Olum Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det nye brevet sa at Alex og Lene skulle splittes opp, slik at Alex og Nanna bor sammen og er et par. I dag kan det forandres igjen (tror jeg i hvertfall da). Jeg skjønner ikke hvorfor alle ble forbannet på Negar for at hun prøvde seg på alle gutta. Når hu bor på solorommet må hun jo gjøre alt hun kan for å skaffe seg en partner. Forventet de at hun bare skulle sitte stille og vente på parsermonien? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Øystein! Dersom du hadde hatt et lite snev av kunnskap om KINO, så hadde du hatt Iris for lenge siden. Fail .. Dersom han ville hatt Iris og var en som bare var ute etter et ligg osv - så ville han hatt henne for lenge siden. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 I starten av serien syntes jeg det var altfor lite intriger der, folk kom liksom litt for godt overens, men nå har det jo tatt helt overhånd. Rune er jo en komplett idiot, han burde jo bare si at de satt og flørta litt men det var ikke noe spesielt, og Neghar får gjennomgå helt uten grunnlag. Det var jo Petter som spanka henne, Rune som satt og sa hvor digg hun var osv osv, og det var Alex som prøvde å kysse henne når de la seg. Det at en jente fniser litt og er flørtete må da være helt greit, og det er jo sånn vi vil at folk skal oppføre seg på Paradise Hotel. ikke kjedelige mennesker som ikke tør å ha det gøy fordi de blir dømt. Øystein er helt klart en kjernekar, men det blir nesten litt for mye av det gode. Han begraver nesa i kløften til Iris i tilsammen sikkert 20 sekunder, men han mener det de har ikke er "spesielt nok" til å kysse? Please.. Og jeg forstår ikke hva greia med Karita(eller hva hun heter) er. De har knaptnok vist en eneste samtale med henne, så enten er det for å overraske seerne når en eller annen plutselig velger henne, eller så er det fordi hun er så utrolig kjedelig at det ikke er noe poeng å ha henne på skjermen. Drømmesituasjon i kveld: Nanna og Ida ut. Jeg er, som alle andre, lei av at Ida sitter og gråter hele tiden, og kanskje det vil gjøre Rune litt fetere hvis Ida forsvinner. Nanna er bare latterlig, teit av produsentene å sende henne inn igjen etter én dag, det hadde vært mer rettferdig å sende inn Mats igjen som faktisk ble et veldig uheldig offer. Jeg gråter ikke hvis Lene går ut heller, at hun klarer å hate Neghar såå mye irriterer meg,brenn hore Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 UT med Ida og Negar i kveld, takkkk Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fail .. Dersom han ville hatt Iris og var en som bare var ute etter et ligg osv - så ville han hatt henne for lenge siden. Uansett hvilket mål han har, så kunne han ha fikset den biffen for lenge siden. Han tar jo ikke hintene, er altfor forsiktig, og det er ikke alltid at det lønner seg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nanna og Ida kan pelle seg ut, Negar er ikke så ille, virker litt dum, men er litt synd på henne, hun må jo prøve seg på gutta da, bare sitte å vente til hun blir stemt ut, Kevin, Petter, Øystein er de kuleste, liker ingen av jentene utenom Noor,.Hun er ok,. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Herregud, kan TV3 slutte å ødelegge moroa? De avslører jo hele tiden hva som skjer! I går fikk vi jo se et klipp fra parseremonien, der vi så hvem alle hadde valgt, i tillegg til at vi fikk vite at Lene fikk immunitet. SERR??? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 i tillegg til at vi fikk vite at Lene fikk immunitet. SERR??? Uhm, dette visste jeg ikke og så det ikke i går så det var litt kjipt at du skrev det her uten spoiler. Kanskje jeg bare var dum i går, men allikevel. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ting som har skjedd trenges ikke sette i spoiler, det er jo din egen feil at du ikke gidder følge med. Episoden ligger på TV3.no, gratis Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg så jo episoden i går, er ikke så sur btw så chill. Men, når i episoden skjedde det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 På slutten, vel. Når de viser hva som skjer i neste episode. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ah, tenkte meg det, tror jeg gikk glipp av akkurat slutten. Dumt av TV3 ja. Endret 2. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg skrur av når de viser hva som skjer i neste episode, er ikke verre en det. Leser det senere på kvelden i denne tråden da. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Haha, fin ordning TomHel. I dag er det jaggu duket for litt action ;D Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Får håpe det.. Blir så irritert på tv3 som alltid på spolere morgendagens sending >.< Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Sykt unødvendig å vise bilder fra selve parsermonien ja, vi ser jo tydelig hvem som står bak hvem.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tipper Lene går til enten Rune eller Alex. Alex har jo både Negar og Karita bak seg, men som de sier så kan dette være deres eneste mulighet til å splitte Rune og Ida. Etter den siste "svingen" hun tar på slutten av promoen tror jeg muligens hun går mot Rune. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg fatter ikke at det ikke skal være mulig å ha det moro der inne, samt bli kjent med nye folk, uten at alle skal hate deg? Alle horejentene skal absolutt hakke på Negar hele tiden for å fremheve seg selv som en bedre person. Er faktisk bare Ida jeg har sett som ikke driver og rakker ned på andre. Bra! Stakkars Rune og Negar i gårsdagens. Alle mot en er faen ikke lett, samtidig som de personene som stod i fremste rekke for å blåse opp en egentlig ikke-sak, rodde som faen når Rune spurte dem om det. De som snakker om at andre er falske, det er de som er egentlig falske personene som skal manipulere hele tiden. Blir så jævlig lei, likevel er det avhengighetsskapende. Hvorfor kunne dem ikke sende dette tidligere i vinter? Må jo jaggu sitte inne og glo på dette når beste rånesesongen er rett rundt hjørnet. Lene, Iris og Nanna, det ekke stilig å røyke. Heslig er det faktisk, dere stinker. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er sykt turf-off når man ser de røyke. Ja, vet. Programmet er sykt avhengighetsskapende.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Haha, rune er med i den musikkvideoen her Se fra 1:33 Det sto i VG for noen uker sia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå