Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hva tv3 tenkte på når de plukket disse deltakerene, spesielt jentene. Kan ikke ha vært så mange digge som har meldt seg på hvis dette var det beste de kunne komme med.

Så virker det jo litt rart at de fleste der inne har kjent hverandre litt.

Mads, petter og rune hvis ikek jeg tok feil. Også har vi jo rune, ida og noor.

Lenke til kommentar
Kan ikke ha vært så mange digge som har meldt seg på hvis dette var det beste de kunne komme med.

Hvorfor MÅ det være snerte damer med silikonpupper? Er det galt å ta med ei feit slugge?

Jeg har også reagert litt på at alle kjenner alle.

Lurer på hva tv3 har gjort for å få tak i dama, eksen, og en tredjemann og tredjemannens elskerinne -bare for å ta et eksempel.

Lenke til kommentar

Hvorfor MÅ det være snerte damer med silikonpupper? Er det galt å ta med ei feit slugge?

Yvonne var jo ikke den tynneste kniven i skuffen da... Ikke det at hun var ei feit slugge da, men ikke modell-tynn heller. Men ei feit slugge i et program som PH? Skeptiisk :hmm:

Lenke til kommentar

Men ei feit slugge i et program som PH? Skeptiisk :hmm:

Hvorfor ikke? Tror det kunne blitt bra show jeg med ei diger suppe av alle slags mennesker. Unge, gamle, smarte, dumme, uteliggere, millionærer osv.

Lenke til kommentar
Må? vel, det er ikke så mange MÅ'er i det programmet smile.gif

Det er jo en viss standard her. Ingen som er SKAMSTYGGE liksom ;) Synes litt synd i Negar, jeg. Føler det er urettferdig gjort av de andre jentene å hate henne uten noen egentlig grunn. Som noen har sagt tidligere, så var det mest guttene som flørtet på tirsdag(?). Og når hun bor på solorommet må hun jo finne seg en partner, og de kommer ikke av seg selv.

Endret av Harryplopper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...