TMB Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 For dere som vil se mer av Mats, last ned sesong 3 av Charterfeber, han er med i ganske mange episoder der Lenke til kommentar
Kakkler Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det kommer jo inn 1 eller 2 nye gutter neste uke, er 90% sikker på at det enten blir Mats og en ny eller bare mats. Håper i hvert fall det! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg greier ikke å slutte å stirre på leppene til Negar. Ser ut som hun har kjønnslepper i trynet enig, syns det ser grusomt ut.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Yes! Ut med stygge Russeprezzidenten Mats. Var seriøst lei Oslo-trynet hans. Håpar han ikkje kjem inn att. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Klarte ikke la vær synes synd på øystein som faktisk fikk et kyss av de leppene der.. uugh Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Yes! Ut med stygge Russeprezzidenten Mats. Var seriøst lei Oslo-trynet hans. Håpar han ikkje kjem inn att. Hehe. Noe sier meg at du har fordommer mot folk fra Oslo, og at du ikke hadde mislikt Mats fullt så mye dersom han tilfeldigvis var fra din del av landet. Mats virket som en morsom fyr, men baksnakkingen hans dro godt ned på inntrykket. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 og at du ikke hadde mislikt Mats fullt så mye dersom han tilfeldigvis var fra din del av landet. Eg mislikar alle douchebags med wifebeater/Affliction-tshirts, tillaga sløv dialekt, bruk av ord som "jæ dæævver" og cheesy tatoveringar. Fyren hadde hjernen til ein russ, og haldninga til ein narkoman. Så eg hadde nok mislikt fyren om han hadde vore min eigen bror! Hurra, han er vekk! Forresten, kva faen er det Nanna driv med no då? Skal ho få Kevin til å tru at ho er betatt av han? Hmm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hater du Petter også? Sosse gutten fra det peneste strøket i Bærum? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg dævver av at Mats gikk ut, ass. Jeg dævver så jævlig av det. Artig at Nanna baksnakket Negar, og gikk like etterpå bort til henne for å få til en "hjelper du meg, hjelper jeg deg"-avtale. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hater du Petter også? Sosse gutten fra det peneste strøket i Bærum? Nei. Men det er eine og aleine på grunn av at Petter har sjølvironi. Og det hadde ikkje russepresidenten snev av. Endret 25. mars 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Haha, for en harry-trønder. Alexander virket alt for overlegen. Herlig at Kevin tok tak. Blir spennende å se om Mats kommer tilbake. Tror faktisk han gjør det, selv om tv3 har sagt at de gjorde en glipp ved å vise det parseremoni-greiene før kveldens episode. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Han nye virka litt lættis. Funny når han ble jekka ned. Rart han ikke tok "spøken" med å peise tequila osv... Morsomt at Negar sa han virka som en smart gutt rett etterpå... Nanna begynner og irritere mer og mer. Likte henne best i begynnelsen men eneste hun gjør er å snakke taktikk og smiske med folk. Tror Kevin gjennomskua den "betatt" greia rimelig easy, elendig forsøk av Nanna. Hver gang Negar kommer i bildet får jeg et halvrart ansiktsuttrykk kan ikke annet enn å stirre på de forferdelige leppene... ææeh Mats virker jo som en kul kar han. Har ikke sett så nærme på tatoveringene men mye mulig de er fete. Rune har driti seg ut totalt med sin ihvertfall. Trenger bare og si... Tribal... haha Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har så lyst til å se Nanna ryke ut nå! Klarer ikke henne mer... Hehe, måtte le av kommentaren til Kevin om Alexander. "Ja, vi klarte å jekke han ned. Bilen er nå parkert". Alexender er på måte fjortisen i huset der, skulle vise seg fram, men ente opp på date med toalettet... Lenke til kommentar
upowder Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vet noen av dere hvilke låt som blir spilt i episode 10: den som starter ved 8:34 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sykt kjipt at Mats måtte gå, og på så urettferdig måte! Men jeg tror han kommer tilbake. Paradise Hotel er ekstremt avhengighetsskapende! Egentlig noe drit å se på, men bare må se neste episode... og neste, og neste osv. ^^ Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lurer litt på hvor langt Nanna er villig til å gå for og bli på hotellet... Virker som er villig til og prøve alt nå! Om Kevin hadde sagt "Jeg velger deg om du hopper til sengs med meg" så tror jeg hun hadde vurdert det sterkt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hater du Petter også? Sosse gutten fra det peneste strøket i Bærum? Takk! Men kjipt at Mats røk, men viker litt som det er planlagt av tv3 så håper han kommer tilbake. Han lagde mye bra liv og drev ikke å maste så mye om spillet og taktikk hele tiden. Var så hyggerlig å se Iris når Øystein sa det greiene! Hun virker så søt. Edit: Glemte å nevne at det var jo sjukt lættis det med han Alexander som spøy forran alle sammen første kvelden! Haha fikk gjekket ned harrytassen ja! Digg å se Endret 26. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og hva er så det peneste strøket i Bærum? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Sykt kjipt at Mats måtte gå, og på så urettferdig måte! Men jeg tror han kommer tilbake. Paradise Hotel er ekstremt avhengighetsskapende! Egentlig noe drit å se på, men bare må se neste episode... og neste, og neste osv. ^^ Akkurat, drittprogram egentlig men kan ikke ignorere neste episoden osv. Argh. Endret 26. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Og hva er så det peneste strøket i Bærum? Det er vel egentlig ytterst på Snarøya, hvert fall om man skal se på bolig prisene. Men Petter (og jeg) bor på Stabekk. Personlig liker jeg det bedre enn snarøya, fordi det er nærmere alt utenom havet. Endret 27. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå