PrettyBoy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Digga meg at Mats gikk ut, likte ikke han, Nanna er slitsom og falsk, håper hun er ute ikveeeld Er det en person som vinner premien? Eller et par? Likte ikke Petter i begynnelsen, men han er uten tvil den kuleste der inne,. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Rykter om Matz: Han kommer visst tilbake på tirsdag ... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ryktene dine kommer fra? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 E-wok har mast om at mats skulle vinne, vi får se. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det står vel (nesten) i tv-guiden. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Måtte le litt da Kevin kom med planen sin hehe Og jammen virket den også. Ble littegrann imponert faktisk.. Mats var ikke den første jeg hadde håpet skulle ryke ut, men jeg fikk helt avsmak da han ikke engang ville si 'ha det' til de andre deltakerne, ikke engang Lene... WTF? Det er dårlig det! Uansett hvor forbannet og oppgitt han måtte vært, så synker man ikke så lavt som det, da er du jammen meg smålig. I de tidligere sesongene har det jo vært gamle deltakere som har kommet inn igjen, så ja, det er nok en god sjanse for at det også kanskje skjer med Mats også. For oss seeres del var det bra at en av de 'gamle etablerte' ble skjøvet ut med nytt blod, for nå er jo det hele mye mer åpent. Dette ser man også på tidligere sesonger og dersom gruppene er satt litt for godt, så tar produksjonsselskapet affære og tvinger igjennom en forandring som vil skape litt uventede reaksjoner. Det skal tross alt fenge interressen til tv seere i mange uker, og da må ikke ting sette seg for fort slik at man går lei. Paradise Hotel, guilty pleasure, faktisk det eneste tv programmet jeg får med meg hver eneste episode av for tiden... Trist? Kanskje, men det er uansett utrolig gøy...! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Trist episode! Øystein og Iris-sex skjer ikke. Er nok bare Ida og Rune som kan gjøre noe sånt der. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det står vel (nesten) i tv-guiden. Ja leste det nå haha,. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det står vel (nesten) i tv-guiden. Ja leste det nå haha,. Hvor finner dere dette? Lenke til kommentar
Capria Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det står vel (nesten) i tv-guiden. Ja leste det nå haha,. Hvor finner dere dette? Tv-guiden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Men er det en enkelt person som vinner premien, eller et par? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Angående PH neste tirsdag sto det dette i sol.nos tv-guide: En gammel kjenning sjekker inn på hotellet, og det er opp til de andre deltakerne om den nye gjesten skal ta plassen til, eller dele rom med, den som allerede bor på solorommet. Det er klart for en nervepirrende avstemning som avgjør to av deltakernes fremtidige skjebne på hotellet. Til slutt er det Øysteins stemme som skal avgjøre det hele. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Men er det en enkelt person som vinner premien, eller et par? Hvis det er som i den danske, så er det et par som står igjen helt til slutt. Disse 2 skal gjennom en prøve hvor trofastheten testes. I midten står det en sekk med penger eller lignende. Paret står med ansiktene mot hverandre hele tiden. Summen med penger stiger for hvert 30. sekund tror jeg. Gutten eller jenta kan, hvis de vil, trå fram og ta hele pengepremien for seg selv. Hvis ingen av dem har gjort dette innen tiden har gått ut, så deler de premien. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dæven, det hørtes utrolig spennende ut. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Men er det en enkelt person som vinner premien, eller et par? Hvis det er som i den danske, så er det et par som står igjen helt til slutt. Disse 2 skal gjennom en prøve hvor trofastheten testes. I midten står det en sekk med penger eller lignende. Paret står med ansiktene mot hverandre hele tiden. Summen med penger stiger for hvert 30. sekund tror jeg. Gutten eller jenta kan, hvis de vil, trå fram og ta hele pengepremien for seg selv. Hvis ingen av dem har gjort dette innen tiden har gått ut, så deler de premien. Hahaha så jævla bra,. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Blir interessant å se hva Negar gjør under par sermonien, virker ikke som hun har skjønt hele spillet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva skjer hvis ingen av jentene stiller seg bak Alexander i dag egentlig? Må han stikke? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva skjer hvis ingen av jentene stiller seg bak Alexander i dag egentlig? Må han stikke? Selvfølgelig stiller noen seg bak han. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Godt poeng, blir jo ikke 3 bak noen i dag. Ignore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå