Reeve Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvem da? </ironi> Hvorfor har du vært hjemme hos henne da? Lenke til kommentar
makila Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hun kunne gjerne ha vært min lærer. Kontaktmøter. <3 Hadde ikke vært noe problem for min del heller Men tenkte mer for hennes del, sikkert ikke spesielt morsomt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ser at flere synes det er fantastisk morsomt at Margrete sier hun "liker yngre gutter", og vi vet at hun arbeider som lærer. Hun kommer til å få gjennomgå noe så sinnssykt når skolen begynner på tirsdag, jeg hadde ihvertfall ikke holdt igjen noe. Men Paradise har vært kjipt den siste uken, og jeg forlanger en action-gjest på mandag for å kickstarte showet igjen. Hadde ikke gjort noe om Mats kom tilbake. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hvorfor har du vært hjemme hos henne da? Hun bodde hjemme før / er der så å si hver gang jeg er der av en eller annen grunn Endret 10. april 2009 av endrefm Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er det bare jeg som synes det er rart av en person å jobbe både som adjunkt og bartender? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nei, hvorfor skulle det det? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kom hjem fra hytta i går, og fikk sett alle ukens episoder i dag. 3 timer Mye som skjedde den siste uken må jeg si. God damn, Margrethe er seriøst HAWT da Heldig han Alexander egentlig. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Miss Naughty-teacher har jo en fin kropp, men ellers er hun vel helt vanlig? Eller? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvorfor har du vært hjemme hos henne da? Hun bodde hjemme før / er der så å si hver gang jeg er der av en eller annen grunn Er du broren elns? Siden hun bodde hjemme (antar hos deg?) før. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Miss Naughty-teacher har jo en fin kropp, men ellers er hun vel helt vanlig? Eller? Joda, jeg personlig liker ikke ansiktet hennes da. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvorfor har du vært hjemme hos henne da? Hun bodde hjemme før / er der så å si hver gang jeg er der av en eller annen grunn Er du broren elns? Siden hun bodde hjemme (antar hos deg?) før. les postene hans da, ikke at det var SÅ interresant.. Han kjenner broren hennes Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Miss Naughty-teacher har jo en fin kropp, men ellers er hun vel helt vanlig? Eller? Joda, jeg personlig liker ikke ansiktet hennes da. Jeg personlig liker det, så folk har vel litt forskjellig smak Endret 10. april 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) jeg liker ikke ansiktet hennes jeg heller. Men kroppen er bra Endret 11. april 2009 av atriC Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Synes hun har et søtt ansikt. Stygg er hun ikke. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Heit ja, men et heller tvilsomt trekk for fremtidig karriere som lærer. Herlig å bli kjent som hun som gir fitte første natta, det til en kar på 6 år yngre. Også noe spesielt siden hun sa episoden før sa at det aldri kom til å skje, "pappa ser på". Artig det med at hun ofte falt for yngre gutter. Regner med hun: Har innsett at hun begynner å bli gammel og søker tilbake til tiden hun var ung og problemfri, eller savner oppmerksomheten hun fikk da hun f.eks gikk på VGS, eventuelt at hun var upopulær på den tiden - noe hun ikke fikk oppleve den gang da. Uansett, i anstendighetens navn er sjansene store for at hun mister jobben som lærer etter et slikt stunt. Folk skal få gjøre hva de vil, for all del, men som lærer - uansett hvilket trinn - var dette en mindre gjennomtenkt plan. For å beholde selvrespekten velger jeg å tro hun frivillig sluttet i jobben. Kudos til Alexander, kult å få kjøre kuken i hu der. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Når hadde Alexander og Margrethe sex? Lenke til kommentar
makila Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er det vel ingen som vet sikkert. Men kan godt tenke meg de hadde det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Dårlig karrieretrekk, ja, men dama er digg og kan få bedre betalt jobb andre plasser. Uansett, kudos til Aleks ja. Han så sitt snitt til å få seg noe lettvindt, og var jo ikke noe tvil om at Margrethe var SVÆRT tiltrukket av han. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Å skrive at du er "digg" på CV'n er nok ikkje det første arbeidsgjevar tenner på. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hater lydeffektene til William. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå