-Gudfaren- Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Liker ikke han Rune heller, vær litt "mann" a, helt dinglete etter bimbo Ida jo,.men han virker litt for snill,. Det ordet du leter etter er tøffel Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Syns de tv-guidene avslører litt for mye. Men man får tåle det, eller rett og slett bare ignorere de. Har droppet spoileren, og gleder meg som en unge til å se om Nanna bli. Fint bilde av Lene dette her, på sin offisielle facebook-profil. Endret 26. mars 2009 av aunmar Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva skjer hvis ingen av jentene stiller seg bak Alexander i dag egentlig? Må han stikke? Selvfølgelig stiller noen seg bak han. men hva skjer om det faktsisk ikke er noen som stiller seg bak? Kanskje hvis 3 stiller seg bak en så velger hu/han hvem den vil ha også må de to andre stelle seg bak den ledige:P? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha, jeg la til Lene på facebook. Lurer på om hu legger meg til! Hu har bare 510 venner, så er litt usikkert. Er allikevel lov å håpe Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg digger Petter jeg. Er det bare jeg som digger han? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg digger Petter jeg. Er det bare jeg som digger han? Likte han ikke før, men har fått mer og mer sansen for han nå. Egentlig en morsom fyr. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Han er jo nå(nå som mats røyk ut) den feteste personen på hele hotellet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg digger Petter jeg. Er det bare jeg som digger han? Petter er rå! Gleder meg til dagens ep. Skal bli spennende å se hvem som må hjem. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gidd da, si hva det handler om. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Fy faen, hvis ikke Nanna ryker nå. HVOR irriterende er hun i kveldens episode? Forbanna ekkelt, Negar får jo ikke tenkt litt før hun snakker hele jævla tiden. Føkkings bitch. EDIT: beklager dobbel. Endret 26. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
thamule Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Få ut Noor!!!!!!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Seriøst? Etter denne uken, spesielt i dag, fortjener ingen andre enn Nanna å ryke ut. "Bare du ikke stiller deg bak Kevin". Herregud. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nanna nevner jo spillet i hver fuckings setning. Argh! Lenke til kommentar
thamule Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Nanna nevner jo spillet i hver fuckings setning. Argh! kvar setning som blir vist ja. Det er tv3 som "tvinger" oss til å like folk ved å klippe det til. Eg tippar dei aller fleste har snakka om parsermonien i dag.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 spennende! Håper Noor ryker! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 JA Negar, bra. Kom igjen Øystein, ikke la Nanna bli. Herregud. "Så har jeg lyst å rykke bak Øystein". Ja, gjør det vanskeligere for Øystein. Snilt gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå