Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes! Ut med stygge Russeprezzidenten Mats. Var seriøst lei Oslo-trynet hans. Håpar han ikkje kjem inn att.

Hehe. Noe sier meg at du har fordommer mot folk fra Oslo, og at du ikke hadde mislikt Mats fullt så mye dersom han tilfeldigvis var fra din del av landet.

 

Mats virket som en morsom fyr, men baksnakkingen hans dro godt ned på inntrykket.

Lenke til kommentar
og at du ikke hadde mislikt Mats fullt så mye dersom han tilfeldigvis var fra din del av landet.

Eg mislikar alle douchebags med wifebeater/Affliction-tshirts, tillaga sløv dialekt, bruk av ord som "jæ dæævver" og cheesy tatoveringar. Fyren hadde hjernen til ein russ, og haldninga til ein narkoman. Så eg hadde nok mislikt fyren om han hadde vore min eigen bror!

 

Hurra, han er vekk! :new_woot:

 

Forresten, kva faen er det Nanna driv med no då? Skal ho få Kevin til å tru at ho er betatt av han? Hmm

Lenke til kommentar

Haha, for en harry-trønder. Alexander virket alt for overlegen. Herlig at Kevin tok tak. :grin:

 

Blir spennende å se om Mats kommer tilbake. Tror faktisk han gjør det, selv om tv3 har sagt at de gjorde en glipp ved å vise det parseremoni-greiene før kveldens episode.

Lenke til kommentar

Han nye virka litt lættis. Funny når han ble jekka ned. Rart han ikke tok "spøken" med å peise tequila osv... Morsomt at Negar sa han virka som en smart gutt rett etterpå...

 

Nanna begynner og irritere mer og mer. Likte henne best i begynnelsen men eneste hun gjør er å snakke taktikk og smiske med folk.

Tror Kevin gjennomskua den "betatt" greia rimelig easy, elendig forsøk av Nanna.

 

Hver gang Negar kommer i bildet får jeg et halvrart ansiktsuttrykk kan ikke annet enn å stirre på de forferdelige leppene... ææeh

 

Mats virker jo som en kul kar han. Har ikke sett så nærme på tatoveringene men mye mulig de er fete. Rune har driti seg ut totalt med sin ihvertfall. Trenger bare og si... Tribal... haha

Lenke til kommentar
Hater du Petter også? Sosse gutten fra det peneste strøket i Bærum?

Takk! :D

 

Men kjipt at Mats røk, men viker litt som det er planlagt av tv3 så håper han kommer tilbake.

Han lagde mye bra liv og drev ikke å maste så mye om spillet og taktikk hele tiden.

 

Var så hyggerlig å se Iris når Øystein sa det greiene!

Hun virker så søt.

 

Edit: Glemte å nevne at det var jo sjukt lættis det med han Alexander som spøy forran alle sammen første kvelden!

Haha fikk gjekket ned harrytassen ja! Digg å se :D

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Sykt kjipt at Mats måtte gå, og på så urettferdig måte! Men jeg tror han kommer tilbake.

 

Paradise Hotel er ekstremt avhengighetsskapende! :D Egentlig noe drit å se på, men bare må se neste episode... og neste, og neste osv. ^^

 

Akkurat, drittprogram egentlig men kan ikke ignorere neste episoden osv. Argh.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...