Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at flere synes det er fantastisk morsomt at Margrete sier hun "liker yngre gutter", og vi vet at hun arbeider som lærer. Hun kommer til å få gjennomgå noe så sinnssykt når skolen begynner på tirsdag, jeg hadde ihvertfall ikke holdt igjen noe. Men Paradise har vært kjipt den siste uken, og jeg forlanger en action-gjest på mandag for å kickstarte showet igjen. Hadde ikke gjort noe om Mats kom tilbake.

Lenke til kommentar
Hvorfor har du vært hjemme hos henne da?

Hun bodde hjemme før / er der så å si hver gang jeg er der av en eller annen grunn

Er du broren elns? Siden hun bodde hjemme (antar hos deg?) før.

les postene hans da, ikke at det var SÅ interresant.. Han kjenner broren hennes

Lenke til kommentar
Miss Naughty-teacher har jo en fin kropp, men ellers er hun vel helt vanlig? Eller?

Joda, jeg personlig liker ikke ansiktet hennes da.

Jeg personlig liker det, så folk har vel litt forskjellig smak :p

Endret av Daggis0
Lenke til kommentar

Heit ja, men et heller tvilsomt trekk for fremtidig karriere som lærer. Herlig å bli kjent som hun som gir fitte første natta, det til en kar på 6 år yngre. Også noe spesielt siden hun sa episoden før sa at det aldri kom til å skje, "pappa ser på".

Artig det med at hun ofte falt for yngre gutter. Regner med hun: Har innsett at hun begynner å bli gammel og søker tilbake til tiden hun var ung og problemfri, eller savner oppmerksomheten hun fikk da hun f.eks gikk på VGS, eventuelt at hun var upopulær på den tiden - noe hun ikke fikk oppleve den gang da.

Uansett, i anstendighetens navn er sjansene store for at hun mister jobben som lærer etter et slikt stunt. Folk skal få gjøre hva de vil, for all del, men som lærer - uansett hvilket trinn - var dette en mindre gjennomtenkt plan. For å beholde selvrespekten velger jeg å tro hun frivillig sluttet i jobben.

Kudos til Alexander, kult å få kjøre kuken i hu der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...