Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det egentlig Tv3 driver med? Avslører alt når de sier "På paradise hotel i morgen", og der får karita et brev hvor hun sier at hun er utvalgt. Idiotisk-.-

 

+3 Utrolig irriterende. Pleier å spole forbi reklamen og de der teaserne sånn at ingen ting skal bli avslørt før det faktisk skjer, men den i gårsdagens episode kom litt for brått på. ASDF!!!

 

 

Dette her var forøvrig tidenes kjedeligste togaparty! Skjedde jo så og si ikke en dritt.

Lenke til kommentar

Tv3 er gode på klippingen, på enkelte områder. I denne scenen er det kult klippet, mens enkelte bare er lavmål. I gårsdagens episode fikk vi høre Lenes "gloves off, game on" tre-fire ganger. Hallo, liksom. De filmer 24/7, og må bruke hennes kommentar så mye for å fylle opp 1 av de 4 timene vi får se hver uke. Det, er dårlig det.

Lenke til kommentar

Haha, jeg vet. Ikke bare hørte man "no e det gloves off" i hver eneste reklamepause fram til paradise, men som du sa sikkert fire ganger i løpet av episoden. Det forundrer meg egentlig at de bruker så mye tid i serien på å gjenta ting, det er veldig mye "etter pausen", "i morgen på paradise", "i går", "neste uke" osv. Her filmer man folk døgner rundt, jeg hadde blitt glad om jeg kunne fått høre litt mer av folk som pratet istedet.

 

Karitas "det gjelder å holde bakdøren oppe" kommentar var priceless :D

Lenke til kommentar
+3 Utrolig irriterende. Pleier å spole forbi reklamen og de der teaserne sånn at ingen ting skal bli avslørt før det faktisk skjer, men den i gårsdagens episode kom litt for brått på. ASDF!!!

Som da vi fikk se i reklamen at Mats ikke var blant folkene i parseremonien før han gikk ut.

 

Følger man nøye med har sikkert TV3 avslørt hvem vinneren er allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...