Vamos Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 De var vel bekjente, så tviler på den jeg óg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jea.. Noor og Therese bak William i dag, og da ryker Noor. Hvem hu dere Margrethe velger har jeg ikke noe mening om men.. Og så skulle Petter sende ut en :o Gjerne William egentlig, lzm lzm lzm ... Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tipper på at Petter velger ut Aleksander, tror det er han Petter har minst kontakt med. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Stod i Se og Hør at de aller fleste hadde blitt kontaktet og spurt om de ville være med. Ja, for alt som står i Se og Hør er sant. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Forstår ikke den greia med Iris, menmen.. Karita er støgg og blæh, yugh, ut med henne please. De to nye ser i hvertfall bedre ut en de som fra før er der. Therese hakket kvassere en de fleste der inne nå ja. Svært lite pen hu ja! Og ang. språket, så irriterer jeg meg selv over at mange av de på Paradise ikke kan snakke skikkelig norsk... Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noor snakker så rart Og så dum..... Håper hun ryker. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skjønner ikke hvorfor alle syns Therese er så pen. Finner hun ikke pen i det hele tatt. Kroppen er OK, men ikke noe mer og ansiktet er mindre pent syns nå jeg. Og i skrivende stund: Utrolig morsomt at Kevin har hatt 9(!) forskjellige jenter og Fortsatt er med i PH. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 taktikk? haehahe, hadde han valgt Therese så hadde han nådd langt! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå så nok pappa deg, Margrethe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå håper jeg Lene og Petter vinner PH, hadde håpet på Rune og Lene, men nå som han gikk ut så er det Petter som er mest normal der inne. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skjønner ikke hvorfor alle syns Therese er så pen. Finner hun ikke pen i det hele tatt. Kroppen er OK, men ikke noe mer og ansiktet er mindre pent syns nå jeg. Hu er grisedeilig synes jeg. Men nok om det. Nå er hun hvertfall ute. Så jævlig bra når folka står ute og prater om at sjenerte ofte tar helt av i senga osv, også ser vi Alexander og Margrethe i full sving inne på rommet Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Petter trur jeg vinner PH Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Petter trur jeg vinner PH Å? Hvorfor tror han det? Er du med der? Han derre lissom lissom lissom-typen må ut.. Makan til slitsom, lissom.. Endret 9. april 2009 av Stine Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Haha, rolige Margrethe ja. Fin kyrssklipping av TV3, nok en gang. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Syns det var kjipt at Rune gikk ut... :-( føler det blir tynnere og tynnere der inne. Karita er som en svulst som vokser seg større og større for hvert program. Hun er døds ugly. Føler kjernen forsvinner, og det vi sitter igjen med er litt forskjellig krimskrams, forresten så var Therese IKKE fin, hun var ekkel :-) få inn igjen Mats, Rune og Vegard og Ida så blir det gøy igjen Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Margrethe er maneater: O Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bra det er noen som syns at therese ikke var fin siden det var hun ikke... Kan godt få inn Mats og Rune, men ikke ida og vegard. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Synes Therese lignet på Miley Cyrus Synes igrunn litt synd på Noor, hun er så dum og naiv. Hun tror virkelig at William har et godt øye til hun, men det er heller det motsatte. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Synes Therese lignet på Miley Cyrus Ser ikke helt den.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nei, ser ikke helt likheten i dem to. Therese så sykt fin ut når vi først så dem i bassenget. Men når de snakker til kamera var hu ikke fult så fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå