Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha lættis hvordan klippinga var gjort til slik at det så ut som runar gikk på petter xD. Kysselyd effekt når de hadde hodene intill hverandre og sånn =p. Lene begynner å bli litt irriterenes nå synes jeg, skjønte ikke helt hva iris hadde gjort som svikta de andre, men det virker jo egentlig som om de bare har missforstått ifølge iris selv ihvertfall.

Lenke til kommentar
Det er så kjedlig med hun derre Karita, skjer aldri noe dramatikk rundt henne. Sier at folk kaller henne for bimbo o.l, men hun ser jo ut som en pengeinnkrever. Håper at hun ryker ut snarest mulig. Jaja, jeg har lest at mads skal komme tilbake på hotellet.

 

Mads + petter + Rune uten Idag trur jeg hadde blitt konge.

Maken til kåt rune var på Nanna idag! :!:

Syns ikke Nanna var pen når hun kom til Paradise, men hu blir bare penere for hver episode

Lenke til kommentar
Mads + petter + Rune uten Idag trur jeg hadde blitt konge.

Maken til kåt rune var på Nanna idag! :!:

Syns ikke Nanna var pen når hun kom til Paradise, men hu blir bare penere for hver episode

 

Nanna blir finere og finere ja!! Mye søtere når huun er glad. Virker veldig grei.

 

Bra at Rune kommer seg, han er jo en helt annen mann! Likte episoden.

 

En annen ting er Kevins utvikling der inne. Han har jo blitt den feteste så og si. Utenom Petter seff

 

Og Lene er drit pissed. Liker det. Sikkert fordi hun er seksuelt frustrert ;D

Lenke til kommentar

Haha, fy faen for en episode. Herlige greier. Rune er dritkul uten Ida. Lo konstant i scene-klippingen mellom han og Petter. "Bedre å klø, enn å få ei sur(?) høne til å blø!" Hahah, så konge.

 

Greit å få ut Iris. Ble til slutt lei av det "Åh, Øystein. Så kjekk." Hvem vet ,kanskje hun kommer tilbake.

 

Noor er laus. "Åååh, min type azza." Rett på liksom. Fett at William muligens får inn en bekjent. Kan bli nye intriger.

 

Føler meg litt syk, men sitter hele tiden og hermer etter Noor når hun prater. Det underbittet kommer konstant frem. :grin:

Lenke til kommentar

Syntes greit synd på hun der dama William ble i sammen med rett før han reiste ned. Blir nok garantert third base på William på Paradise. Men ja, rå episode! Mangler bare Mats tilbake nå, så har vi trioen med Petter Rune og Mats.

 

EDIT: Mente William ja, gikk litt fort i svingene ;)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Du mener William ikke Øystein? =p Skjønner ikke hvorfor alle synes Kevin er så kul, eller han er jo litt morsom fordi han gjør og sier så mange rare ting. "Du er en god venn og du er her" Måten han snakker på og det at han klarer å legge inn sånne helt unødvendige ting i setningene sine får meg til å le hver gang ^_^

 

Også har vi jo den 110% ærlige Noor da :!: William "brainwasha" hu rimelig greit ;)

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
For noen setninger william kom med når de klin"I" første gangen. Helt tragikomisk :lol:

 

Lo selv rått da han serverte klisjer på radd og rekke for å napp. Og Noor gikk rett på. Morsomt.

 

Men i forhold til Iris, er det det at hun og Kevin avtalte helt i begynnelsen av serien at de skulle stå sammen til siste slutt er tingen? Sa ikke hun at hun hadde fortalt det til Petter? Men alltid gøy med litt action. :D Lene tar jo helt av for tiden, alltid gøy med en forbanna nordlending! :D

Lenke til kommentar

Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.
Fylles i papirformer ca halvfulle.
Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.
Ha på glasur når de er kjølnet ned.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...