iRik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Men JÆVLIG hakkete og ustabilt Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det har det aldri vært hos meg, bare at den buffrer en gang iblant. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Men JÆVLIG hakkete og ustabilt Prøvd å skifte nettlesar? web-TVen til TV3 fungerer dårleg i Firefox med meg, men i IE er det heilt fint. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hos meg dukker av og til ikke episoder opp i firefox, men de gjør det i IE6. Litt merkelig, men har aldri problem med streaminga, hakker aldri, hverken i IE eller firefox. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg ser alltid på Paradise Hotel via WebTV jeg. Null problemer, og takk gud for det. Har kun oppstått et problem en gang, og det var vel i 4 eller 5 episode. Da begynte det bare å buffre litt, men det var det. Ser det i Firefox. Endret 6. april 2009 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har selv aldri hatt probplemer med TV3's web-TV med firefox. Streaminga er knall Best å se episodene på WEB-TV pga ikke reklame :!: Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Reklamepausene er så utrolig irriterende. Varer jo 10 min eller noe nesten >.< Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Reklamepausene er så utrolig irriterende. Varer jo 10 min eller noe nesten >.< Det er ca. 20 min reklamepause for vær time med ''TV-TITTING'' på tv3. EDIT: Endret antall minutter :!: Endret 7. april 2009 av atriC Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Syns det er litt vel mye reklame.Hvorfor har de så lang? Sikkert noe med penger.. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva er det egentlig Tv3 driver med? Avslører alt når de sier "På paradise hotel i morgen", og der får karita et brev hvor hun sier at hun er utvalgt. Idiotisk-.- +3 Utrolig irriterende. Pleier å spole forbi reklamen og de der teaserne sånn at ingen ting skal bli avslørt før det faktisk skjer, men den i gårsdagens episode kom litt for brått på. ASDF!!! Dette her var forøvrig tidenes kjedeligste togaparty! Skjedde jo så og si ikke en dritt. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Huh? Skjedde jo masse! Iris er plutselig på egenhånd, i tillegg til at hun og øystein gikk til 3rd base! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Iris: - Vi hadde ikke sex. Øystein hadde for øvrig boksershorts på seg fram til nest siste klipp. I det siste klippet var det umulig å se. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tv3 er gode på klippingen, på enkelte områder. I denne scenen er det kult klippet, mens enkelte bare er lavmål. I gårsdagens episode fikk vi høre Lenes "gloves off, game on" tre-fire ganger. Hallo, liksom. De filmer 24/7, og må bruke hennes kommentar så mye for å fylle opp 1 av de 4 timene vi får se hver uke. Det, er dårlig det. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Haha, jeg vet. Ikke bare hørte man "no e det gloves off" i hver eneste reklamepause fram til paradise, men som du sa sikkert fire ganger i løpet av episoden. Det forundrer meg egentlig at de bruker så mye tid i serien på å gjenta ting, det er veldig mye "etter pausen", "i morgen på paradise", "i går", "neste uke" osv. Her filmer man folk døgner rundt, jeg hadde blitt glad om jeg kunne fått høre litt mer av folk som pratet istedet. Karitas "det gjelder å holde bakdøren oppe" kommentar var priceless Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 +3 Utrolig irriterende. Pleier å spole forbi reklamen og de der teaserne sånn at ingen ting skal bli avslørt før det faktisk skjer, men den i gårsdagens episode kom litt for brått på. ASDF!!! Som da vi fikk se i reklamen at Mats ikke var blant folkene i parseremonien før han gikk ut. Følger man nøye med har sikkert TV3 avslørt hvem vinneren er allerede. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Iris ut (foreløpig!! Hadde ikke Kevin noe makt over Petter hvis det var noe han var misfornøyd med?). Begynner å bli redd Lene nå hahahahaha Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Glad Iris gikk ut. Er spent på hva Karita kan bidra med. Best for Kevin at han ikke dolker Petter Lene er skummel. Hu har sikkert mer botox i panna enn Negar har i leppene. eller silikon eller hva hu nå har i leppene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå