Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at tv'n står og surrer i bakgrunnen på paradise hotel i ny og ne. Eneste grunnen er at jeg kjenner Petter :eek:

 

Riktig nok er det ca. 10 år siden jeg sist så han, men oppførselen og måten å være på hadde jaggu ikke forandret seg en smule.

 

Prøver å få med meg de få snuttene han er med på, men stort sett er episoden over før jeg egentlig husker at paradise står å surrer i bakgrunnen :hmm:

 

Er showet ferdig siden vinner/e allerede spekulers i/vet nå?

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Den lojalitetsgreia til Øystein er egentlig ganske sexy.

 

Ehhh.. modellgutten må jo skjønne at konseptet går ut på å backstabbe kvarandre i hjel. Så før eller seinare så må nok også modellgutten pule nokon i ræva, anten han likar det eller ei.

 

Hva så? Jeg synes fortsatt det er sexy :!:

Lenke til kommentar

Så forbaska deilig at Nanna røyk, men jubelen blir sykt dempet av at hun dessverre kommer inn igjen :mad:

Øystein skal liksom gjøre alle til lags, men alle vet jo at det ikke går. Er vel den største festbremsen der inne, aldri sett han med et glass, går alltid og legger seg tidlig. Men ærlig, det er han, og jeg unner han ikke at det som regel er han som må velge hvem som ryker ut. En tung avgjørelse.

Virker som Iris og Lene er i full ferd med å fylle opp plassen som riksfitte etter Nanna dro. Dem passer jo godt i den rollen, men vet ikke om de egentlig er så utrolig gjennomtenkte i det de gjør. Liksom "ta en for laget", det er ingen lag der inne. Det er alle mot alle, selv om noen ikke tror det. De som er smartest der inne er ikke de som roper høyest og til stadighet driver lobbyvirksomhet for å redde ræva si. Det gjelder å ligge lavt i en slik konkurranse.

En liten digresjon: Er det virkelig bare Ida og Noor som har nok viljestyrke og er klok nok til ikke å røyke? Alle de andre røyker jo, attpåtil tror de at de ser deilig ut når de gjør det, fysjom fysjom.

Lenke til kommentar

Vel, kan jo ikke akkurat si at vi har fått sett så mange forskjellige ansiktsuttrykk av Rune så langt :p

 

 

Har ikke sett på dette programmet før denne versjonen kom på TV. Noe jeg ikke skjønner er hvordan de skal få en vinner når de heletiden tar inn nye folk? Hvordan er systemet?

 

Etter en viss periode tar de ikke inn nye folk lenger, så til slutt vil det bare være noen få par igjen og så blir det antakelig en avstemning hos de gamle deltakerne som vil avgjøre vinnerparet. Er i hvert fall sånn det har vært tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...