thamule Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Herlig å se henne gråte sånn, hun fortjente det dessverre. Eg prøver igjen å komme med tipset at kanskje dette programmet er klipt sammen på ein slik måte at tv3 vil påverke oss sjåarar. Men for all del, du kjenner ho heilt sikkert som person Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Poenget var at hun sa det rett ut til Negar at hun "ikke skal stå bak Kevin". Det var nok, uansett hva andre folk har sagt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå blir det mixing i gamet ser det ut som. Kan bli bra Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fy faen tv3 drit seg so jævli ut!!! dei avsløre alt om serien jo! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha digg, folk klikker. Dette liker jeg. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ifølge tv-guiden er jo Nanna tilbake allerede neste uke.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ser du, hun sa til hun at hun SKULLE, ikke burde en gang, velge en annen enn Kevin osv. Nanna var bare litt for mye. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fy faen tv3 drit seg so jævli ut!!! dei avsløre alt om serien jo! Skal du legge ut det som skjer de neste ukene i "spoiler" også? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 trenger ikkje det, for det ligger i spolier her ifrå før av ;) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha kommer en harrydame inn ser det ut som! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nanna kommer ikke inn neste uke. Og Ida har mensen. Johoo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha damn, uglybugly girl kommer tror jeg. Ida + mensen = not good. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Eg blir ikkje overraska om Rune frivillig reiser heim i løpet av neste veke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Spoiler om neste uke: Da er det kanskje ikke Mats som kommer tilbake på tirsdag, men heller Nanna. Med tanke på at det står i tv-guiden at Nanna skal på date med Alexander Faen, jeg måtte bare lese og helvete, helvete, helvete. Mats fortjente jo å komme tilbake, han hadde det gøy og var seg selv og chilla, mens Nanna var irriterende og bitchy hele tiden. Patetisk valg, gledet meg til Mats var tilbake. Tragisk at hun er tilbake, i kveld var jo UNØDVENDIG da. Jesus. Eg blir ikkje overraska om Rune frivillig reiser heim i løpet av neste veke. Hahahaha. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Like greit at Nanna røk ut, hun var så sinnsyk intens med "taktikken" og "spillet". Rimelig latterlig når hun sier hvor falsk feks Noor er så gjør hun så mye piss selv. Hun Negar er ikke den skarpeste i skuffen heller virker det som Lenke til kommentar
Kakkler Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fant dette bildet på facebook http://www.facebook.com/photo.php?pid=6228...oid=64303916430 her kan dere se hvilken jente som kommer inn. Hun i rosa kjole med tribal tattis rundt armen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fant dette bildet på facebookhttp://www.facebook.com/photo.php?pid=6228...oid=64303916430 her kan dere se hvilken jente som kommer inn. Hun i rosa kjole med tribal tattis rundt armen. æsj Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 men har fortsatt tura på at Mats kjem inn at uansett om ********** kommer inn igjenn neste veke :O Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fant dette bildet på facebookhttp://www.facebook.com/photo.php?pid=6228...oid=64303916430 her kan dere se hvilken jente som kommer inn. Hun i rosa kjole med tribal tattis rundt armen. Det bildet var jo på vg.no etter første episode. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Som allerede har blitt nevnt; Ida + mensen = suicide Er så vidt jeg talker henne nå til tider, så jeg tør ikke engang tenke på hvor bitchy hun blir når hun har mensen. Tror jeg hadde flyttet inn på solorommet frivillig =P Nanna røk ut ja. Lå i kortene og greit nok siden hun var altfor på den siste tiden. Men, er det bare jeg som synes Kevin er en sleip jævel? Virker som Lene og Iris også har lagt merke til det nå, selv om de ikke har fått sett alt som vi har fått se. Blir spennende å se hvem hun nye blir, lover godt med tanke på skovalg i hvert fall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå