Capria Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ida er jo den peneste det er jo ingen tvil. Tror egentlig hun er ganske livlig jeg, har bare skjært seg litt der inne med greiene. Likte Lene i dag jeg. Hun kan gå fra skikkelig fin til stein på g på få timer. Merkelig det der. Sminke. And lots of it. Nei, hvem vet. Jeg liker Lene da, hun er morsom. Lenke til kommentar
makila Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skjønner ikke hva folk har i mot Nanna. Hun prater mye spill ja, men hele greie går jo ut på å være der lengst. Skjønner Nanna godt jeg. Virker hyggelig, i motsetning til Lene som ser konstant stein og sur ut. At Ida røk ut var greit egentlig. Lei av sippinga hennes og Rune får aldri holde på som han vil. Tror Rune er ganske fet i grunn. Ellers har Kevin tatt seg opp i det siste. Han og Petter fortjener å bli lenge på paradise hotel. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sant at man skal være der så lenge som mulig. Men prater man om taktikk hele tida, ja da skal man ikke se bort ifra at man blir dolket. Bare se på Petter, kevin og øystien. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Ida er jo den peneste det er jo ingen tvil. Tror egentlig hun er ganske livlig jeg, har bare skjært seg litt der inne med greiene. Likte Lene i dag jeg. Hun kan gå fra skikkelig fin til stein på g på få timer. Merkelig det der. Sminke. And lots of it. Nei, hvem vet. Jeg liker Lene da, hun er morsom. Lene? Crackhora fra Tromsø? EDIT: -.-'' Endret 4. april 2009 av atriC Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du har framleis skrivefeil atriC. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hva da? Liten "T" på Tromsø? også skal vel crack hora skrives i ett ord? Endret 4. april 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Stemmer Daggis0 . Sikkert riktig det. Men er ikke framleis feil det og da? Men nok om det Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Stemmer Daggis0 . Sikkert riktig det. Men er ikke framleis feil det og da? Men nok om det framleis er nynorsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Framleis er fremdeles på nynorsk. Det er kun feil om du mener at nynorsk er feil. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Sikkert riktig det. Men er ikke framleis feil det og da? Men nok om det Måtte le litt av den Endret 4. april 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Så at ida var i Vi Menn her igår Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Så det jeg også. Puppene hang nedover. Syns ikke det var så bra nei. Alt for slappe. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 400 gram puppevekt? Nedover? Fail! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 De hang vel ikke, men det blir jo ganske tungt da,400g Mindre pene boobs. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Så én episode i går, og får høre referat av hver episode, og FY FAEN, så mye dritt disse menneskene lirer fra seg. Det er jo ikke måte på hvor dumme, naive, selvopptatte dem er. Alle sammen. Det er jo ikke morsomt å se på en gang, blir flau straks de åpner kjeften Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ser ut til at det blir action nå! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så ut som han gikk inn på Nanna og Petter sitt rom egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå