Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mistet tilliten til alle i huset, bortsett fra Øystein. At de etter en drøy fest plutselig bestemmer seg for å sende ut Iris blir litt latterlig. Den som mistet kudos hos meg, og da tenker jeg på alle poengene, så er det Petter.

 

Sier som Iris jeg, og håper at Øystein og Nanna vinner hele greia.

 

Artig å se William overkjøre Noor så lett også. :p Men nå som vi endelig kan få litt action så kommer det en ex inn eller hva det er? TV3 ser jo ut til å gjøre hva som helst for å slippe å få noen sex-scener jo!

Lenke til kommentar

Er så jævlig latterlig at de sender inn folk som kjenner hverandre fra før av. Ødelegger jo hele, selv om jeg ser hva de prøver å lage. Konflikter mellom ex og venner o.l.

 

Hadde vært så mye bedre TV om de ikke hadde sendt in Ida fra start. Ser jo hvordan Rune er nå :D

 

@martinf: Det ligger noe mer enn bare som så... En av de er jo "hvem hadde du valgt hvis det var jeg eller øystein som sto bak" ellerno i den duren

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Jeg har mistet tilliten til alle i huset, bortsett fra Øystein. At de etter en drøy fest plutselig bestemmer seg for å sende ut Iris blir litt latterlig. Den som mistet kudos hos meg, og da tenker jeg på alle poengene, så er det Petter.

 

Greit, det virket som om Petter ble opphauset og virkelig trodde på det Kevin sa, men pga. muligheten Kevin hadde til å dolke han i ryggen, er det ikke helt trygt å ikke gjøre som han sier, og det visste Petter.

 

Jeg hadde nok valgt Iris selv.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Var en ganske kjip episode idag, spesielt etter Pandoras Eske var det kjedelig, og det er vanligvis den biten som er morsomst. Karita klarer ikke å produsere underholdning som er mer minneverdig enn Mess TV, og bør sendes ut umiddelbart. Det samme med Alex. Egentlig har nesten alle de nye gjestene vært kjedelige, William så ut til å bli et unntak, men tror han kan få Rune-syndromet nå som hun Terese har kommet. Så håper Petter velger Alex til å dra hjem, og at Karita og Terese drar hjem imorgen.

 

Snakker om Petter, så er han den eneste som holder livet igang der. Han er en utrolig herlig fyr, og jeg krysser fingra for at Mats kommer tilbake, de to er krutt sammen.

Lenke til kommentar

Noen par episoder av PH + etter artikkelen om "hvor petter får pengene sine fra":

"Petter er så kvalm"

"Petter er kjedelig"

"æsj bærumsgutt, liker han ikke asss"

 

De siste episodene av PH

"Fyfaen. Petter er Rå ass"

"Digger petter!"

"Utem petter så hadde PH vært kjedelig"

Lenke til kommentar
Stilig at Petter griner. Kanskje sender han ut Kevin? Hadde vært kjipt.

 

Ellers blir jo Nanna bare finere og finere. Hun er lett den søteste der nå. Jeg endrer jo meninger for hvert program ;)

Synes nivået på jentene er svært lavt jeg. De to heiteste som har vært der (Ida og Negar) har røket. Synes ikke Nanna er noe søt, og jeg irriterer meg sånn over underbittet og måten Noor lar munnen hengende åpen når hun har avsluttet en setning med en vokal at jeg hater henne. Lene er merkelig, søt det ene øyeblikket, minner meg om en crackhore det andre. Takk Gud for sminke.

 

Hvorfor skal Petter sende ut Kevin? Ser ikke på det som sannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...