde blitt sendt hjem for det hadde hotellet vært ganske tomt. Hun kan jo ikke vite hva andre tenker på. Lenke til kommentar
makila Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lene snakker sååå mye mer dritt enn Nanna. Om Nanna er taktisk gjør da ingen ting, verre er det med dopkjerringa som skulle blitt sendt hjem for lenge siden. Lenke til kommentar
Siselka Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Synes det er gøy når Lene blir sur. Mye gøyere med en som en sur og som lager litt action, enn en som griner og syter. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er så jævlig lei av Karita. Har jo ikke bidratt med noe, bare dilter etter de andre og prøver å tilpasse seg i en gruppe som hun ikke passer inn i. Kommer alltid med kjedlige kommentarer, og jeg tror ikke akkurat noen hører på henne heller. Få den dritten ut derfra så fort som mulig, sier jeg bare! B.T.W, Unner ikke Øystein å dele rom med henne ass... Lenke til kommentar
makila Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Helt enig. Sykt at Karita ble valgt i steden for Iris. Noor har derimot forbedret seg kraftig i det siste spør du meg. Men klarer fortsatt ikke takle de spenstige grimasene hun lager når hun snakker Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Så frem til Therese egentlig, så ut som livlig jente som ville ha settet sine spor på hotellet. Men gikk ikke slikt, men hun læreren er ikke akkurat en engel heller. Rolig utafor, men vill inne. Kanskje for rolig? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Så frem til Therese egentlig, så ut som livlig jente som ville ha settet sine spor på hotellet. Men gikk ikke slikt, men hun læreren er ikke akkurat en engel heller. Rolig utafor, men vill inne. Kanskje for rolig? Therese gikk ut første dag. Du mener vel margrethe? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå