Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte le litt da Kevin kom med planen sin hehe Og jammen virket den også. Ble littegrann imponert faktisk.. :)

Mats var ikke den første jeg hadde håpet skulle ryke ut, men jeg fikk helt avsmak da han ikke engang ville si 'ha det' til de andre deltakerne, ikke engang Lene... WTF? Det er dårlig det! Uansett hvor forbannet og oppgitt han måtte vært, så synker man ikke så lavt som det, da er du jammen meg smålig.

I de tidligere sesongene har det jo vært gamle deltakere som har kommet inn igjen, så ja, det er nok en god sjanse for at det også kanskje skjer med Mats også.

For oss seeres del var det bra at en av de 'gamle etablerte' ble skjøvet ut med nytt blod, for nå er jo det hele mye mer åpent. Dette ser man også på tidligere sesonger og dersom gruppene er satt litt for godt, så tar produksjonsselskapet affære og tvinger igjennom en forandring som vil skape litt uventede reaksjoner. Det skal tross alt fenge interressen til tv seere i mange uker, og da må ikke ting sette seg for fort slik at man går lei.

Paradise Hotel, guilty pleasure, faktisk det eneste tv programmet jeg får med meg hver eneste episode av for tiden... Trist? Kanskje, men det er uansett utrolig gøy...! :)

Lenke til kommentar

Angående PH neste tirsdag sto det dette i sol.nos tv-guide:

En gammel kjenning sjekker inn på hotellet, og det er opp til de andre deltakerne om den nye gjesten skal ta plassen til, eller dele rom med, den som allerede bor på solorommet. Det er klart for en nervepirrende avstemning som avgjør to av deltakernes fremtidige skjebne på hotellet. Til slutt er det Øysteins stemme som skal avgjøre det hele.

Lenke til kommentar
Men er det en enkelt person som vinner premien, eller et par?

Hvis det er som i den danske, så er det et par som står igjen helt til slutt. Disse 2 skal gjennom en prøve hvor trofastheten testes. I midten står det en sekk med penger eller lignende. Paret står med ansiktene mot hverandre hele tiden. Summen med penger stiger for hvert 30. sekund tror jeg. Gutten eller jenta kan, hvis de vil, trå fram og ta hele pengepremien for seg selv. Hvis ingen av dem har gjort dette innen tiden har gått ut, så deler de premien.

Lenke til kommentar
Men er det en enkelt person som vinner premien, eller et par?

Hvis det er som i den danske, så er det et par som står igjen helt til slutt. Disse 2 skal gjennom en prøve hvor trofastheten testes. I midten står det en sekk med penger eller lignende. Paret står med ansiktene mot hverandre hele tiden. Summen med penger stiger for hvert 30. sekund tror jeg. Gutten eller jenta kan, hvis de vil, trå fram og ta hele pengepremien for seg selv. Hvis ingen av dem har gjort dette innen tiden har gått ut, så deler de premien.

Hahaha så jævla bra,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...