MartinF Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå så nok pappa deg, Margrethe Genial slutt på episoden. Fantastisk at hun sa hun likte yngre gutter, også jobber hun som lærer. Hun hadde digg kropp, og er søt, så hun kan gjerne bli for min del. Forresten så blir Noor dummere og dummere for hver episode. Hun blir jo rundspilt av William. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Therese var jo milevis foran de andre der inne, no doubt(lizzom). Margrethe bruker 1 dag på å få seg noe, de andre gutta har vært der 1måned uten engang å kyssa. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det som er litt morsomt er at Margrethe sa dagen før at hun ikke kom til å knulle noen ect. siden pappa så på. OG dagen etter var hun igang med Alexander Vet jo ikke hva de gjorde og ikke gjorde da... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå håper jeg Lene og Petter vinner PH, hadde håpet på Rune og Lene, men nå som han gikk ut så er det Petter som er mest normal der inne. er Petter normal for deg synes jeg du er litt spesiell. Petter finnes ikke normal. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Trenger man egentlig å forklare hvorfor Petter ikke er som den alminnelige nordmann? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva er "den alminnelige nordmann"? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er det nødvendig å kverrulere på det? Jeg begynner å hate Nanna mer og mer nå. Sutrer seg til at Petter sender Rune hjem, hun er en liten drittunge. Håper hun leser dette når hun kommer hjem. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Ja. Er ganske sikker på at hun er hjemme... Endret 10. april 2009 av arctcmnks Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Enig, til helsike med Nanna og Karita, de to jeg irriterer meg mest over. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå kommer man snart i faren over at alle som er litt spesielle blir kastet ut. Rune var smertefullt å se på, og jeg skjønner ikke hvorfor Petter likte han for han sugde i å rime, men snart er det jo ikke noe interresant lenger! Margrethe er hawt, virker fet! konge å se boneren til aleksander Lenke til kommentar
makila Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Margrethe er sikkert barneskolelærer. Men hadde vært artig for henne, tirsdag når skolen begynner igjen, om hun er lærer på VGS Endret 10. april 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Margrethe er sikkert barneskolelærer. Men hadde vært artig for henne, tirsdag når skolen begynner igjen, om hun er lærer på VGS Tviler på at hun holder så lenge som lærer. Lærern min var med på Charterfeber, han endte på hode og ræva ut. Lenke til kommentar
makila Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Margrethe er sikkert barneskolelærer. Men hadde vært artig for henne, tirsdag når skolen begynner igjen, om hun er lærer på VGS Tviler på at hun holder så lenge som lærer. Lærern min var med på Charterfeber, han endte på hode og ræva ut. Ja se der. Tror faktisk ikke jeg hadde turt å være med på noe sånt i en jobb som det. Spørs hva foreldrene til hennes elever tenker om henne når de ser hun er med i Paradise Hotel. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hun kunne gjerne ha vært min lærer. Kontaktmøter. <3 Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Gjett hvem som har vært hjemme hos Lene:D Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Topp, da kan du svare på våre mange spørsmål. Har hun et meth-lab i leiligheten? Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Topp, da kan du svare på våre mange spørsmål. Har hun et meth-lab i leiligheten? må nok skuffe deg der:p Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvordan var det der, og hva skjedde hos hun ? Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvordan var det der, og hva skjedde hos hun ? haha, kjenner broren hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå