Forumforumforum Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jajajaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har litt problemer med å se "det sexy blikket" til Lene som så mange snakker om.. Hun ser egentlig bare dopa ut. ..Og Ida ut, yay for det! Lenke til kommentar
iRik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 På en måte litt trist at Negar ikke syntes det var så trist å ryke ut... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Håper ikke Rune ødelegger med alt gå rundt deppa. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 hmmm, Ida er jo en av de penere jentene der. Hun er skikkelig bitch, men er utrolig pen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 hmmm, Ida er jo en av de penere jentene der. Hun er skikkelig bitch, men er utrolig pen. Syntes Iris er penest faktisk ;o Nå håper jeg bare at Nanna ryker ut (igjen) Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Å nei! Ida røk ut! Hvordan skal jeg klare meg uten sippingen hennes nå? Katastrofe! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kevin er keiser ser det ut som, og Lene og Iris krangler. Blir bra på mandag! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Æsj, de snakker om at Ida&Rune sammen blir for urettferdig og de må få dem ut så fort som mulig. Så er de i den store alliansen selv. Og Lene er faktisk ufyselig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kevin er keiser ser det ut som, og Lene og Iris krangler. Blir bra på mandag! Skal det være PH i påsken også? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Æsj, de snakker om at Ida&Rune sammen blir for urettferdig og de må få dem ut så fort som mulig. Så er de i den store alliansen selv. Og Lene er faktisk ufyselig. Vel, de stod i motstående allianser. Ergo var de en trussel for den andre alliansen. Det er jo grunnen til at hun valgte Rune. Sånn sett syntes jeg ikke valget til Lene var så dumt. Men ja, Lene er direkte ekkel på alle måter. Per idag er det kun Kevin og Petter jeg liker på hotellet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kevin er keiser ser det ut som, og Lene og Iris krangler. Blir bra på mandag! Skal det være PH i påsken også? Noen grunn til å tro at det ikke er det? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Øystein er da en real kar? Petter er absolutt en favoritt ja. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har en følelse av at Øystein eller Petter vinner, kommer ihvertfall langt. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Æsj, de snakker om at Ida&Rune sammen blir for urettferdig og de må få dem ut så fort som mulig. Så er de i den store alliansen selv. Hvis ingen gjør noe slikt så vil jo Rune og Ida, etter min mening, helt ufortjent ta seg til finalen kun pga de har en fortid sammen. Det at de selv er i en allianse er bare en del av selve spillet, hvis du husker for noen episoder siden så var jo Ida også veldig opptatt av spillet, men det har blitt glemt pga en overfokusering på den følelsesmessige relasjonen mellom hun og Rune, noe som gjør hele situasjonen helt smakelig for meg. Blir spennende å se på mandag ja. Iris og Lene krangler. Har vi fått nye bitcher i PH? Den eneste jeg kunne tenkt meg som vinner er faktisk Petter. Enten du liker han eller ikke, så har han surfet gjennom det hele på en utrolig måte, uten å måtte trakke noen på tærne eller bruke en påtatt rolle. Han er rett og slett seg selv, så får man selv velge om man liker måten han er på eller ikke. Lene taper seg for hver gang..! Hva har skjedd? huff Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kevin er keiser ser det ut som, og Lene og Iris krangler. Blir bra på mandag! Skal det være PH i påsken også? Noen grunn til å tro at det ikke er det? Det er jo fellesferie og da pleier vanligvis ikke slike underholdningsprogram å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå