Skrujernet Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Meh.. Finn en håndfull nye jenter og kast ut de som er der. Si meg helt enig. Husker en av de som var med fra starten jeg. hu derre litt fyldige kjerringa! Maken til kjerring skal du lete lenge etter Noor er ganske heit Og negar hadde digg kropp Nei æsj, Noor er bare sinnsykt irriterende. Irriterende er hu, men har ganske bra utsende Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Måten hun snakker på fjerner alle spor av attraktivitet for min del. Nanna er nok den av jentene jeg synes er søtest og kunne sikkert blitt tiltrukket av henne i en annen setting. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Måten hun snakker på fjerner alle spor av attraktivitet for min del. Nanna er nok den av jentene jeg synes er søtest og kunne sikkert blitt tiltrukket av henne i en annen setting. Nanna ER søt Eneste ''normale'' jente inn der som ikke er for Sjalu, Horete, Mannlig, Tøff, sta og tøff. Iris har også bra personlighet Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Eg er styggeleg redd for at Rune kjem til å bruke lang tid på å kome over at Ida er gått ut. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 me2 Derfor håper jeg at Petter&Co drar han med.. De har jo sagt at de ønsker det lenge. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Rune kommer sikkert til å kjefte opp Lene på mandagen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 En dag på deltagerne skjønne at dette er et spill og. At Rune ikke trives uten Ida gir i alle fall jeg en lang faen i, og det blir bare morsomt om han begynner å sippe over at eks-kjæresten er borte fra hotellet. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 bare usikker på hvilken jente rune skal stille seg bak nå. Det må vel bli Noor da, han kjenner jo ingen andre? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvem syntes Noor har et bra utseendet? :O Syntes hun ser ut som et fugleskremsel jeg. Enig med Petter at nivået på jentene er labert. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nivået er labert, men noor har er litt pen. Men smak og behag. SKulle likt å sett linni der Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 SKulle likt å sett linni der Du tuller naa? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er ingen av jentene der som har et bra useende. At nanna og iris er de fineste sier sitt om kvaliteten der inne. Synd jeg har blitt litt hekta på å se dette..... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Helt klart ikke det beste av utseende på jentene der nei.. det er greit nok, men ikke noe bedre enn det. sykt avhengighetsskapende det programmet er Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 SKulle likt å sett linni der Ikke Linni Meister? Hun ser jo ikke ut... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 SKulle likt å sett linni der Ikke Linni Meister? Hun ser jo ikke ut... Der ser dere! Man har forskjellig smak. Noen liker feite, andre tynne Men ale er vell enig om at Karita ikke er atraktiv i det hele tatt? (stakkars alex) Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 stakkars alex fordi han må sove på rom med noen som ikke er attraktive? det må være heeelt grusom.. Synes Karita ser ganske greit ut, grei nok kropp, pent utseende. Noor er "digg", men det er noe med hvordan hun ser ut når hun snakker. Sykt fine øyne though. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Syns det var trist at Ida måtte dra jeg, ble litt våt i øyekroken (man har jo følelser også). Hun er vel den som har bitcha absolutt minst med de andre, Stakkars Rune, dele seng med laushora fra Tromsø som er stein. Lenke til kommentar
miaaa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 paradise hotel episode 6 noen som vet hva sangen som blir spilt under festen ca 35 min inn i episoden heter? baby fire burning in my eyes, your's too for i realize http://www.tv3.no/paradisehotel/ her er ett lydklipp hvis du ikke gidder å se igjennom episoden sound http://www.youtube.com/watch?v=Kw3_zCjMmec fler som leter etter navnet på den sangen, men her er hvertfall en helt okei edit av den Lenke til kommentar
iRik Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Negar er dum. Kevin sa, "stoler du på meg?" Ja, sa hun vel, men likevel stilte hun seg bak Aleks. Idiot altså. Hun så jo tydelig at hun ikke kunne stole på han på tirsdag, da han stemte henne ut... Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ida er jo den peneste det er jo ingen tvil. Tror egentlig hun er ganske livlig jeg, har bare skjært seg litt der inne med greiene. Likte Lene i dag jeg. Hun kan gå fra skikkelig fin til stein på g på få timer. Merkelig det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå