Smågal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hehe, tolk nå det ikke på den måten da. Men fra spøk til revolver, det er ingen der inne som er goodlooking. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg lurer på hva tv3 tenkte på når de plukket disse deltakerene, spesielt jentene. Kan ikke ha vært så mange digge som har meldt seg på hvis dette var det beste de kunne komme med. Så virker det jo litt rart at de fleste der inne har kjent hverandre litt. Mads, petter og rune hvis ikek jeg tok feil. Også har vi jo rune, ida og noor. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan ikke ha vært så mange digge som har meldt seg på hvis dette var det beste de kunne komme med. Så virker det jo litt rart at de fleste der inne har kjent hverandre litt. Hvorfor MÅ det være snerte damer med silikonpupper? Er det galt å ta med ei feit slugge? Jeg har også reagert litt på at alle kjenner alle. Lurer på hva tv3 har gjort for å få tak i dama, eksen, og en tredjemann og tredjemannens elskerinne -bare for å ta et eksempel. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så virker det jo litt rart at de fleste der inne har kjent hverandre litt. Hvorfor MÅ det være snerte damer med silikonpupper? Er det galt å ta med ei feit slugge? Yvonne var jo ikke den tynneste kniven i skuffen da... Ikke det at hun var ei feit slugge da, men ikke modell-tynn heller. Men ei feit slugge i et program som PH? Skeptiisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Surt at Yvonne gikk ut først, hun virket veldig grei, langt greier enn Nanna. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så virker det jo litt rart at de fleste der inne har kjent hverandre litt. Hvorfor MÅ det være snerte damer med silikonpupper? Er det galt å ta med ei feit slugge? Men ei feit slugge i et program som PH? Skeptiisk Hvorfor ikke? Tror det kunne blitt bra show jeg med ei diger suppe av alle slags mennesker. Unge, gamle, smarte, dumme, uteliggere, millionærer osv. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Litt trist at man MÅ være pen for å være med i programmet Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Må? vel, det er ikke så mange MÅ'er i det programmet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Litt trist at man MÅ være pen for å være med i programmet Ironisk? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) ups.. litt tidelig.. Endret 2. april 2009 av laffe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Deilig, mangler bare Ida nå. GO LENE! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hehe, tolk nå det ikke på den måten da. Men fra spøk til revolver, det er ingen der inne som er goodlooking. Tjah, er vel ikke mange. Men Iris ser bra ut hu syntes jeg Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Endelig forsvant Negar. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Setter lett penga mine på at hun velger Aleksander - men håper hun tar Rune, noe jeg ser på som svært usannsynlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Herlig at Negar forsvant. Nå er det bare å håpe at hun ikke kommer tilbake som en gjest slik Nanna gjorde. Endret 2. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
iRik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Må? vel, det er ikke så mange MÅ'er i det programmet smile.gif Det er jo en viss standard her. Ingen som er SKAMSTYGGE liksom Synes litt synd i Negar, jeg. Føler det er urettferdig gjort av de andre jentene å hate henne uten noen egentlig grunn. Som noen har sagt tidligere, så var det mest guttene som flørtet på tirsdag(?). Og når hun bor på solorommet må hun jo finne seg en partner, og de kommer ikke av seg selv. Endret 2. april 2009 av Harryplopper Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) hahahahahahahaha yaay ida out Endret 2. april 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå