Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forstår ikke den greia med Iris, menmen.. Karita er støgg og blæh, yugh, ut med henne please. De to nye ser i hvertfall bedre ut en de som fra før er der. Therese hakket kvassere en de fleste der inne nå ja.

 

Svært lite pen hu ja!

 

Og ang. språket, så irriterer jeg meg selv over at mange av de på Paradise ikke kan snakke skikkelig norsk...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle syns Therese er så pen. Finner hun ikke pen i det hele tatt. Kroppen er OK, men ikke noe mer og ansiktet er mindre pent syns nå jeg.

 

Og i skrivende stund: Utrolig morsomt at Kevin har hatt 9(!) forskjellige jenter og Fortsatt er med i PH.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor alle syns Therese er så pen. Finner hun ikke pen i det hele tatt. Kroppen er OK, men ikke noe mer og ansiktet er mindre pent syns nå jeg.

Hu er grisedeilig synes jeg. Men nok om det. Nå er hun hvertfall ute.

 

Så jævlig bra når folka står ute og prater om at sjenerte ofte tar helt av i senga osv, også ser vi Alexander og Margrethe i full sving inne på rommet :p

Lenke til kommentar

Syns det var kjipt at Rune gikk ut... :-(

 

føler det blir tynnere og tynnere der inne. Karita er som en svulst som vokser seg større og større for hvert program. Hun er døds ugly.

Føler kjernen forsvinner, og det vi sitter igjen med er litt forskjellig krimskrams, forresten så var Therese IKKE fin, hun var ekkel :-)

 

få inn igjen Mats, Rune og Vegard og Ida så blir det gøy igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...