Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Han william så jo ut som en artig kar. Tror han går inn på nanna sitt rom... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ...og der fikk Øystein borra junior inni Iris ja Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva er det egentlig Tv3 driver med? Avslører alt når de sier "På paradise hotel i morgen", og der får karita et brev hvor hun sier at hun er utvalgt. Idiotisk-.- Lenke til kommentar
huggy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva er det egentlig Tv3 driver med? Avslører alt når de sier "På paradise hotel i morgen", og der får karita et brev hvor hun sier at hun er utvalgt. Idiotisk-.- Gikk faktisk inn på tråden her for å skrive det samme.. Var noe av de første som faktisk hadde vert spennende i Paradise så ødelegger de det. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 De legger liksom opp til at de skal gruble på det til i morra, men neida. Det FØRSTE vi ser når de sier hva som kommer i neste episode er Karita som leser fra et brev at hun er utvalgt... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Spørs nok om det ikke kommer flere overraskelser da... Hvem velger hun, hva skjer? Dolker Kevin Petter i ryggen? (Tviler ) Lenke til kommentar
huggy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nanna grein jo, så jeg tipper Nanna eller Iris Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nanna var med på å planlegge å få Karita til å velge Iris, så hvorfor skulle hun grine for at Iris blir valgt? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jævlig irriterende av TV3 kødder med å ødelegge alt, gleda meg faktisk til i morgen for å se hvem han valgde.. jeez Lenke til kommentar
huggy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nanna var med på å planlegge å få Karita til å velge Iris, så hvorfor skulle hun grine for at Iris blir valgt? Gudene vet Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ...og der fikk Øystein borra junior inni Iris ja Klærne var vel på? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvem vet hva som skjedde da dynen var oppå dem? Først var det tørrjukking, men de kom seg under dyna etter et klipp. Irriterende at de avslører at Karita blir valgt. De tenker ikke lenge enn nesetippen i produksjonsteamet. Først Mads-tullet, deretter dette. Blir uansett spennende å se hva kampen innebærer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nå er jeg lei av Lene. Hun beskriver seg selv som ydmyk, positiv og rastløs, men hun er ikke akkurat definisjonen på hverken positiv eller ydmyk.. hun bare overkjører alle andre i diskusjoner og turer frem med en "jeg vet bedre enn deg uansett, så bare hold kjeft"-holdning når hun blir irritert og skal "diskutere". Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nå er jeg lei av Lene. Hun beskriver seg selv som ydmyk, positiv og rastløs, men hun er ikke akkurat definisjonen på hverken positiv eller ydmyk.. hun bare overkjører alle andre i diskusjoner og turer frem med en "jeg vet bedre enn deg uansett, så bare hold kjeft"-holdning når hun blir irritert og skal "diskutere". Og ho studerer til psykolog. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Blir ikke noe PH på meg i morgen. United > PH. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Blir ikke noe PH på meg i morgen. United > PH. Du kan da se Paradise på webTV etter kampen! Noe jeg skal. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Blir masse PH på meg i morgen. United < PH. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Folk bør bli vant til PH på webtv først som sist. 40 minutter rett fram. No shit, no commercial. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nice FIX. ;D I dag gløymte eg faktisk PH, noko som resulterte i at eg måtte sjå det på web-tv. Særs deilig utan konstante reklamepausar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå