iRik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Der har vi Nanna, ja obs, setter det i spoiler, jeg Endret 30. mars 2009 av Harryplopper Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Siste klippet var jo lite avslørende da. Når Iris jublet. Hvem skulle hu spesielt jubla for? EDIT: NEI! IKKE NANNA! Endret 30. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lene begynner å snakke taktikk og Lenke til kommentar
huggy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 YEEEEEES!!!! NANNA ER TILBAKE :D:D næææææææææææææt Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Tror Tv3 mister seere pga av at de sender inn nanna istedet for mads. De får ihvertfall ikke fler Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 er ikje vitsi å legga ho i spoiler, alle veit at ho kommer inn igjenn, pga tv3 avslørar alt Lenke til kommentar
huggy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er enig med at det begynner å bli irriterende at TV3 spoiler alt -.- Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Går rykter om at ekskjæresten til Negar kommer inn:-O Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 http://energy.no/index.php?option=com_cont...4&Itemid=26 Jeg synes det er så artig at Petter disser damene der inne, han som er såppass lite attraktiv selv :!: Han har det i allefall i munnen. Petter er 10ganger kulere enn f.eks Kevin. Hu ekke så smart nei "Hæ, skjønner ikke hvilken salat jeg har tråkket i" haha,skjønner ikke at det går ann å være så korttenkt. Hun sa også "hva mener du med at jeg går hit eller dit på parsermonien?" Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 OKei.. for et stygt program!!! Mads er kul, blir sendt hjem urettferdig, og så kommer NANNA sutrebitch inn igjen? Hun ble jo STEMT UT!! Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Negar er jo et lite sjarmtroll. Hun er som en liten naiv jentunge og det er egentlig litt søtt. At Lene blir så forbanna er egentlig ganske morsomt^^ hun blir jo faktisk jævlig pissed! De virker helt vilt forskjellige. Det er sikkert eksen som kommer inn, etter den reaksjonen hennes! DET blir fett^^ Tror jeg ar umbestemt meg; Iris er ikke så spes digg-->hun har faen ikke rumpe! OKei.. for et stygt program!!! Mads er kul, blir sendt hjem urettferdig, og så kommer NANNA sutrebitch inn igjen? Hun ble jo STEMT UT!! HELT ekstremt enig! Mads er jo dødsens kul Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Synes Iris blir så kvalm når hun jekker seg opp. Må være dialekta hennes som ikke egner seg til det. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja det er ikke lødd engang. Jeg hater den dialekten, den er faktisk urstygg Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke nok med det, men hun snakker om at Øystein er så "bra person". Lim i vei og hold kjeft! Høres ut som en 13-åring. Gliste godt da Iris nevnte at hun fortsatt ikke stoler på Alex pga det at han er der for å vinne! Fantastisk! :o HAN VIL VINNE, FÅ HAN UT FÅ HAN UT FÅ HAN UT! Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vet! Kan de ikke bare pule hardt og lenge da for svarte? Siden de begge er så bra personer! Merker jeg blir litt småkvalm av alt dette romanse-pisset nå. Alex virker jo grei han, skjønner ikke problemet. Kunne ønske Mads var der fortsatt og hang med Petter, de er så forbanna RÅ sammen! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Øystein virker som den siste der inne som hadde gjort noe sånt. Ja til Mads+Petter. Blir aldri like rått uten de to sammen. (Så sant de ikke får inn en ny skøyer) Lenke til kommentar
makila Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Haha, fy faen dette programmet blir bare og bedre "Det var sorte crocks oppi koferten.. Og da tenker jeg asfaltarbeider eller mannen i forholdet... Lesbe type person da". Haha, han for sagt det han Petter :!: Også når petter prøvde å dra en rime session med rune, som han gjorde med Mads. Holdt ikke helt samme stilen der nei Endret 30. mars 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hahah, ja, når han prøvde å dra i gang den riminga.. Rune og Øystein flira litt, så vart det ganske stilt og pinlig. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Rune skjønner jo virkelig ingenting. Jeg begynner å lure på om mannen er lobotomert! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Han er tøffel, kommer aldri til å tørre å stå i mot Ida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå