Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viser jo bare at de første inntrykkene var sterkt påvirket av fordommer, men siden har man fått sett Petter slik han faktisk ER som person. Dette viser jo i praksis hvordan folk dømmer etter erfaringer i begynnelsen, for så å miste fordommene til fordel for hvem han faktisk er.

 

Hegland, jeg er til dels enig men jeg synes Nanna er søt og Lene er uten tvil fin(på en god dag!). Ellers er det så som så. Noor er ikke fin, og hvertfall ikke Karita.

 

Jeg tenkte at Petter grein fordi han måtte sende ut Kevin, vet ikke jeg, de virker jo som kamerater der inne. Kanskje han bare ble kjempelei seg for å sende ut Karita, hvem vet^^

Lenke til kommentar

Tror nok han grein fordi han må sende ut noen han " er glad i".

 

Og litt OT: Kan folk vær så snill drite i kommentere når folk sier "lizzm","azz" og alle andre rare ord. Blir så jævla frustrert av at folk klager på det hele tia. er ikke noe fan av folk som sier "lizm" mellom hvert tredje ord, men bryr meg ikke særlig når folk bruker det av og til. Det er tross alt sånn de fleste fra rundt oslo,asker,bærum og rundt det området snakker, det er blitt en vane for dem. Så Vær så snill slutt å kommentere hvordan folk snakker...

Lenke til kommentar
Hva er poenget ditt, laffe? Det er klart at de som ikke liker Petter så sitt snitt til å kommentere at de ikke liker fyren da hans økonomi var et diskusjonstema.

 

Ja,som senere sier at han er kuleste/feteste/morsomste personene i PH osv...

 

 

Fordommer ,rett og slett.

Lenke til kommentar
Stilig at Petter griner. Kanskje sender han ut Kevin? Hadde vært kjipt.

 

Ellers blir jo Nanna bare finere og finere. Hun er lett den søteste der nå. Jeg endrer jo meninger for hvert program ;)

Synes nivået på jentene er svært lavt jeg. De to heiteste som har vært der (Ida og Negar) har røket. Synes ikke Nanna er noe søt, og jeg irriterer meg sånn over underbittet og måten Noor lar munnen hengende åpen når hun har avsluttet en setning med en vokal at jeg hater henne. Lene er merkelig, søt det ene øyeblikket, minner meg om en crackhore det andre. Takk Gud for sminke.

 

Hvorfor skal Petter sende ut Kevin? Ser ikke på det som sannsynlig.

 

 

Det sa du ikke!!!

Lenke til kommentar

På Paradise slår de jo av lyset allikevel når de går til third base, så da trenger du ikke se på de leppene. De kan vel også komme til nytte, uten at jeg trenger å gå nærmere inn på den saken. Kroppen til Negar var jo topp notch. Og jeg er ikke Øystein-typen som velger jenter fordi de er interessante, spennende og reflekterte, som han sier selv. (Da snakker vi i en Paradise Hotel-setting selvfølgelig.)

Lenke til kommentar
Kanskje han bare ble kjempelei seg for å sende ut Karita, hvem vet^^

Han skal sende hjem en gutt.

 

Ja,som senere sier at han er kuleste/feteste/morsomste personene i PH osv...

De fleste i denne tråden har likt Petter fra starten, virker det som. Dessuten kom debatten om hans økonomi opp en stund etter første episode, hvis du tenkte på tråden i politikk- og samfunnsdelen, med tilhørende Se og hør-artikkel.

Lenke til kommentar
Jeg liker'æ lizm, altså lizm. Jeg hadde bare sex med hu lizm. Ikke som om vi gikk på date lizm. Ne-hei. Bare sex lizm.

 

Jeg liker ikke William.

Enig. Da han kom inn syns jeg han virket morsom og livlig, men etter episoden i går mistet jeg en del respekt for han. Måten han prater på, valgene han tar og alt bare gjør at jeg blir veldig enig med Noor :p "Jeg skal ikke nedi jungelen" eller hva han sa. Og "jeg liker ikke brunt". Det er greit, men da trenger du ikke å ligge med henne (om de gjorde det) og så si at du ikke liker henne etterpå.

Lenke til kommentar
Må da være lov å kommentere at de ikke klarer å snakke norsk.

 

Språket er alltid i forandring, så jo, de snakker norsk. :)

 

Hvis ikke snakker ikke vi norsk, fordi vi bruker "kj"-lyd i ord som kirke, eller fordi vi sier "jobb", og ikke "arbeid".

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...