MartinF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg tipper Matzern kommer tilbake, ogsaa er muligens Lene borte? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det viktigste for meg er at Nanna ryker ut i kveld, så jævlig lei henne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nanna er digg, men irriterende. Vil ha henne der jeg. Faa ut Noor, og la Nanna vaere. Om hun kan faa litt ro, saa tror jeg ikke hun maser saa jaevlig. Foler at det er det som gjor at hun stresser saann. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Kan godt hende, men Noor begynner jo å bli litt bedre nå der inne. Nei, men jeg syns det Nanna allerede har gjort de siste par ukene er nok til å få henne ut. Kevin er jo faen meg lei hun, så tror ikke han velger hun hvis hun stiller seg bak ham. Endret 26. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kevin er jo faen meg lei hun, så tror ikke han velger hun hvis hun stiller seg bak ham. Han får ikke velge det hvis hun er eneste jente bak ham. Hvis Negar stiller seg bak er Nanna automatisk ute, og hvem ellers skulle stille seg bak Kevin? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skal jeg fortelle om Nanna blir eller ikke, de apene på tv-guiden har ødelagt det å lixom,. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Om du forteller det så legg det i spoiler, så er det opp til kvar enkelt å bestemme sjølv om dei vil vite det eller ikkje. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ok, men vet ikke hvordan man gjør det, så jeg bare dropper hele greia,. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 wtf skjedde med all nakenheten og sex fikseringa? nå er jo showet bare helt patetisk og kjedelig og se på Lenke til kommentar
Siselka Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg gleder meg i alle fall til episoden i kveld. Lurer på hvem som ryker. Tror kanskje det blir Nanna. Negar virker i alle fall som at hun ikke helt har skjønt hvordan hun kan bruke immuniteten sin. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nei men faen, skal russepartygutten som "dævvver" heile tida inn igjen? Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skal jeg fortelle om Nanna blir eller ikke, de apene på tv-guiden har ødelagt det å lixom,. Skriv dette inni en spoiler tag! [spoiler ] skjult tekst [/spoiler ] Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Om man vil å er like dum som meg kan man finne ut mye av og sjekke tv-guiden. Spoiler om Nanna ryker ut eller ikke, les om dere vil. Paradise Hotel (15) Nanna tar med seg Alexander på date, etter å ha fått beskjed om at de skal danne et nytt par. To jenter deler fortsatt solorommet, og stemningen er nervøs før morgendagens parseremoni. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Der ja du fikk det til,. Endret 26. mars 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 wtf skjedde med all nakenheten og sex fikseringa? nå er jo showet bare helt patetisk og kjedelig og se på VG skrev fredag forrige uke at Rune og Ida kom til å ha sex i løpet av denne uken. så det må bli i dag, er ikke paradise i morra. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ida nektar jo for at var knulling dei heldt på med, medan Rune insisterer. Hahaha Lenke til kommentar
Capria Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Bah, er det noe jeg ikke trenger å se så er det Barbie og Ken som puler. Men jeg kommer vel til å benke meg foran tv'n likevel. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Rune synes jo det hadde vore kjempeålreit med litt sengekos. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja, det hadde han "virkelig satt pris på". Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Liker ikke han Rune heller, vær litt "mann" a, helt dinglete etter bimbo Ida jo,.men han virker litt for snill,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå