Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meh.. Finn en håndfull nye jenter og kast ut de som er der.

 

Si meg helt enig. Husker en av de som var med fra starten jeg. hu derre litt fyldige kjerringa!

Maken til kjerring skal du lete lenge etter

 

Noor er ganske heit :thumbup:

Og negar hadde digg kropp

 

Nei æsj, Noor er bare sinnsykt irriterende.

Lenke til kommentar

I det Rune og Lene skal legge seg, så vedder jeg på at han åpner kjeften å sier "Hva ere hu har gjort deg a'?" Blir spennende å se crackhora og hestekjeften i en liten krangel på mandag. Endelig finner de ut at hestekjeften er jævlig falsk.

 

Lo litt da Negar så på Paradise Hotel som et militærområde :!:

Lenke til kommentar
Mått bare flir da Noor kom med årets frisør til parsermonien =) Ikke rart at Negar går ut, når hun ikke vet hvordan spille fungere! :p

Tror ikke negar vet hvordan noe fungerer jeg...

Var bra at Rune og Ida ble slittet imo.

Kanskje vi ser en annen side av Rune fremover, håper ikke han bare skal sippe for at Ida røk,

Lenke til kommentar

3 innlegg fra tråden er slettet. Det er ikke noe poeng i å slakte en annen serie eller brukerne som ser den - bare for å provosere i en tråd som er til for de som liker serien.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Negar er dum. Kevin sa, "stoler du på meg?" Ja, sa hun vel, men likevel stilte hun seg bak Aleks. Idiot altså.

 

Keving sa også at han ikke kunne redde noen i dag, ettersom han mener at Noor fortjener en sjangse hos han. Hvem ellers skulle Negar gå bak? Hun hadde ikke sjangs på noen.

Lenke til kommentar
Negar er dum. Kevin sa, "stoler du på meg?" Ja, sa hun vel, men likevel stilte hun seg bak Aleks. Idiot altså.

 

Kevin sa jo klart ifra til alle om at Noor kunne stelle seg bak ham og være trygg, så det hadde jo ikke vært noe sjakktrekk av Negar å gå dit. I tillegg prøvde jo Kevin å bytte ut Negar for Nanna, merkelig at hun ikke stoler på ham...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...