Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det egentlig Tv3 driver med? Avslører alt når de sier "På paradise hotel i morgen", og der får karita et brev hvor hun sier at hun er utvalgt. Idiotisk-.-

 

Gikk faktisk inn på tråden her for å skrive det samme.. Var noe av de første som faktisk hadde vert spennende i Paradise så ødelegger de det.

Lenke til kommentar

Hvem vet hva som skjedde da dynen var oppå dem? Først var det tørrjukking, men de kom seg under dyna etter et klipp.

 

Irriterende at de avslører at Karita blir valgt. De tenker ikke lenge enn nesetippen i produksjonsteamet. Først Mads-tullet, deretter dette. Blir uansett spennende å se hva kampen innebærer.

Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av Lene. Hun beskriver seg selv som ydmyk, positiv og rastløs, men hun er ikke akkurat definisjonen på hverken positiv eller ydmyk.. hun bare overkjører alle andre i diskusjoner og turer frem med en "jeg vet bedre enn deg uansett, så bare hold kjeft"-holdning når hun blir irritert og skal "diskutere".

Lenke til kommentar
Nå er jeg lei av Lene. Hun beskriver seg selv som ydmyk, positiv og rastløs, men hun er ikke akkurat definisjonen på hverken positiv eller ydmyk.. hun bare overkjører alle andre i diskusjoner og turer frem med en "jeg vet bedre enn deg uansett, så bare hold kjeft"-holdning når hun blir irritert og skal "diskutere".

Og ho studerer til psykolog. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...