Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, de snakker om at Ida&Rune sammen blir for urettferdig og de må få dem ut så fort som mulig. Så er de i den store alliansen selv.

Og Lene er faktisk ufyselig.

Vel, de stod i motstående allianser. Ergo var de en trussel for den andre alliansen. Det er jo grunnen til at hun valgte Rune. Sånn sett syntes jeg ikke valget til Lene var så dumt.

Men ja, Lene er direkte ekkel på alle måter.

Per idag er det kun Kevin og Petter jeg liker på hotellet.

Lenke til kommentar
Æsj, de snakker om at Ida&Rune sammen blir for urettferdig og de må få dem ut så fort som mulig. Så er de i den store alliansen selv.

Hvis ingen gjør noe slikt så vil jo Rune og Ida, etter min mening, helt ufortjent ta seg til finalen kun pga de har en fortid sammen.

Det at de selv er i en allianse er bare en del av selve spillet, hvis du husker for noen episoder siden så var jo Ida også veldig opptatt av spillet, men det har blitt glemt pga en overfokusering på den følelsesmessige relasjonen mellom hun og Rune, noe som gjør hele situasjonen helt smakelig for meg.

Blir spennende å se på mandag ja. Iris og Lene krangler. Har vi fått nye bitcher i PH?

Den eneste jeg kunne tenkt meg som vinner er faktisk Petter. Enten du liker han eller ikke, så har han surfet gjennom det hele på en utrolig måte, uten å måtte trakke noen på tærne eller bruke en påtatt rolle. Han er rett og slett seg selv, så får man selv velge om man liker måten han er på eller ikke.

Lene taper seg for hver gang..! Hva har skjedd? huff

Lenke til kommentar
Kevin er keiser ser det ut som, og Lene og Iris krangler. Blir bra på mandag!

Skal det være PH i påsken også? :dribble:

Noen grunn til å tro at det ikke er det?

Det er jo fellesferie og da pleier vanligvis ikke slike underholdningsprogram å gå. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...